Закупівлю оголошено - 10-11-2025, 17:30. Дата останніх змін - 10-11-2025, 17:30

Сметана

Сметана... Державна закупівля - UA-2025-11-10-015058-a Сметана від замовника КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ «СЛАВУТИНКА» ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ від 11/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-10-015058-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-10-016915-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-11-2025, 17:30
по 13-11-2025, 16:34

Сметана 15% Постачальник здійснює поставку Товару згідно заявки Замовника. Поставка товару здійснюється щодня, залежно від потреби з Замовником. Строк поставки Товару згідно наданої заявки, наступного дня. Моментом постачання вважається дата прибуття Товару за адресою Замовника.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
14000
14 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ «СЛАВУТИНКА» ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:23836149 Досьє YouControl
Сайт:http://zakupki.prom.ua
Контактна особа:Тетяна Шубович
Телефон:+380976698720
E-mail:slavutynka@gmail.com
Місцезнаходження:
32300, Україна, Хмельницька область,м. Кам'янець-Подільський, вул. Лесі Українки, 71
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сметана

100
кілограм
32300 , Україна , Хмельницька область , Кам'янець-Подільський , вул. Лесі Українки, 71 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Характеристики не суперечать ДСТУ 4418такАктивна10-11-2025, 17:27
Упаковкастакан пластиковийАктивна10-11-2025, 17:27
БрендДЕРАЖНЯАктивна10-11-2025, 17:27
БезлактознаНіАктивна10-11-2025, 17:27
Маса неттовід 370 до 370грамАктивна10-11-2025, 17:27
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-11-2025, 17:30:49
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-11-2025, 17:27:35
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          14
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Умови поставки та терміни придатності Спеціалізованим транспортом постачальника. Фасування – фасована в полімерний стакан вагою 370 г. Умови та термін зберігання: не більше 10 діб з дати виготовлення при відносній вологості не більше 80% за температури від 0 °С до 6 °С
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          1
          +-
          Пропозиції

          Електронні тендерні вимоги

          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          1 - Перелік документів, які надаються Постачальником під час укладання Договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-11-2025, 17:27:36
          Способи підтвердження:
          Документ
          , 1. Перелік документів - рішення (повідомлення), виданого уповноваженим органом, яке містить реєстраційний (-і) номер(-и) потужності (-ей) Постачальника, які використовуються під час обігу харчових продуктів, згідно з вимогами ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97; - документ, який підтверджує реєстрацію потужностей Постачальника, які використовуються для транспортування товару. У разі використання Постачальником послуг перевезення – завірений перевізником документ, що підтверджує реєстрацію потужностей перевізника (відповідним оператором ринку харчових продуктів); - постачальник повинен у своїй діяльності застосовувати систему аналізу ризиків, небезпечних чинників та контролю критичних точок (НАССР), для підтвердження постачальник повинен надати сертифікат CCM MS Standart HАССР Умови пакування та маркування продукта повинні ДСТУ, на відповідність якого виготовлений харчовий продукт (ст.39,50 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів"). Дотримуватись вимог щодо умов транспортування (ст.44 "Гігієнічні вимоги до транспортних засобів" ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів"). Результати досліджень (протоколи досліджень, експертні висновки тощо), видані акредитованою лабораторією, в галузі акредитації якої внесені всі дослідження, передбачені чинним законодавством для продукта. Кожну транспортну партію необхідно супроводжувати посвідченням про якість або декларацію виробника, в якому вказати номер, дату видачі, найменування потужності виробника та його номер експлуатаційного дозволу чи номер реєстрації.
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-11-2025, 17:27:36
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 10-11-2025, 17:27:36
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ