Закупівлю оголошено - 11-11-2025, 20:43. Дата останніх змін - 11-11-2025, 20:43

Яйця харчові: Яйце куряче столове, категорія Перша (M); Яйце перепелине харчове, маса не менше ніж 10 г

Яйця харчові: Яйце куряче столове, категорія Перша (M); Яйце перепелине харчове, маса не менше ніж 10 г... Державна закупівля - UA-2025-11-11-017725-a Яйця харчові: Яйце куряче столове, категорія Перша (M); Яйце перепелине харчове, маса не менше ніж 10 г від замовника Заклад дошкільної освіти №17 "Паросток" Чернівецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області від 11/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-11-017725-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-11-021319-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-11-2025, 20:43
по 14-11-2025, 13:00

Строк поставки Товару: до 31 грудня 2025 року. Поставка Товару за Договором здійснюється транспортом Постачальника, який відповідає санітарним вимогам, за вимогою (заявкою) Замовника, до 14:00 год. Місце поставки Товару: 58005 м. Чернівці, вул. Міколая Коперніка, буд. 19, Заклад дошкільної освіти №17 «ПАРОСТОК» Чернівецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області Товар постачається партіями (частинами) до закладу освіти згідно з письмовими заявками, які надаються Замовником Постачальнику до 14:00 год. за заявкою Замовника. При зміні кількості Товару Замовник зобов’язаний письмово попередити про це Постачальника не пізніше, як за 1 (один) робочий день. При цьому, видаткові та/або накладні подаються Постачальником Замовнику не пізніше дня, що передує останньому робочому дню місяця. Приймання – передача Товару по кількості проводиться Замовником в робочі дні в період з 8:00 год до 17:00 год відповідно до накладних, по якості – відповідно до умов Договору. Товар повинен передаватись Замовнику в упаковці підприємства – виробника, що відповідає характеру Товару, забезпечує цілісність Товару та збереження його якості під час перевезення та зберігання.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
7173
7 173 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Заклад дошкільної освіти №17 "Паросток" Чернівецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області
ЄДРПОУ:22845264 Досьє YouControl
Сайт:http://sites.google.com/view/zdo17cv
Контактна особа:Катерина Долгіх
Телефон:+380372534228
E-mail:zdo17cv1@gmail.com
Місцезнаходження:
58005, Україна, Чернівецька область,Місто Чернівці, вул. Коперніка Міколая, будинок 19
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Яйце куряче столове, категорія Перша (M)

480
штука
58005 , Україна , Чернівецька область , Чернівці , Коперніка Міколая, 19 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Маса одного яйцявід 53 до 62,9 гАктивна11-11-2025, 20:42
КатегоріяПерша (М)Активна11-11-2025, 20:42
Відповідність ДСТУ 5028ТакАктивна11-11-2025, 20:42
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Яйце перепелине харчове, маса не менше ніж 10 г

1 500
штука
58005 , Україна , Чернівецька область , Чернівці , Коперніка Міколая, 19 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУ 4656ТакАктивна11-11-2025, 20:42
Маса 1 яйця не менше ніж 10 гТакАктивна11-11-2025, 20:42
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-11-2025, 20:43:51
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-11-2025, 20:42:06
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2025р.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          7
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ