Закупівлю оголошено - 03-11-2025, 14:38. Дата останніх змін - 03-11-2025, 14:38

Деревина

Деревина... Державна закупівля - UA-2025-11-03-009223-a Деревина від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДА" ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 11/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-03-009223-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-03-009309-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-11-2025, 14:38
по 06-11-2025, 09:00

Деревина дров’яна, повинна відповідати наступним технічним та якісним вимогам: • дрова паливні твердолистяних порід I групи (дуб, граб, ясен, клен, берест) повинні відповідати технічним та якісним вимогам: відповідно ТУУ-00994207-005; • розмір дров: - 0,3 м; • допустима вологість дров не більше 30%; • дрова повинні бути очищені від сучків і гілок. • в дровах не допускається зовнішня трухлява гниль; • продукція не повинна бути в попередній експлуатації; • дрова можуть бути як в корі, так і без кори. Додаткові умови: 1. До ціни пропозиції включаються наступні витрати: - податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством; - витрати на поставку товару до місця поставки (передачі) товару; - навантаження, розвантаження; - інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та документацією. 2. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та витрати, пов’язані з укладанням договору. 3. Поставка (передача) товару здійснюється транспортом учасника-переможця згідно наданих заявок замовником по заявці (при необхідності, замовник може вимагати поставку дрібними партіями). 4. Учасник-переможець повинен забезпечити поставку товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та документації. 5. Розвантаження має здійснюватися транспортними засобами учасника-переможця. При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що підтверджують його походження. 6. Учасник гарантує надання якісного товару. 7. Розвантаження дров здійснюється в присутності представника замовника , який має відслідковувати якісні та кількісні характеристики дров. 8. Строк поставки товару: за попередньою заявкою Замовника, але не пізніше 30 грудня 2025 року. 9. Продавець повинен передавати (поставити) Покупцю товар згідно діючим Державним стандартам на момент поставки деревини. 10. Місце поставки:63002, Україна, Харківська область, Богодухівський р-н, м. Валки, вул. Стадіонна, 3 Приймання товару за кількістю та якістю здійснюється представником Замовника в присутності представника Постачальника. Товар повинен розвантажуватись працівниками Учасника-переможця.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
87150
87 150 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДА" ВАЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:34473807 Досьє YouControl
Контактна особа:Кондрацький Віталій Васильович
Телефон:380575351149
E-mail:kpvoda34473807@meta.ua
Місцезнаходження:
63002, Україна, Харківська область,Валки, ВУЛИЦЯ СТАДІОННА,БУДИНОК 3
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Деревина дров’яна, 1 групи, неколоті, ТУУ-00994207-005

35
метр кубічний
63002 , Україна , Харківська область , Валки , ВУЛИЦЯ СТАДІОННА,БУДИНОК 3 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВиднеколотіАктивна03-11-2025, 14:37
Група порідпершаАктивна03-11-2025, 14:37
Відповідність стандарту ТУУ-00994207-005ТакАктивна03-11-2025, 14:37
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-11-2025, 14:38:40
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-11-2025, 14:37:44
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата Товару здійснюється Покупцем за ціною, визначеною у відповідних товарних накладних, протягом 3 робочих днів з моменту передачі Товару у власність Покупця шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника згідно виставленого рахунку.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          3
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ