Закупівлю оголошено - 12-11-2025, 11:28. Дата останніх змін - 12-11-2025, 11:28

Подарунки новорічні солодкі

Подарунки новорічні солодкі... Державна закупівля - UA-2025-11-12-005146-a Подарунки новорічні солодкі від замовника УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 11/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-12-005146-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-12-006224-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-11-2025, 11:28
по 17-11-2025, 11:22

Подарунки новорічні солодкі. Закупівля здійснюється відповідно до Постанови 1178 від 12жовтня 2022 року зі змінами – ст.10 Особливостей, а саме Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями та ст.11-2. - У разі коли замовники здійснюють закупівлі продуктів харчування за переліком згідно з додатком 2, вартість предмета закупівлі яких становить або перевищує 100 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання протягом 10 (десяти) робочих днів. Замовник здійснює оплату Товару, Постачальнику на підставі виставлених накладних. Замовник має право повернути рахунок Постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів.. Постачальник зобов’язується: Поставити Замовнику Товар у відповідності до умов Договору, але не пізніше 03 грудня 2025 року. Поставка Товару здійснюється Постачальником, за його рахунок, відповідно до умов Договору за адресами місцезнаходження закладів,а саме: - м.Умань, вул Костельна 12 - 90 шт; - м.Умань, вул.Садова 9/5 - 61 шт.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
23000
23 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:03195808 Досьє YouControl
Контактна особа:Ольга Орденова
Телефон:+380474437296
E-mail:uman_tercentr@ukr.net
Місцезнаходження:
20300, Україна, Черкаська область,м. Умань, вул. Садова, 9/5
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Подарунки новорічні солодкі

151
штука
20300 , Україна , Черкаська область , м. Умань , вул. Садова, 9/5 та вул. Костельна, 12 ,
по 03-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Пакуваннякартонна упаковкаАктивна12-11-2025, 11:27
БрендPODAROKАктивна12-11-2025, 11:27
Маса неттовід 400 до 400грамАктивна12-11-2025, 11:27
Кількість різновидностей цукероквід 18 до 18одиницяАктивна12-11-2025, 11:27
Кількість цукероквід 24 до 24одиницяАктивна12-11-2025, 11:27
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-11-2025, 11:28:46
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-11-2025, 11:27:55
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання протягом 10 (десяти) робочих днів. Замовник здійснює оплату Товару, Постачальнику на підставі виставлених накладних. Замовник має право повернути рахунок Постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ