Закупівлю оголошено - 04-12-2025, 15:10. Дата останніх змін - 04-12-2025, 15:10

ДК021:2015:15530000-2 «Вершкове масло» (Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399)

ДК021:2015:15530000-2 «Вершкове масло» (Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399)... Державна закупівля - UA-2025-12-04-015023-a ДК021:2015:15530000-2 «Вершкове масло» (Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399) від замовника КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці" від 12/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-04-015023-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-04-018129-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-12-2025, 15:10
по 09-12-2025, 08:00

Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399 - 170 кг.. Склад - Жири та вершки коров’ячого молока 100%. За вмістом молочного жиру- вершкове масло селянське 73 %, вагове, вищого ґатунку, без рослинних домішок. Наявність немолочних жирів та білків не допускається. Запах - Чистий, характерний для вершків, без сторонніх запахів. Смак - Чистий, добре виражений вершковий, можливий присмак пастеризації. Без сторонніх присмаків. Колір - Від світлого до світло-жовтого, однорідний за всією масою. За технологічними особливостями – солодковершкове. Кожна партія товару поставляється з документами, що підтверджують їх якість та безпеку (посвідчення/деклараціявиробника про якість, санітарно-гігієнічнівисновки, тощо). Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка товару здійснюється, в день зручний для Замовника, транспортом Постачальника в робочі дні з 08.00 до 14.00 години. Постачальник зобов’язаний передавати Замовнику належні документи, що підтверджують якість Товару (Сертифікати. Декларації на товар , тощо) з кожною партією товару. Транспортування – постачання, вантажно-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника.Товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника. Термін придатності продукції на момент поставки повинен складати не менше 80% від установлених відповідною документацією для кожного окремого виду товару.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
49900
49 900 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці"
ЄДРПОУ:13962350 Досьє YouControl
Контактна особа:Сергій Володимирович Шевченко
Телефон:+380532590425
E-mail:gorbanivka1991@ukr.net
Місцезнаходження:
38751, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399

170
кілограм
37950 , Україна , Полтавська область , м.Полтава , вул. Сільськогосподарська, 21 ,
по 25-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУДСТУ 4399Активна04-12-2025, 15:08
ВидсолодковершковеАктивна04-12-2025, 15:08
БезлактознеНіАктивна04-12-2025, 15:08
Вміст жиру73.0відсотокАктивна04-12-2025, 15:08
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 15:10:21
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 15:08:25
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ