| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 085 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 30 854 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0330 |
| ЄДРПОУ: | 38426944 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Линник |
| Телефон: | +380982111114 |
| E-mail: | tend3_36shvp@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
10 |
За результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції встановлено наступні недоліки в документах, як вимагалося від Учасник згідно Додатку №4 а саме: - відсутній сканований оригінал/копія Статуту (для юридичних осіб) або інший установчий документ, з усіма змінами та доповненнями, або код доступу до сканкопії установчого документу Учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України. - відсутній сканований оригінал/копії документів, що підтверджують повноваження керівника: протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника та сканований оригінал/копія наказу (розпорядження) про призначення, або про вступ на посаду (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності). Якщо вище зазначені документи не передбачені (необов’язкові) для юридичних осіб, учасник повинен надати скановану довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа. - сканована довідка у довільній формі містить не повну інформацію, яка повинна містити інформацію* про те, що: - учасник закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки. Надати сканований оригінал/копія Статуту (для юридичних осіб) або інший установчий документ, з усіма змінами та доповненнями, або код доступу до сканкопії установчого документу Учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України. Надати сканований оригінал/копії документів, що підтверджують повноваження керівника: протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника та сканований оригінал/копія наказу (розпорядження) про призначення, або про вступ на посаду (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності). Якщо вище зазначені документи не передбачені (необов’язкові) для юридичних осіб, учасник повинен надати скановану довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа. Надати документ з повною інформацією, як вимагалося від Учасник згідно Додатку №4: - Сканована довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію* про те, що: учасник закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником, або не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за раніше укладеним договором (договорами), необхідно надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.