Закупівлю оголошено - 26-11-2025, 08:48. Дата останніх змін - 26-11-2025, 08:48

Продукти харчування: філе куряче, заморожене. ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо

Продукти харчування: філе куряче, заморожене. ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо... Державна закупівля - UA-2025-11-26-000605-a Продукти харчування: філе куряче, заморожене. ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо від замовника Санаторно-оздоровчий центр соціальної реабілітації "Смарагдове місто" від 11/26/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-26-000605-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-26-000266-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-11-2025, 08:48
по 01-12-2025, 00:00

Строк постачання товару: – з дати підписання договору до 31.12.2025 року (включно). Постачання проводиться Постачальником регулярно, дрібними партіями кожного дня при необхідності за заявкою Замовника , але не менше ніж 3 рази на тиждень протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання заявки Замовника, відповідно до заявок, з 8:00 годин до 9:00 години., автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). 2. Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб. Обсяг закупівлі Товару може бути зменшений, зокрема з урахуванням фактичного обсягу фінансування видатків Покупця. У випадку, якщо Сторони домовилися змінити обсяг закупівлі, це узгоджується Сторонами шляхом підписання відповідної додаткової угоди до Договору. Місце постачання товару: датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 32331, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський р-н, село Оринин, вул. Тараса Шевченка, буд 43.. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), здійснюється представниками Постачальника. На момент поставки Товару Постачальник надає видаткову накладну, документ, що підтверджує те, що Товар відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковому порядку за фактом його постачання, згідно накладної, в якій вказані всі реквізити впродовж 30 (тридцять) календарних днів. У разі, якщо поставка здійснена лише частково, видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється за фактично поставлену кількість Товару

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
185500
185 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Санаторно-оздоровчий центр соціальної реабілітації "Смарагдове місто"
ЄДРПОУ:23354172 Досьє YouControl
Контактна особа:Безуленко Анастасія Сергіївна
Телефон:380999803069
E-mail:bezulenko.a.s@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна, Донецька область,с. Соснове,
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Філе куряче, заморожене, перша категорія, ДСТУ 3143

618
кілограм
Україна , Хмельницька область , р-н Кам'янець-Подільський, село Оринин, вул. Тараса Шевченка, буд 43. ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ЧастинафілеАктивна26-11-2025, 08:48
Термічний станзамороженеАктивна26-11-2025, 08:48
КатегоріяпершаАктивна26-11-2025, 08:48
Відповідність ДСТУ 3143ТакАктивна26-11-2025, 08:48
З шкіроюНіАктивна26-11-2025, 08:48
Наявність кістокНіАктивна26-11-2025, 08:48
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:26-11-2025, 08:48:44
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:26-11-2025, 08:48:09
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Постачання проводиться Постачальником регулярно, дрібними партіями кожного дня при необхідності за заявкою Замовника , але не менше ніж 3 рази на тиждень протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання заявки Замовника, відповідно до заявок, з 8:00 годин до 9:00 години., автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          1
          +-
          Пропозиції

          Електронні тендерні вимоги

          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          1 - Постачальник повинен надати письмове підтвердження Забезпечення виконання договору про закупівлю
          документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути надано у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою (у разі використання у своїй господарській діяльності печатки) Постачальника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Покупця, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-11-2025, 08:48:09
          Способи підтвердження:
          Документ
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Розмір забезпечення виконання договору становить 5 відсотків від вартості договору. Термін дії забезпечення виконання Договору – не менше строку дії Договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-11-2025, 08:48:09
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ