Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 108 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 542,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110 |
| ЄДРПОУ: | 33252672 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Положевець |
| Телефон: | +380324932153 |
| E-mail: | 2tgrlviv@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
На відповідність вимогам розділу ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ Додатка 2 до документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)", Учасник повинен надати у складі пропозиції ряд документів шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель, в тому числі: "7.12. Довідку з переліком автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг, Учаснику необхідно зазначити таку інформацію в довідці та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг Учаснику. Зазначений Договір має бути чинним не менш ніж до 31.12.2025." На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-ПРОД-СЕРВІС" було надано у складі пропозиції ряд документів, в тому числі довідку з переліком автомобілів у файлі "84 Довідка щодо автомобілів.pdf", проте дата видачі даної довідки 10.06.2025, що не відповідає вимогам документації даної закупівлі, оскільки в документації зазначено, що всі довідки, які сформовані Учасником закупівлі, повинні бути датовані не раніше від дати публікації оголошення про проведення закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати вищезазначену довідку, дата видачі якої буде не раніше від дати публікації оголошення про проведення закупівлі (тобто не раніше ніж 14.08.2025). Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.