Закупівлю оголошено - 05-09-2025, 15:33. Дата останніх змін - 05-09-2025, 15:33

" Яйце куряче столове, категорія Відбірні (XL)" (ДК 021:2015: 021:2015: 003140000-4 «Продукція тваринництва та супутня продукція»)

" Яйце куряче столове, категорія Відбірні (XL)" (ДК 021:2015: 021:2015: 003140000-4 «Продукція тваринництва та супутня продукція»)... Державна закупівля - UA-2025-09-05-010894-a " Яйце куряче столове, категорія Відбірні (XL)" (ДК 021:2015: 021:2015: 003140000-4 «Продукція тваринництва та супутня продукція») від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради від 9/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-05-010894-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-05-013439-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-09-2025, 15:33
по 10-09-2025, 16:19

Категорія Замовника: Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно наявної потреби у закупівлі. Вид закупівлі - відбір постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (з урахуванням Особливостей, передбачених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178). Строк поставки: з дати підписання договору до 31.12.2025.Місцем поставки є адреса Замовника: вул. КИЇВСЬКА, 288, Україна, Вінницька обл., м. Жмеринка, 23100.Доставка товару здійснюється за потребою замовника ( не менше 2-х разів на місяць), в кількості зазначеній в заявці, поданої напередодні до 16.00 в телефонному або письмовому вигляді або електронною поштою. Поставка товару здійснюється партіями згідно замовлень Замовника у робочі дні та години Замовника протягом 2 (двох) календарних днів з моменту отримання Постачальником заявки на поставку партії Товару від Замовника.Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до заявки Замовника та специфікації. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
174933.33
174 933,33 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради
ЄДРПОУ:01982525 Досьє YouControl
Сайт:https://zmr.crl.org.ua
Контактна особа:Інна Вознюк
Телефон:+380976162647
E-mail:buhzhcrl@ukr.net
Місцезнаходження:
23100, Україна, Вінницька область,м. Жмеринка, вул. Київська, буд. 288
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Яйце куряче столове, категорія Відбірні (XL)

32 000
штука
23100 , Україна , Вінницька область , Жмеринка , вул. Київська, 288 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Маса одного яйця73 г і більшеАктивна05-09-2025, 15:31
КатегоріяВідбірні (XL)Активна05-09-2025, 15:31
Відповідність ДСТУ 5028ТакАктивна05-09-2025, 15:31
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-09-2025, 15:33:13
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-09-2025, 15:31:18
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до заявки Замовника та специфікації. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ