Закупівлю оголошено - 14-08-2025, 12:54. Дата останніх змін - 29-08-2025, 13:01

Сало свиняче, охолоджене, 3-5 см, ДСТУ 4590

Сало свиняче, охолоджене, 3-5 см, ДСТУ 4590... Державна закупівля - UA-2025-08-14-005947-a Сало свиняче, охолоджене, 3-5 см, ДСТУ 4590 від замовника ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ від 8/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-14-005947-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-14-005814-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-08-2025, 12:54
по 20-08-2025, 11:00

Товар поставляється згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує його збереження під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт та зберігання в межах термінів, встановлених стандартами та технічними умовами. Постачальник забезпечує доставку, розвантаження товару Замовнику за адресою: м. Львів, вул. Клепарівська, 35 або в межах Львівської області до 100 км, у залежності від службової необхідності замовника з 09.00 до 13:00 год. та з 14.00 до 17.00 год. Граничний термін поставки (передачі) Товару Замовнику – 15.12.2025р. Постачання товару відбувається дрібними партіями до трьох разів на тиждень протягом 2025 року в обсягах, зазначених у заявці Замовника, в залежності від фактичної потреби Замовника. Доставка товару здійснюється транспортним засобом (далі – ТЗ) або ТЗ з холодильним обладнанням Постачальника, який обладнаний для транспортування даного виду товару. Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 30 робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
262800
262 800 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
ЄДРПОУ:08571340 Досьє YouControl
Сайт:https://ldubgd.edu.ua
Контактна особа:Марків Марія-Мар′яна Василівна
Телефон:0322556300
E-mail:m.markiv@ldubgd.edu.ua
Місцезнаходження:
79007, Україна, Львівська область,Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сало свиняче

2 000
кілограм
79007 , Україна , Львівська область , Львів , 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35 ,
по 15-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Товщина3-5 смАктивна14-08-2025, 12:54
Спосіб обробкиохолоджене, солонеАктивна14-08-2025, 12:54
Відповідність стандарту виготовленняДСТУ 4590Активна14-08-2025, 12:54
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-08-2025, 12:54:06
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-08-2025, 12:54:01
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 30 робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Учасника
          Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-КОМЕРС"   Досьє YouControl
          Статус:
          кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
          Причина дискваліфікації:
          Контактна інформація:
          Україна, Львівська область, Шептицький , ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 19, 80100, Лінинський Тарас Володимирович
          Остаточна пропозиція:
          196 000 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНТОЩУК ІВАН ДАНИЛОВИЧ   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, , , , Антощук Іван
          Остаточна пропозиція:
          262 000 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          27-08-2025, 13:03
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-08-14-005947-a-b3
          Номер договору:
          417/ССО
          Дата підписання договору:
          29-08-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 29-08-2025 по 15-12-2025
          262 000 UAH
          Ціна договору
          262 000 UAH
          Ціна договору без ПДВ
          Інформація про Учасника
          Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ТОВ "М'ЯСНИЧОК"   Досьє YouControl
          Статус:
          кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
          Причина дискваліфікації:
          Контактна інформація:
          Україна, Житомирська область, Місто Житомир, ПР-Т НЕЗАЛЕЖНОСТІ, БУД. 75, КВ. (ОФІС) 306, 10001, Олена Більмович
          Остаточна пропозиція:
          258 000 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Інформація про Учасника
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-КОМЕРС"   Досьє YouControl
          Статус:
          рішення анульовано замовником або органом оскарження
          Контактна інформація:
          Україна, Львівська область, Шептицький , ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 19, 80100, Лінинський Тарас Володимирович
          Остаточна пропозиція:
          196 000 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          20-08-2025, 14:43
          Інформація про Учасника
          Ім'я:
          ТОВ "М'ЯСНИЧОК"   Досьє YouControl
          Статус:
          рішення анульовано замовником або органом оскарження
          Контактна інформація:
          Україна, Житомирська область, Місто Житомир, ПР-Т НЕЗАЛЕЖНОСТІ, БУД. 75, КВ. (ОФІС) 306, 10001, Олена Більмович
          Остаточна пропозиція:
          258 000 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          25-08-2025, 18:36

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-КОМЕРС"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          196 000 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          15-08-2025, 15:55:24
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5.0

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "М'ЯСНИЧОК"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          258 000 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          18-08-2025, 06:54:53
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5
          ДСТУ 4590

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНТОЩУК ІВАН ДАНИЛОВИЧ   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          262 000 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          17-08-2025, 21:09:30
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5.0
          охолоджене

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Електронні тендерні вимоги

          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Постачальник забезпечує виконання своїх зобов’язань за Договором у розмірі 5 % від суми Договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-08-2025, 12:54:01
          Способи підтвердження:
          Документ
          Банківська гарантія забезпечення договору , Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання зобов’язання є (документи засвідчені банком, що чинні на дату укладення договору та які надаються Замовнику не пізніше укладення даного Договору): - оригінал банківської гарантії, що видана Постачальнику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; - копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих Замовником на рахунок під покриття банківської гарантії доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка/штемпель/штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію).
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ