Період оскарження умов закупівлі - по 27-11-2025, 00:00
Постачання товару здійснюється відповідно до дислокації закладів освіти (додаток № 2 до Договору) та сформованих узгоджених заявок щодо кількості товару. Доставка Товару здійснюється в робочі дні з 7:00 до 15:00 години 1(один) раз на тиждень, до дислокації закладів освіти (додаток № 2 до цього Договору), дрібнооптовими партіями, у відповідності до заявок переданих Замовником телефонограмою чи на адресу електронної пошти Постачальника за 2 дні до терміну поставки. Частота та обсяг завозу товару і продовольчої сировини повинні залежати від терміну їх реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад освіти
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 103 180 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 515,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти Снігурівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44277485 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Лубінець |
| Телефон: | +380664730762 |
| E-mail: | centrsnigfgo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 57303, Україна, Миколаївська область,м. Снігурівка, вул. Незалежності,116 |
0 |