Закупівлю оголошено - 12-11-2025, 13:38. Дата останніх змін - 12-11-2025, 13:38

ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (Лопатка яловича без кістки, заморожена, ГСТУ 46.019)

ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (Лопатка яловича без кістки, заморожена, ГСТУ 46.019)... Державна закупівля - UA-2025-11-12-007830-a ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (Лопатка яловича без кістки, заморожена, ГСТУ 46.019) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОВРУЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 11/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-12-007830-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-12-009706-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-11-2025, 13:38
по 17-11-2025, 08:30

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
64000
64 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОВРУЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:42435766 Досьє YouControl
Контактна особа:Коберник Марина
Телефон:380671335723
E-mail:kobernukmarina@gmail.com
Місцезнаходження:
11101, Україна, Житомирська область,Коростенський р-н, м. Овруч, вул. Шевченка Тараса, буд.106
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лопатка яловича без кістки, заморожена, ГСТУ 46.019

150
кілограм
11101 , Україна , Житомирська область , Овруч , вул. Шевченка Тараса, 106 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність стандартуГСТУ 46.019Активна12-11-2025, 12:58
Термічний станзамороженеАктивна12-11-2025, 12:58
ВидяловичинаАктивна12-11-2025, 12:58
Частиналопатка без кісткиАктивна12-11-2025, 12:58
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-11-2025, 13:38:16
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-11-2025, 12:58:24
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно з накладними (або видатковими накладними) впродовж 20 робочих днів з дати отримання товару та підписання супровідних документів.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ