Закупівлю оголошено - 04-09-2025, 18:53. Дата останніх змін - 09-09-2025, 12:18

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-09-04-014416-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника «ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ПОВІТРЯНИХ СИЛ» ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ від 9/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-04-014416-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-04-017683-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-09-2025, 18:53
по 09-09-2025, 00:00

Вимоги щодо постачання та якості товару. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого повинна відповідати вимогам державних стандартів (ДСТУ 9221:2023), санітарно-гігієничним вимогам та вимогам безпечності. Якість та безпечність товару повинна підтверджуватися відповідними документами: сертифікатом якості на кожну партію товару, якісним посвідченням тощо. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. Товар повинен відповідати ДСТУ 9221:2023 . Картопля повинна бути вирощена в природних умовах, без перевищеного вмісту хімічних речовин, мати типові для ботанічного сорту форму та колір. Бульби цілі, чисті, здорові, без зайвої зовнішньої вологості, незів’ялі, непророслі, очищені від землі, без механічних пошкоджень та пошкоджень шкідниками. Бульби повинні бути зрілі, із щільною шкіркою, без ознак гнилизни. Фасування: мішки, сітки. Пакувальні матеріали повинні забезпечувати зберігання продукту під час його транспортування та бути міцними. Постачання здійснюється на адресу Замовника: партіями згідно заявок замовника за рахунок Постачальника у термін до 31 грудня 2025 року. Розрахунок за товар здійснюється Замовником шляхом оплати за фактично поставлені товари на підставі належним чином оформлених накладних.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
72000
72 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:«ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ПОВІТРЯНИХ СИЛ» ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:21723398 Досьє YouControl
Контактна особа:Агібалова Оксана Григорівна
Телефон:+380980812944
E-mail:OAgibalowa@ukr.net
Місцезнаходження:
23600, Україна, Вінницька область,Тульчин, пров.Леонтовича, 12
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

3 600
кілограм
23600 , Україна , Вінницька область , Тульчин , пров.Леонтовича, 12 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221такАктивна04-09-2025, 18:35
КласпершийАктивна04-09-2025, 18:35
Термін збиранняпізняАктивна04-09-2025, 18:35
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 18:53:02
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 18:35:36
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за товар здійснюється Замовником шляхом оплати за фактично поставлені товари на підставі належним чином оформлених накладних та рахунків наданих Постачальником не пізніше 10-ти днів після отримання товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Вимоги щодо постачання та якості товару. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого повинна відповідати вимогам державних стандартів (ДСТУ 9221:2023), санітарно-гігієничним вимогам та вимогам безпечності. Якість та безпечність товару повинна підтверджуватися відповідними документами: сертифікатом якості на кожну партію товару, якісним посвідченням тощо. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. Товар повинен відповідати ДСТУ 9221:2023 . Картопля повинна бути вирощена в природних умовах, без перевищеного вмісту хімічних речовин, мати типові для ботанічного сорту форму та колір. Бульби цілі, чисті, здорові, без зайвої зовнішньої вологості, незів’ялі, непророслі, очищені від землі, без механічних пошкоджень та пошкоджень шкідниками. Бульби повинні бути зрілі, із щільною шкіркою, без ознак гнилизни. Фасування: мішки, сітки. Пакувальні матеріали повинні забезпечувати зберігання продукту під час його транспортування та бути міцними. Постачання здійснюється на адресу Замовника: партіями згідно заявок замовника за рахунок Постачальника у термін до 31 грудня 2025 року. Розрахунок за товар здійснюється Замовником шляхом оплати за фактично поставлені товари на підставі належним чином оформлених накладних.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ФОП "МАЗУР ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Вінницька область, Тульчинський р-н, місто Тульчин, ВУЛИЦЯ ЛЕНІНА, будинок 125, 23600, павло мазур
          Остаточна пропозиція:
          47 160 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          09-09-2025, 12:11
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-09-04-014416-a-a1
          Номер договору:
          116
          Дата підписання договору:
          09-09-2025, 12:11
          Строк дії договору:
          з 09-09-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Мазур Павло Анатольович
          E-mail підписанта:
          pavlo4911mazur@gmail.com
          Посада підписанта:
          Директор
          Підписант діє на підставі:
          Директора
          Номер IBAN:
          UA553052990000026009026102481
          Телефон підписанта:
          +380679863654
          47 160 UAH
          Ціна договору
          47 160 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП "МАЗУР ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          47 160 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          05-09-2025, 23:48:36
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          64 800 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          05-09-2025, 14:42:19
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ