Закупівлю оголошено - 15-10-2025, 13:10. Дата останніх змін - 15-10-2025, 13:10

ДК021:2015:03210000-6 «Зернові культури та картопля» (Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221)

ДК021:2015:03210000-6 «Зернові культури та картопля» (Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221)... Державна закупівля - UA-2025-10-15-007400-a ДК021:2015:03210000-6 «Зернові культури та картопля» (Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221) від замовника КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці" від 10/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-15-007400-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-15-009504-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-10-2025, 13:10
по 20-10-2025, 08:00

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 - 3500,00 кг.. ДСТУ9221:2023 «Картопля продовольча. Технічні умови». Бульби картоплі цілі, чисті, здорові, сухі, не порослі, без ознак в’ялості, рожевого, жовтого або червоного кольору (в середині білого або жовтого кольору). Картопля повинна бути середнього розміру (вага картоплини має бути 90-170 грамів), розмір не менше 50 мм в діаметрі округло-овальної форми. Без механічних ушкоджень, не уражена сільськогосподарськими шкідниками і хворобами, без цвілі, загнивання, запарювання, сторонніх присмаків та запахів. Не допускаються бульби позеленілі, зів'ялі, розтиснуті, підмерзлі, з наявністю органічних і мінеральних домішок. Картопля має бути очищена від землі сухим способом. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), а також мати необхідний документ що підтверджує якість та відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами. Товар повинен бути упакований у сітки. Без ГМО. Товар повинен бути розфасований у мішках (сітках) по 20 - 30 кг.. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка товару здійснюється, в день зручний для Замовника, транспортом Постачальника в робочі дні з 08.00 до 14.00 години. Постачальник зобов’язаний передавати Замовнику належні документи, що підтверджують якість Товару (Сертифікати. Декларації на товар , тощо) з кожною партією товару. Транспортування – постачання, вантажно-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника.Товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
49000
49 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці"
ЄДРПОУ:13962350 Досьє YouControl
Контактна особа:Сергій Володимирович Шевченко
Телефон:+380532590425
E-mail:gorbanivka1991@ukr.net
Місцезнаходження:
38751, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

3 500
кілограм
37950 , Україна , Полтавська область , м.Полтава , вул. Сільськогосподарська, 21 ,
по 30-11-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221такАктивна15-10-2025, 13:07
КласпершийАктивна15-10-2025, 13:07
Термін збиранняпізняАктивна15-10-2025, 13:07
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 13:10:51
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:15-10-2025, 13:07:56
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ