Закупівлю оголошено - 28-10-2025, 21:51. Дата останніх змін - 28-10-2025, 21:51

Молоко та вершки (ультрапастеризоване) для закладів освіти в Ковельському районі згідно умов договору

Молоко та вершки (ультрапастеризоване) для закладів освіти в Ковельському районі згідно умов договору... Державна закупівля - UA-31aedd6e3980424fbd4dfc3be0c0cbd1 Молоко та вершки (ультрапастеризоване) для закладів освіти в Ковельському районі згідно умов договору від замовника Управління гуманітарної сфери виконавчого комітету Колодяжненської сільської ради від 28.10.2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-28-016867-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-28-019895-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-10-2025, 21:51
по 31-10-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
67890
67 890 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Управління гуманітарної сфери виконавчого комітету Колодяжненської сільської ради
ЄДРПОУ:41942148 Досьє YouControl
Контактна особа:Фень-Труш Юлія Миколаївна
Телефон:380974753193
E-mail:ugs@kolodyazhne-gromada.gov.ua
Місцезнаходження:
45061, Україна, Волинська область,Ковельський район, село Колодяжне, вулиця Лесі Українки, будинок 20
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче

1 490
кілограм
Україна , Волинська область , Ковельський район, заклади освіти згідно умов договору ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Упаковкапакет картонний (плоский)Активна28-10-2025, 21:47
Характеристики не суперечать ДСТУ 2661такАктивна28-10-2025, 21:47
ВидультрапастеризованеАктивна28-10-2025, 21:47
БрендГАЛИЧИНААктивна28-10-2025, 21:47
БезлактознеТак, НіАктивна28-10-2025, 21:47
Наявність кришки (закрутка або клапан)Так, НіАктивна28-10-2025, 21:47
Маса неттовід 900 до 900грамАктивна28-10-2025, 21:47
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5відсотокАктивна28-10-2025, 21:47
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-10-2025, 21:49:43
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:28-10-2025, 21:48:23
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за товар проводяться Замовником за фактом отримання товару, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання товару, що підтверджується видатковою накладною. У разі затримки бюджетного фінансування (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку тощо), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 14-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних призначень на фінансування закупівлі.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Строк поставки товару: з моменту підписання договору по 31 грудня 2025 року. Кількість та асортимент товару у партії: згідно заявок Замовника. Заявка на поставку відповідної партії товару подається Замовником у письмовій формі (передається електронним зв’язком), та/або в усній формі (по телефону). Умови поставки: товар поставляється окремими партіями, транспортом і за рахунок Постачальника (включаючи завантажувальні та розвантажувальні роботи), 1-2 рази на тиждень. Товар поставляється транспортом із забезпеченням охолоджуючого режиму та санітарно-гігієнічних заходів. Місце поставки товару: заклади загальної середньої освіти та заклади дошкільної освіти Колодяжненської об’єднаної територіальної громади (Додаток 2 Договору). Приймання-передача товару здійснюється представниками обох Сторін згідно наданих Постачальником супроводжуючих документів на товар із підписанням відповідних накладних. Одночасно з передачею кожної партії товару Постачальник передає Замовнику наступні документи: - один оригінальний екземпляр товарно-транспортної накладної та накладної на відпуск товару; - сертифікат відповідності, паспорт якості та/або інші супровідні документи, що підтверджують походження, безпечність та якість товару. У разі виявлення недостачі товару та/або поставки товару неналежної якості, після складання відповідного акту, Постачальник має замінити та/або довести товар належної якості та в достатній кількості протягом двох годин. У разі відмови від отримання товару (партії товару, повністю або частково) зобов’язання Постачальника щодо поставки товару (партії товару, повністю або частково) вважаються невиконаними до дати відповідної заміни товару або отримання необхідних супровідних документів.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          1
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ