Закупівлю оголошено - 06-11-2025, 19:02. Дата останніх змін - 06-11-2025, 19:02

Молоко коров'яче

Молоко коров'яче... Державна закупівля - UA-2025-11-06-016482-a Молоко коров'яче від замовника КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛЮБОМИРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ від 11/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-06-016482-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-06-020658-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-11-2025, 19:02
по 11-11-2025, 00:00

Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 8:00 до 15:00 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 100 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару. Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані. Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
189000
189 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛЮБОМИРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:03188613 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталія Кириченко
Телефон:+380960381083
E-mail:ku_lubpni_zor@ukr.net
Місцезнаходження:
70026, Україна, Запорізька область,село Любомирівка, вул. Степова, 27
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче

4 725
кілограм
70026 , Україна , Запорізька область , с. Любомирівка , вул. Степова, 27 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Упаковкапляшка пластиковаАктивна06-11-2025, 19:00
Характеристики не суперечать ДСТУ 2661такАктивна06-11-2025, 19:00
ВидпастеризованеАктивна06-11-2025, 19:00
БрендMIMIMILKАктивна06-11-2025, 19:00
БезлактознеНіАктивна06-11-2025, 19:00
Наявність кришки (закрутка або клапан)ТакАктивна06-11-2025, 19:00
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5відсотокАктивна06-11-2025, 19:00
Маса неттовід 2000 до 2000грамАктивна06-11-2025, 19:00
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-11-2025, 19:02:01
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:06-11-2025, 19:00:40
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 8:00 до 15:00 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 100 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару. Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані. Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          1
          +-
          Пропозиції

          Електронні тендерні вимоги

          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-11-2025, 19:00:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          , 1. На дату укладення цього Договору Постачальником надається Замовнику оригінал банківської гарантії як забезпечення виконання цього Договору (далі — Банківська гарантія) в розмірі 5 відсотків від вартості цього Договору в національній валюті України — гривні, що становить _______________________ грн (зазначається на етапі укладення договору). 2. Банківська гарантія має відповідати нормам статей 560–569 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах»; 3. Банківська гарантія повинна відповідати таким вимогам: 3.1. Банківська гарантія повинна діяти з дати її видачі, але не пізніше дати укладення Договору та протягом всього строку дії цього Договору; 3.2. Дата закінчення дії Банківської гарантії: має дорівнювати строку дії Договору; 3.3. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний та безвідкличний обов'язок банку-гаранта сплатити на користь Замовника повну суму банківської гарантії, яка визначена Договором, за вимогою Замовника, у разі порушення Постачальником умов договору щодо строків поставки товару, порушення Постачальником умов договору щодо якості товару, невиконання (часткового виконання) умов договору Постачальником. 3.4. Строк сплати коштів за банківською гарантією: за цією гарантією банк-гарант безвідклично зобов’язаний сплатити Замовнику (бенефіціару) суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі — вимога). 3.5. Банківська гарантія підписується уповноваженою(ими) особою(ами) банку-гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). До банківської гарантії надаються документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписала банківську гарантію.
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          0
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 06-11-2025, 19:00:41
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ