Закупівлю оголошено - 20-11-2025, 10:56. Дата останніх змін - 20-11-2025, 10:56

ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля

ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля... Державна закупівля - UA-2025-11-20-004095-a ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля від замовника Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради від 11/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-20-004095-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-20-004738-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-11-2025, 10:56
по 25-11-2025, 00:00

Товар повинен бути поставлений Постачальником відповідно до поданої Покупцем заявки на поставку. Місця поставок, згідно з абз.2 п.6.1 проєкту договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
79928
79 928 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради
ЄДРПОУ:33071141 Досьє YouControl
Контактна особа:Кулаківська Світлана Олександрівна
Телефон:0962130050
E-mail:malosvitapzak@gmail.com
Місцезнаходження:
11601, Україна, Житомирська область,місто Малин(пн), пл.Соборна, будинок 6А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221

4 850
кілограм
11600 , Україна , Житомирська область , Коростенський район, м. Малин , згідно з абз.2 п.6.1 проєкту договору ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна20-11-2025, 10:55
КласекстраАктивна20-11-2025, 10:55
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221такАктивна20-11-2025, 10:55
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-11-2025, 10:56:33
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:20-11-2025, 10:55:34
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Інша подія
          Опис:
          Розрахунок за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання товару. У разі затримки відповідного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 робочих днів, з дати отримання Покупцем асигнувань на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ