Закупівлю оголошено - 26-08-2025, 17:04. Дата останніх змін - 03-09-2025, 20:12

Яйце куряче столове, категорія Перша (M)

Яйце куряче столове, категорія Перша (M)... Державна закупівля - UA-2025-08-26-012432-a Яйце куряче столове, категорія Перша (M) від замовника Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради від 8/26/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-26-012432-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-26-015361-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-08-2025, 17:04
по 29-08-2025, 08:00

Постачальник здійснює поставку та відвантаження товару згідно дислокації закладів освіти Інгулецького району м. Кривого Рогу Дніпропетровської області , щотижня - середа, четверг та згідно замовлення (з 8:00 по 15:00 год.)

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
60000
60 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
ЄДРПОУ:02142276 Досьє YouControl
Контактна особа:Молоткова Лілія Валеріївна
Телефон:+380680289228
E-mail:lilija_m0205@ukr.net
Місцезнаходження:
50026, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Яйце куряче столове, категорія Перша (M)

10 000
штука
50026 , Україна , Дніпропетровська область , місто Кривий Ріг , площа Гірницької Слави,1 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КатегоріяПерша (М)Активна26-08-2025, 17:02
Маса одного яйцявід 53 до 62,9 гАктивна26-08-2025, 17:02
Відповідність ДСТУ 5028ТакАктивна26-08-2025, 17:02
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:26-08-2025, 17:04:14
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:26-08-2025, 17:02:15
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 15 календарних днів з дня його надходження до відділу освіти за наявності відповідного бюджетного фінансування Замовника з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану».
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 66, квартира 23, 50105, Валентина Чупринська
          Остаточна пропозиція:
          59 000 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          29-08-2025, 09:33
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-08-26-012432-a-b1
          Номер договору:
          ЗПП - 199
          Дата підписання договору:
          02-09-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 02-09-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Чупринська Валентина Іванівна
          E-mail підписанта:
          krupa.optom@ukr.net
          Посада підписанта:
          Фізична особа-підприємець
          Підписант діє на підставі:
          Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань
          Номер IBAN:
          UA613052990000026007030401772
          Телефон підписанта:
          +380675636451
          59 000 UAH
          Ціна договору
          59 000 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          59 000 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          28-08-2025, 09:25:57
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІД­ПО­ВІД­АЛЬ­НІ­СТЮ «БГМ-АГРО»   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          59 800 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          27-08-2025, 20:48:08
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ