Закупівлю оголошено - 03-11-2025, 16:36. Дата останніх змін - 03-11-2025, 16:36

Макаронні вироби, група А, клас екстра, фігурні, ДСТУ 7043

Макаронні вироби, група А, клас екстра, фігурні, ДСТУ 7043... Державна закупівля - UA-2025-11-03-013373-a Макаронні вироби, група А, клас екстра, фігурні, ДСТУ 7043 від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВТАНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 11/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-03-013373-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-03-016783-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-11-2025, 16:36
по 07-11-2025, 00:00

4.1. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі рахунку та накладної на протязі 7 робочих днів після підписання сторонами рахунку та накладної. 4.2. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюватиметься на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4.3.Оплата за товар здійснюється по факту поставки безготівковим розрахунком. Замовник здійснює оплату товару Постачальнику на підставі наданого рахунку та накладної. 5. Умови поставки товару 5.1.Строк поставки товару: не менше як один раз на тиждень протягом року та до кінця грудня 2025 р. 5.2.Місце поставки товарів: - Великоколоднівський НВК «ЗНЗ І-ІІІ ст.-ДНЗ» с. Велике Колодно, вул. Є. Козака, 2А - Жовтанецький ліцей с. Жовтанці, вул. Незалежності, 1 - Жовтанецька гімназія , с. Жовтанці, вул. Загаївська, 143 - Новоставська гімназія, с. Новий Став, вул. Грабовського, 30 - Ременівський опорний ЗЗСО, с. Ременів, вул. Незалежності, 30. 5.3.Товар постачається Постачальником його власним транспортом (що відповідає санітарним нормам) партіями, у відповідності із заявками Покупця протягом всього терміну дії Договору. 5.4.Водій повинен мати медичну книжку. 5.5.Кожна партія товару повинна супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність, якість, відповідність державним стандартам.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
34400
34 400 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВТАНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:41420942 Досьє YouControl
Контактна особа:Вихопень Роман Петрович
Телефон:380689702782
E-mail:osvita.zakupivli2025@gmail.com
Місцезнаходження:
80431, Україна, Львівська область,с. Жовтанці, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА , будинок 2
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Макаронні вироби, група А, клас екстра, фігурні, ДСТУ 7043

430
кілограм
80431 , Україна , Львівська область , с. Жовтанці , 5.2.Місце поставки товарів: - Великоколоднівський НВК «ЗНЗ І-ІІІ ст.-ДНЗ» с. Велике Колодно, вул. Є. Козака, 2А - Жовтанецький ліцей с. Жовтанці, вул. Незалежності, 1 - Жовтанецька гімназія , с. Жовтанці, вул. Загаївська, 143 - Новоставська гімназія, с. Новий Став, вул. Грабовського, 30 - Ременівський опорний ЗЗСО, с. Ременів, вул. Незалежності, 30. ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ГрупаААктивна03-11-2025, 16:35
КласекстраАктивна03-11-2025, 16:35
ФормафігурніАктивна03-11-2025, 16:35
Відповідність ДСТУ 7043ТакАктивна03-11-2025, 16:35
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-11-2025, 16:35:59
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-11-2025, 16:35:44
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Дата виставлення рахунку
          Опис:
          4.1. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі рахунку та накладної на протязі 7 робочих днів після підписання сторонами рахунку та накладної. 4.2. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюватиметься на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4.3.Оплата за товар здійснюється по факту поставки безготівковим розрахунком. Замовник здійснює оплату товару Постачальнику на підставі наданого рахунку та накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          7
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ