Закупівлю оголошено - 12-11-2025, 12:51. Дата останніх змін - 12-11-2025, 12:51

Оселедець середнього посолу, цілий з головою, ДСТУ 8095

Оселедець середнього посолу, цілий з головою, ДСТУ 8095... Державна закупівля - UA-2025-11-12-007545-a Оселедець середнього посолу, цілий з головою, ДСТУ 8095 від замовника КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛЮБАРСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ від 11/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-12-007545-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-12-009038-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-11-2025, 12:51
по 17-11-2025, 08:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
81922.5
81 922,50 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛЮБАРСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:03188406 Досьє YouControl
Контактна особа:Тетяна Ланова
Телефон:+380979325007
E-mail:0414793803@ukr.net
Місцезнаходження:
13121, Україна, Житомирська область,Любарський район, село Коростки, ВУЛИЦЯ ЛІСОВА
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Оселедець середнього посолу, цілий з головою, ДСТУ 8095,1кг

495
кілограм
13121 , Україна , Житомирська область , с. Коростки , вул. Лісова,1 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУДСТУ 8095Активна12-11-2025, 12:46
Частинатушка з головоюАктивна12-11-2025, 12:46
Тип обробкисередній посолАктивна12-11-2025, 12:46
Вид рибиоселедецьАктивна12-11-2025, 12:46
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-11-2025, 12:51:05
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-11-2025, 12:46:50
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник оплачує отриманий товар протягом 10 банківських днів з моменту отримання товару на підставі видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Поставка товару здійснюється Постачальником за його рахунок згідно замовлення окремими (дрібними) партіями протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання письмового (на електронну пошту) чи усного (телефоном) замовлення (три поставки) до 15:00 год. за адресою Замовника: Житомирська обл., с. Коростки, вул. Лісова,1 (графік поставок та/або дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу). Постачальник зобов’язаний одночасно з товаром передати Замовнику документи, що стосуються товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до Договору та нормативно-правових актів: накладні, декларація виробника, тощо. Строк придатності товару на момент поставки на склад Замовника повинен становити не менше 90% від установленого підприємством-виробником товару.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          3
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ