Закупівлю оголошено - 16-10-2025, 16:01. Дата останніх змін - 16-10-2025, 16:01

Яйця столові курячі

Яйця столові курячі... Державна закупівля - UA-2025-10-16-013544-a Яйця столові курячі від замовника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГОЛОВНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" від 10/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-16-013544-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-16-015982-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-10-2025, 16:01
по 21-10-2025, 08:00

Поставка Товару здійснюється за адресою: 04116, вул. Бердичівська, 1, м. Київ з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 12.00 години.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
177282
177 282 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГОЛОВНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:08735882 Досьє YouControl
Контактна особа:Микита Савчук
Телефон:+380964107218
E-mail:savchukgmcmvs@gmail.com
Місцезнаходження:
04116, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Бердичівська, буд. 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Яйця столові курячі

24 120
штука
04116 , Україна , м. Київ , Бердичівська 1 ,
по 20-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Маса одного яйцявід 53 до 62,9 гАктивна16-10-2025, 16:00
КатегоріяПерша (М)Активна16-10-2025, 16:00
Відповідність ДСТУ 5028ТакАктивна16-10-2025, 16:00
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-10-2025, 16:01:19
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-10-2025, 16:00:42
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар згідно Специфікації до цього Договору, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцять) календарних днів, після пред’явлення Постачальником видаткової накладної. Розрахунок за товар, вказаний в Договорі , здійснюється відповідно до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної протягом 30 (тридцяти) календарних днів, за умови отримання Покупцем відповідного бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар, вказаний в пункті 1.1. цього Договору, здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Покупцем відповідного бюджетного призначення на фінансування оплати товару на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ