Закупівлю оголошено - 03-12-2025, 10:55. Дата останніх змін - 03-12-2025, 10:55

Заправки та приправи

Заправки та приправи ... Державна закупівля - UA-2025-12-03-004400-a Заправки та приправи від замовника Військова частина 9953 від 12/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-03-004400-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-03-004186-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-12-2025, 10:55
по 06-12-2025, 00:00

Строк першої поставки Товару: через 10 днів з дати підписання цього Договору . Строк поставки товарів визначається листом-заявкою Замовника (далі – Заявка). Заявка направляється Постачальнику не пізніше 5 календарних днів від граничного терміну поставки шляхом передбаченим пунктом 12.2 Договору. На підтвердження отримання Заявки, Постачальник надсилає протягом одного календарного дня на електронну адресу Замовника лист-підтвердження про отримання такої Заявки. У разі відсутності листа-підтвердження у зазначений строк, Заявка вважається прийнятою Постачальником у повному обсязі та підлягає виконанню. Доказом, що свідчить про отримання Постачальником Заявки вважати лист-підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену @dpsu.gov.ua (провайдера) або документ, який підтверджує направлення паперового листа оператором поштового зв’язку (з додаванням опису вкладення). Постачання здійснюється відповідно до заявки Замовника. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторін, але не пізніше ніж 20.12.2025. Місце поставки Товару: місто Суми. Замовник залишає за собою право змінити місце поставки Товару, про що Сторони укладають Додаткову угоду до цього Договору, яка є його невід’ємною частиною. Відвантаження Замовник не вказаних у Специфікації товарів не допускається. Відвантажений Постачальником з порушенням цього пункту Товари не підлягають оплаті Замовником. На момент поставки Товару Постачальник надає документи, що підтверджують те, що Товар відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, інші документи, визначені п.2.1. цього Договору. Неналежне оформлення Постачальником документів, зазначених в п. 5.4 цього Договору або відсутність хоча б одного із цих документів вважається простроченням постачання Товару, до усунення якого Замовник має право відстрочити виконання своїх зобов'язань з оплати Товару. Приймання-передавання товару між Постачальником та Замовником здійснюється з 8 год 00 хв до 16 год 00 хв з понеділка по п’ятницю, а у поза визначений час – за взаємною домовленістю Замовника та Постачальника. Замовник здійснює оплату за Товар в безготівковій формі за фактом його постачання. Датою здійснення будь-яких платежів Замовником за цим Договором є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Замовника. Розрахунки за Товар здійснюються впродовж 30 (тридцяти) днів з дати поставки (передачі) Товару Замовнику та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного у Специфікації (Додаток 1), оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. Оплата здійснюється відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
43200
43 200 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Військова частина 9953
ЄДРПОУ:14321759 Досьє YouControl
Контактна особа:Анна Сікорська
Телефон:+380961779648
E-mail:asikorska@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Порошок гірчичний, сорт перший, ДСТУ 4842

480
кілограм
Україна , Сумська область , місто Суми ,
по 20-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
СортпершийАктивна03-12-2025, 10:42
Характеристики не суперечать ДСТУ 4842ТакАктивна03-12-2025, 10:42
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 10:55:47
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 10:42:17
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за Товар здійснюються впродовж 30 (тридцяти) днів з дати поставки (передачі) Товару Замовнику та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ