Закупівлю оголошено - 19-08-2025, 13:54. Дата останніх змін - 19-08-2025, 13:54

Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143

Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143... Державна закупівля - UA-2025-08-19-006598-a Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143 від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЗАТИШНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ від 8/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-19-006598-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-19-008378-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-08-2025, 13:54
по 22-08-2025, 08:00

Строки поставки: з моменту укладення договору та до 31.10.2025 року, згідно замовлень, обов’язково з 7:00 год. – 09:00 год, до кожного окремого закладу освіти, невеликими партіями, згідно замовлень, обов’язково з 7:00 год. до 09:00 год., згідно графіку постачання продуктів харчування та продовольчої сировини до закладу освіти Затишнянської сільської ради, Додаток № 3 до Договору. Строк поставки товарів: протягом доби з моменту отримання замовлення. Замовлення надаються Замовником Постачальнику особисто, електронною поштою, телефонограмами або факсограмами та можуть коригуватися Замовником протягом доби, в залежності від стану наповнюваності закладів освіти. Строки постачання можуть змінюватися у межах одного календарного дня від дати замовлення, за погодженням Сторін. У випадку затримки поставки замовленого Товару більш ніж на одну добу від погодженої дати поставки, Замовник має право анулювати Замовлення, а Постачальник не має права на відшкодування вартості анульованого Замовлення та будь-яких пов’язаних з таким анулюванням витрат. Згідно з частиною другою статті 6 Закону України «Про захист прав споживачів», статті 5 Закону України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» Постачальник повинен обов’язково надавати документи, які підтверджують належну якість продукції, на кожну партію товару. Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на Постачальника. Документи, які засвідчують якість товару, встановленого законодавством зразка, відповідно до специфікації товару, а також протоколи випробувань товару, видані акредитованою лабораторією, повинні надаватися Постачальником на кожну партію товару, в кожен навчальний заклад окремо. Товар відвантажується закладам освіти з терміном їх придатності до споживання, що визначені нормативними документами. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 70% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. У разі, якщо при перевірці Замовника чи навчальних закладів Замовника уповноваженими представниками виконавчих органів державної влади з питань контролю, регуляторної політики та нагляду виявлено неякісний або невідповідний товар, або виявлено недотримання санітарних норм під час постачання товару, Постачальник зобов’язаний протягом одного робочого дня з моменту виявлення недоліків за свій рахунок замінити неякісний товар на якісний, з оформленням всіх необхідних документів. Постачальник зобов’язаний компенсувати Замовнику всі збитки, понесенні останнім у зв’язку з застосуванням до нього санкцій уповноваженими контролюючими органами, якщо такі санкції є наслідком поставки Постачальником неякісного та невідповідного товару або порушення Постачальником умов здійснення поставки. Постачальник гарантує та беззастережно засвідчує, що: Товар, який поставляється на дату поставки Замовнику згідно замовлення, зберігався з моменту виготовлення належним чином, Постачальнику не відомо про будь-які судові спори щодо товару, Постачальник має повноваження на поставку товару Замовнику; Товар вільний від будь-яких фінансових обтяжень та сплат, включно від податків, обов’язкових платежів, зборів, мита тощо; Товари, які є предметом поставки за цим Договором, є безпечними для життя, здоров’я, навколишнього середовища, а також не завдадуть шкоди Замовнику та кінцевому споживачу. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання Товару на умовах відстрочки платежу до 30-ти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
180000
180 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЗАТИШНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:43944393 Досьє YouControl
Сайт:https://zatishst.otg.dp.gov.ua/
Контактна особа:Віктор Тарасенко
Телефон:+380968523478
E-mail:zatishne.osvita@ukr.net
Місцезнаходження:
52363, Україна, Дніпропетровська область,Кам`янський р-н, село Затишне, вул.Центральна, будинок 09
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Курятина

800
кілограм
Україна , Дніпропетровська область ,
по 31-10-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термічний станохолодженеАктивна19-08-2025, 13:51
ЧастинафілеАктивна19-08-2025, 13:51
Наявність кістокНіАктивна19-08-2025, 13:51
З шкіроюНіАктивна19-08-2025, 13:51
Відповідність ДСТУ 3143ТакАктивна19-08-2025, 13:51
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-08-2025, 13:54:13
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-08-2025, 13:51:33
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання Товару на умовах відстрочки платежу до 30-ти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ