Строк поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2025 р., за адресами навчальних закладів міста Кропивницького згідно поданих щотижневих заявок на поставку товару. Поставка Товару здійснюється транспортним засобом та за рахунок Постачальника в строки, визначені в товаросупровідних документах та поставка відбуватиметься дрібними партіями протягом 2025 року згідно заявок замовника, 3 рази на тиждень з 7.00-8.00 год. Постачальник повинен гарантувати здійснення поставки товару дрібними партіями відповідно до отриманих заявок. Постачальник погоджується, що при встановленні недоброякісності будь-якого товару він негайно (протягом 2 (двох) годин) робить заміну недоброякісного товару за власний рахунок, при встановленні нестачі будь-якого товару - негайно (протягом 2 (двох) годин) довозить товари, яких не вистачає, за власний рахунок.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 217 182 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05403286 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дарія Ванельчук |
| Телефон: | +380522358347 |
| E-mail: | dariyapostpost@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 25022, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 |
0 |