Закупівлю оголошено - 03-11-2025, 16:17. Дата останніх змін - 03-11-2025, 16:17

Сметана, кефір (Код ДК 021:2015 - 15550000-8 Молочні продукти різні)

Сметана, кефір (Код ДК 021:2015 - 15550000-8 Молочні продукти різні)... Державна закупівля - UA-2025-11-03-012809-a Сметана, кефір (Код ДК 021:2015 - 15550000-8 Молочні продукти різні) від замовника Філія «Центр сервісного забезпечення» Акціонерного товариства «Українська залізниця» від 11/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-03-012809-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-03-015178-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-11-2025, 16:17
по 06-11-2025, 17:00

ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року умови цього Договору матимуть перевагу. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. В рознарядці зазначаються найменування ТОВАРУ, одиниця виміру та кількість ТОВАРУ, конкретна адреса поставки ТОВАРУ в межах населеного пункту, визначеного цим пунктом Договору. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати надання рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ м. Київ (конкретна адреса зазначається у письмовій рознарядці ПОКУПЦЯ). Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-платника ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу cnsk@lotus.uz.gov.ua повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
48268.5
48 268,50 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Філія «Центр сервісного забезпечення» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
ЄДРПОУ:40150237 Досьє YouControl
Контактна особа:Єгорова Ольга Леонідівна
Телефон:380632147739
E-mail:yehorova.o.l@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
03680, Україна, Київська область,Київ, вул. Єжи Ґедройця, 5
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сметана 20%, фасування 350г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418

300
кілограм
Україна , Київська область , Київ ,
по 31-03-2026


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна03-11-2025, 16:17
Характеристики не суперечать ДСТУ 4418такАктивна03-11-2025, 16:17
Масова частка жирувід 20 до 20відсотокАктивна03-11-2025, 16:17
Маса неттовід 350 до 350грамАктивна03-11-2025, 16:17
БезлактознаНіАктивна03-11-2025, 16:17
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кефір 2,5%, фасування 1000г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417

150
кілограм
Україна , Київська область , Київ ,
по 31-03-2026


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна03-11-2025, 16:17
Характеристики не суперечать ДСТУ 4417такАктивна03-11-2025, 16:17
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5відсотокАктивна03-11-2025, 16:17
Маса неттовід 1000 до 1000грамАктивна03-11-2025, 16:17
БезлактознийНіАктивна03-11-2025, 16:17
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-11-2025, 16:17:25
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-11-2025, 16:17:20
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу cnsk@lotus.uz.gov.ua повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ