Закупівлю оголошено - 28-10-2025, 14:57. Дата останніх змін - 28-10-2025, 14:57

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-10-28-010875-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) №36 "ВІНОЧОК" від 10/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-28-010875-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-28-012680-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-10-2025, 14:57
по 31-10-2025, 07:00

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
24000
24 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) №36 "ВІНОЧОК"
ЄДРПОУ:20558939 Досьє YouControl
Контактна особа:Оксана Коцій
Телефон:+380976045763
E-mail:oksana.kozij93@gmail.com
Місцезнаходження:
76008, Україна, Івано-Франківська область,м.Івано-Франківськ, вул.Юліана Целевича, 16А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

1 200
кілограм
76008 , Україна , Івано-Франківська область , м.Івано-Франківськ , вул.Юліана Целевича 16А ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221такАктивна28-10-2025, 14:53
КласпершийАктивна28-10-2025, 14:53
Термін збиранняпізняАктивна28-10-2025, 14:53
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-10-2025, 14:57:20
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:28-10-2025, 14:53:40
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Післяоплата протягом 60 (шістдесяти) календарних днів у разі наявності зареєстрованих коштів. У разі відсутності відповідного фінансування оплата здійснюється протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту надходження та реєстрації фінансових зобов’язань в УДКСУ в м. Івано-Франківську
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          60
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ