Закупівлю оголошено - 08-10-2025, 15:18. Дата останніх змін - 08-10-2025, 15:18

Молоко пастеризоване Зарог 2,5%, 1000г (плівка), ДСТУ 2661

Молоко пастеризоване Зарог 2,5%, 1000г (плівка), ДСТУ 2661... Державна закупівля - UA-2025-10-08-010822-a Молоко пастеризоване Зарог 2,5%, 1000г (плівка), ДСТУ 2661 від замовника Комунальний заклад комбінованого типу "Вишгородський заклад дошкільної освіти "Золотий ключик" Вишгородської міської ради Київської області від 10/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-08-010822-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-08-009661-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-10-2025, 15:18
по 13-10-2025, 00:00

Строк (термін) поставки (передачі) Замовнику всього обсягу товару – до 31.12.2025р включно. Товар постачається партіями два-три рази на тиждень по заявці Замовника протягом строку дії договору. Поставки Товару здійснюються Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, на наступний день з моменту отримання замовлення (заявки). Поставка товару повинна здійснюватися Постачальником у робочі дні – з понеділка по п’ятницю з 07-00 години до 12-00 години. Продукція поставляється за рахунок Постачальника на склад Замовника за адресою: місто Вишгород пр-т Мазепи 6-А ,Київська область, 07301, Україна. Поставка та розвантаження Товару за адресою Замовника проводиться працівниками Постачальника і за його рахунок.Приймання продукції за асортиментом, кількістю і якістю здійснюється на складі Замовника та підтверджується товарною та видатковою накладною. Постачальник здійснює поставку транспортом, що спеціально облаштований для перевезення Товару, зазначеного у цьому Договорі та відповідає іншим вимогам встановленим для перевезення Товару.Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують Товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та повинні бути забезпечені санітарним одягом. Представник Замовника має право перевіряти наявність санітарних книжок водія і інших осіб, що супроводжують Товар.Постачальник повинен дотримуватися санітарних правил при транспортуванні товару - продуктів харчування, в тому числі зобов’язаний дотримуватися температурного режиму при перевезенні і зберіганні товару.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
25900
25 900 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальний заклад комбінованого типу "Вишгородський заклад дошкільної освіти "Золотий ключик" Вишгородської міської ради Київської області
ЄДРПОУ:19406087 Досьє YouControl
Контактна особа:Волинець Олена Олексіївна
Телефон:+380459652838
E-mail:zolotiykluycik@meta.ua
Місцезнаходження:
07300, Україна, Київська область,Вишгород, проспект Івана Мазепи 6а
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче

700
кілограм
07300 , Україна , Київська область , Вишгород , проспект Івана Мазепи 6а ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендЗАРОГАктивна08-10-2025, 15:16
ВидпастеризованеАктивна08-10-2025, 15:16
Характеристики не суперечать ДСТУ 2661такАктивна08-10-2025, 15:16
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна08-10-2025, 15:16
Маса нетто1000грамАктивна08-10-2025, 15:16
Масова частка жиру2.5відсотокАктивна08-10-2025, 15:16
Наявність кришки (закрутка або клапан)НіАктивна08-10-2025, 15:16
БезлактознеНіАктивна08-10-2025, 15:16
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-10-2025, 15:18:23
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:08-10-2025, 15:16:08
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          продукти харчування
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          продукти харчування
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          1
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ