Закупівлю оголошено - 31-07-2025, 16:22. Дата останніх змін - 15-08-2025, 14:51

Сметана 20% жирності

Сметана 20% жирності... Державна закупівля - UA-2025-07-31-007946-a Сметана 20% жирності від замовника ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ від 7/31/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-31-007946-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-31-004880-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-07-2025, 16:22
по 06-08-2025, 08:00

Постачальник забезпечує доставку, розвантаження товару Замовнику за адресою: м. Львів, вул. Клепарівська, 35 або в межах Львівської області до 100 км, у залежності від службової необхідності замовника з 09.00 до 13:00 год. та з 14.00 до 17.00 год. Про таку зміну адреси доставки Замовник повинен повідомити постачальника не менш ніж за два календарних дні за заявкою Замовника. Граничний термін поставки (передачі) Товару Замовнику – 31.12.2025 р. Фасування товару – від 300 г до 500 г у плівці поліетиленовій. Постачання товару відбувається дрібними партіями до трьох разів на тиждень протягом 2025 року в обсягах, зазначених у заявці Замовника, в залежності від фактичної потреби Замовника. Постачання товару здійснюється партіями згідно замовлень Замовника протягом 24 годин з моменту отримання такого замовлення. Доставка товару здійснюється транспортним засобом (далі – ТЗ) або ТЗ з холодильним обладнанням Постачальника, який обладнаний для транспортування даного виду товару. Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 30 робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
100000
100 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
ЄДРПОУ:08571340 Досьє YouControl
Сайт:https://ldubgd.edu.ua
Контактна особа:Марків Марія-Мар′яна Василівна
Телефон:0322556300
E-mail:m.markiv@ldubgd.edu.ua
Місцезнаходження:
79007, Україна, Львівська область,Львів, 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сметана

800
кілограм
79007 , Україна , Львівська область , Львів , 79007, Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. КЛЕПАРІВСЬКА, будинок 35 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Характеристики не суперечать ДСТУ 4418такАктивна31-07-2025, 16:22
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна31-07-2025, 16:22
Маса неттовід 300 до 500грамАктивна31-07-2025, 16:22
Масова частка жирувід 20 до 20відсотокАктивна31-07-2025, 16:22
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:31-07-2025, 16:22:21
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:31-07-2025, 16:22:13
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 30 робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за поставлений Товар (частину Товару) здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленої накладної, відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Учасника
          Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ТОВ "АВІДАЛЬ"   Досьє YouControl
          Статус:
          кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
          Причина дискваліфікації:
          Контактна інформація:
          Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОВУЛОК РУСЛАНА ЛУЖЕВСЬКОГО, будинок 14, корпус 1, офіс 3-Б, 03039, Олександр Гребінь
          Остаточна пропозиція:
          98 928 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Інформація про Учасника
          Ім'я:
          ТОВ "АВІДАЛЬ"   Досьє YouControl
          Статус:
          рішення анульовано замовником або органом оскарження
          Контактна інформація:
          Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОВУЛОК РУСЛАНА ЛУЖЕВСЬКОГО, будинок 14, корпус 1, офіс 3-Б, 03039, Олександр Гребінь
          Остаточна пропозиція:
          98 928 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          06-08-2025, 10:54
          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-ПРОД-СЕРВІС"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Львівська область, Львів, Україна, 79070, Львівська обл., місто Львів, пр.Червоної Калини, будинок 56, квартира 126, 79070, АПС тендерний відділ
          Остаточна пропозиція:
          99 200 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          12-08-2025, 16:47
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-07-31-007946-a-a2
          Номер договору:
          397-СМ
          Дата підписання договору:
          15-08-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 15-08-2025 по 31-12-2025
          99 200 UAH
          Ціна договору
          99 200 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВ "АВІДАЛЬ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          98 928 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          06-08-2025, 01:28:37
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5
          плівка поліетиленова

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-ПРОД-СЕРВІС"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          99 200 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          05-08-2025, 12:10:49
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5.0
          плівка поліетиленова

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Електронні тендерні вимоги

          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Постачальник забезпечує виконання своїх зобов’язань за Договором у розмірі 5 % від суми Договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 31-07-2025, 16:22:14
          Способи підтвердження:
          Документ
          Банківська гарантія забезпечення договору , Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання зобов’язання є (документи засвідчені банком, що чинні на дату укладення договору та які надаються Замовнику не пізніше укладення даного Договору): - оригінал банківської гарантії, що видана Постачальнику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; - копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих Замовником на рахунок під покриття банківської гарантії доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка/штемпель/штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію).
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ