Закупівлю оголошено - 20-11-2025, 13:58. Дата останніх змін - 20-11-2025, 13:58

15510000-6 Молоко та вершки

15510000-6 Молоко та вершки... Державна закупівля - UA-2025-11-20-010070-a 15510000-6 Молоко та вершки від замовника ЗДО №4 "ЗІРОЧКА" від 11/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-20-010070-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-20-012208-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-11-2025, 13:58
по 25-11-2025, 00:10

Під час перевезення Товару постачальники і виробники зобов’язані дотримувати умов транспортування згідно ст.44 «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». • Товар повинен транспортуватися у спеціалізованому транспорті з холодильним обладнанням з відповідною температурою згідно зі стандартами. • Транспортні засоби, задіяні для перевезення товару повинні відповідати вимогам санітарних норм та правил. Дезінфекція транспортного засобу повинна бути проведена відповідно до стандартів • Товар, що закуповується, повинен супроводжуватися накладною. • Кожна транспортна партія повинна супроводжуватись посвідчення про якість або декларацію виробника, в яких необхідно вказати: №; дата видачі; найменування потужностей виробника та його № експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування постачальника; його адреса та № експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування вантажоодержувача; найменування продукту; одиниці виміру; кількість; дата виробництва; дата випуску; умови зберігання в холодильнику (складі) – температура при необхідності вологість; термін зберігання; згідно якого нормативного документа продукт виготовлений (ДСТУ.); ґатунок, категорія, органолептична оцінка, тощо. • Умови пакування та маркування продуктів повинні відповідати вимогам законів України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ДСТУ згідно якого зроблений продукт. На маркуванні повинно бути чітко зазначено алерген (у разі його наявності); позначення, що ідентифікує партію, до якої належить такий харчовий продукт. • Товар, що закуповується не повинен містити генетично модифікованих організмів, штучних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів, підсилювачів смаку. • Тара повинна забезпечувати повну цілісність товару при транспортуванні. • Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні мати особисті медичні книжки та спеціальний одяг. • Гарантія якості товару діє протягом строку, встановленого виробником товару, та вказаного на упаковці товару. Товар постачається з терміном придатності не менше ніж 80% від загального терміну зберігання на момент поставки. • Доставка до місця призначення, навантаження та розвантаження Товару здійснюється Вантажовідправником за його власний рахунок та його транспортом. • Постачання продуктів здійснюється на протязі строку дії договору. Товар постачається окремими партіями, згідно з замовленнями від закладу та в узгоджені з ними терміни, у разі необхідності – два рази на тиждень. Між замовником та постачальником в обов’язковому порядку погоджується графік доставки товару. • Постачальник повинен надати акт обстеження Держпроспоживслужби та інформацію про державну реєстрацію потужностей оператора ринку який внесений в Державний реєстр потужностей операторів ринку. Відповідно до пункту 10 Особливостей, замовники здійснюють закупівлі товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу. Відповідно до пункту 11 Особливостей, для здійснення закупівель товарів, вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
30000
30 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ЗДО №4 "ЗІРОЧКА"
ЄДРПОУ:26243131 Досьє YouControl
Контактна особа:Вознюк Катерина Василівна
Телефон:+380500558514
E-mail:dnz4zirochka@ukr.net
Місцезнаходження:
23700, Україна, Вінницька область,Гайсин, вул. Пролетарська, буд 4
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче ультрапастеризоване, 2,5%, пляшка картонна, ДСТУ 2661, 1000г

600
кілограм
23700 , Україна , Вінницька область , Гайсин , вул. Пролетарська, буд 4 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидультрапастеризованеАктивна20-11-2025, 13:57
Характеристики не суперечать ДСТУ 2661такАктивна20-11-2025, 13:57
Упаковкапляшка картоннаАктивна20-11-2025, 13:57
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5відсотокАктивна20-11-2025, 13:57
Маса неттовід 1000 до 1000грамАктивна20-11-2025, 13:57
Наявність кришки (закрутка або клапан)ТакАктивна20-11-2025, 13:57
БезлактознеНіАктивна20-11-2025, 13:57
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-11-2025, 13:58:34
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:20-11-2025, 13:56:57
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата Товару здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати фактичного отримання Замовником товару у повному обсязі на підставі належним чином оформлених видаткової накладної та рахунку
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ