Закупівлю оголошено - 03-12-2025, 15:33. Дата останніх змін - 03-12-2025, 15:33

Картопля столова

Картопля столова... Державна закупівля - UA-2025-12-03-016131-a Картопля столова від замовника Смотрицька селищна рада від 12/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-03-016131-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-03-019997-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-12-2025, 15:33
по 08-12-2025, 07:00

Поставка партіями на підставі заявки Замовника, до 25.12.2025 року за адресами освітніх закладів відповідно до документації: Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський р-н.: с-ще. Смотрич, вул. Грушевського,90, вул. Героїв Небесної Сотні; 20, с. Балин вул. Центральна, 8 - А, вул. Учительська, 11; с. Рудка вул. Сонячна, 7

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
31000
31 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Смотрицька селищна рада
ЄДРПОУ:04406584 Досьє YouControl
Сайт:https://smotrycka-gromada.gov.ua/
Контактна особа:Наталія Киселюк
Телефон:+380974521355
E-mail:zakupivli@smotrycka-gromada.gov.ua
Місцезнаходження:
32423, Україна, Хмельницька область,Кам'янець-Подільський р-н, селище Смотрич, вул. Героїв Небесної сотні, 8
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова

1 550
кілограм
Україна , за адресами освітніх закладів відповідно до документації: Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський р-н.: с-ще. Смотрич, вул. Грушевського,90, вул. Героїв Небесної Сотні; 20, с. Балин вул. Центральна, 8 - А, вул. Учительська, 11; с. Рудка вул. Сонячна, 7 ,
по 25-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221такАктивна03-12-2025, 15:32
КласпершийАктивна03-12-2025, 15:32
Термін збиранняпізняАктивна03-12-2025, 15:32
+ -
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 15:32:48
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 15:33:29
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної . Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ