Закупівлю оголошено - 29-07-2025, 10:42. Дата останніх змін - 05-09-2025, 11:17

Ковбаса сирокопчена вищого сорту

Ковбаса сирокопчена вищого сорту... Державна закупівля - UA-2025-07-29-002549-a Ковбаса сирокопчена вищого сорту від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 7/29/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-29-002549-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-07-2025, 10:42
по 02-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-08-2025, 00:00
по 08-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 08-08-2025, 14:13
по 08-08-2025, 14:48

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
6360000
6 360 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:63 600 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:63 600 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Баранівська Ірина Олександрівна
Телефон:380445276644
E-mail:IBaranivska@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Ковбаса сирокопчена вищого сор ...
6 360 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 08-08-2025, 14:13
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ковбаса сирокопчена вищого сорту

24 000
кілограм
Україна Відповідно до документації
з 01-09-2025 по 20-12-2025
15130000-8
М’ясопродукти


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-08-2025 по 28-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, ВУЛИЦЯ ЛУЦЬКА будинок 3, 45400, Руслан Остропольський
Остаточна пропозиція:
5 750 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 350 400 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-08-2025, 15:55

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-08-25, 16:40:54
24

1. Пунктом 11.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено надання Учасником забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії, а також з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Учасником на виконання цієї вимоги надано Банківську гарантію № 16/1301/21826/2025 від 05.08.2025 разом з накладеним відповідним КЕП Гіріної Наталії Юріївни. Також, надано Довіреність № 1251 від 18.12.2024, вчинена від імені ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «ПІВДЕННИЙ» в особі виконуючого обов’язки Голови Правління Чичкаленка Дмитра Петровича про уповноваження заступника начальника Управління правового супроводження кредитних операцій Юридичного департаменту Акціонерного банку «ПІВДЕННИЙ» Гіріну Наталію Юріївну представляти інтереси банку в межах повноважень, визначених довіреністю, з накладеним КЕП Гіріної Наталії Юріївни як заступника начальника управління. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. 2. Відповідно пункту 1 Додатку № 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку. Такий гарантійний лист повинен містити конкретне найменування запропонованого Учасником товару, підтвердження того, що запропонований товар відповідає ДСТУ 4427:2005 «Ковбаси сирокопчені та сиров'ялені. Загальні технічні умови», підтвердження відповідності визначеним характеристикам, а також повне найменування виробника та країну походження такого товару. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано гарантійний лист вих.№661 від 07.08.2025, в якому зазначено, що учасник гарантує відповідність запропонованого товару «Ковбаса сирокопчена вищого сорту» технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у Додатку №3 до Оголошення та підтверджує, що запропонований товар відповідає вимогам ДСТУ 4427:2005 «Ковбаси сирокопчені та сиров'ялені. Загальні технічні умови». Водночас, під час детального розгляду пропозиції Учасника, а саме документів: файл «Цінова пропозиція (Додаток 2).pdf», експертний висновок № 003245 п/25 від 07 серпня 2025 року, декларація виробника №00000004 від 07.08.2025, в яких зазначено назву ковбаса сирокопчена вищого сорту «Святкова», виявлено формальну невідповідність, яка стосується неточності в описі предмета закупівлі, зроблену учасником закупівлі під час оформлення тексту документів, і яка не впливає на ціну пропозиції учасника закупівлі та не стосується характеристики предмета закупівлі, та не впливає на зміст та суть пропозиції учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати гарантійний лист, привівши найменування у відповідність до умов Оголошення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-08-25, 16:40:54
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-29-002549-a-a1
Номер договору:
463-25
Дата підписання договору:
05-09-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 05-09-2025 по 31-12-2025
5 749 920 UAH
Ціна договору
4 791 600 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 15-08-2025 по 23-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , Юрій Старокожко
Остаточна пропозиція:
5 739 840 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 908 320 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-08-25, 15:30:11
24

1. Пунктом 11.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Довіреність № 05-1/05-120 від 25 червня 2025 року, видана від імені АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» в особі виконуючого обов’язки Голови Правління Шиянюка Миколи Васильовича про уповноваження Директора Департаменту корпоративного бізнесу АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» Гонтаря Миколу Миколайовича представляти інтереси банку в межах повноважень, визначених довіреністю, з накладеним КЕП Гонтаря Миколи Миколайовича як Директора Департаменту корпоративного бізнесу АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. 2. Відповідно пункту 2.1. Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям мав надати у складі пропозиції довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору), укладеного (укладених) протягом 2021-2024 років, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону, предмет закупівлі договору, рік виконання договору, сума договору та сума виконання договору. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Довідку Вих.06/08/06 від 06.08.2025 про виконання аналогічного договору, в якій не зазначено сума виконання договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору), укладеного (укладених) протягом 2021-2024 років, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону, предмет закупівлі договору, рік виконання договору, сума договору та сума виконання договору. 3. Відповідно пункту Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям мав надати у складі пропозиції копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано такі документи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. 4. Відповідно пункту 1.4. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій. У випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-08-25, 15:30:11
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Скидан Марія Тарасівна   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 08-08-2025 по 16-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Рівненська область, Рівненський район, с Чудниця, вулиця Перемоги, будинок 9,, 35425, Скидан Марія
Остаточна пропозиція:
5 707 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 772 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-08-25, 12:37:58
24

1. Пунктом 11.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Довіреність від 07.04.2025, вчинена від імені АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК АЛЬЯНС» в особі виконуючого обов’язки Голови Правління АТ «БАНК АЛЬЯНС» Чумака Олександра Олександровича про уповноваження першого заступника Голови Правління АТ «БАНК АЛЬЯНС» Букрицю Віктора Григоровича представляти інтереси банку в межах повноважень, визначених довіреністю, з накладеним КЕП Букриці Віктора Григоровича як першого заступника Голови Правління АТ «БАНК АЛЬЯНС». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. 2. Відповідно пункту 12 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати у складі пропозиції гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. 3. Відповідно пункту 1 Додатку № 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку. Такий гарантійний лист повинен містити конкретне найменування запропонованого Учасником товару, підтвердження того, що запропонований товар відповідає ДСТУ 4427:2005 «Ковбаси сирокопчені та сиров'ялені. Загальні технічні умови», підтвердження відповідності визначеним характеристикам, а також повне найменування виробника та країну походження такого товару. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано гарантійний лист вих.№4 від 22.07.2025 про відповідність запропонованого товару, в якому зазначено, що ковбаса сирокопчена «Зерниста» вищого гатунку відповідає ДСТУ 4427:2005 «Ковбаси сирокопчені та сиров'ялені. Загальні технічні умови». Водночас, під час детального розгляду пропозиції Учасника, а саме документів: цінова пропозиція вих.№9 від 03.08.2025, експертний висновок № 003404 п/25 від 04 серпня 2025 року, декларація виробника №29965 від 04.08.2025, в яких зазначено назву ковбаса сирокопчена «Зерниста» вищого сорту, виявлено формальну невідповідність, яка стосується неточності в описі предмета закупівлі, зроблену учасником закупівлі під час оформлення тексту документів, і яка не впливає на ціну пропозиції учасника закупівлі та не стосується характеристики предмета закупівлі, та не впливає на зміст та суть пропозиції учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати гарантійний лист, привівши найменування у відповідність до умов Оголошення. 4. Відповідно пункту 3 Додатку № 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати копію експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей Учасника, що будуть використовуватися чи використані при виробництві та/або переробці та/або реалізації харчових продуктів (чинного на дату розкриття пропозицій), оформленого відповідно до вимог законодавства. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано копію тимчасового експлуатаційного дозволу від 09 липня 2025 року зі строком дії експлуатаційного дозволу на потужність до 04 жовтня 2025 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей Учасника, що будуть використовуватися чи використані при виробництві та/або переробці та/або реалізації харчових продуктів (чинного на дату розкриття пропозицій), оформленого відповідно до вимог законодавства. 5. Відповідно пункту 4 Додатку № 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати копія документа чи іншого розпорядчого документа, який підтверджує, що оператор ринку відповідає вимогам законодавства України щодо постійно діючих процедур, що ґрунтуються на принципах HACCP відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 №590 (чинного на дату розкриття пропозицій) на Учасника та виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано наказ № 1 від 01 травня 2025 року Про створення групи безпечності та наказ № 2 від 01 травня 2025 року Про затвердження та впровадження Документації системи НАСРР. Проте надані документи не підтверджують, що оператор ринку відповідає вимогам законодавства України щодо постійно діючих процедур, що ґрунтуються на принципах HACCP відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 №590. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію документа чи іншого розпорядчого документа, який підтверджує, що оператор ринку відповідає вимогам законодавства України щодо постійно діючих процедур, що ґрунтуються на принципах HACCP відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 №590 (чинного на дату розкриття пропозицій) на Учасника та виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України). 6. Відповідно пункту 2.1. Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям мав надати у складі пропозиції довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору), укладеного (укладених) протягом 2021-2024 років, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону, предмет закупівлі договору, рік виконання договору, сума договору та сума виконання договору. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Довідку №4 від 03.08.2025 про виконання аналогічного договору, в якій не зазначено сума договору та сума виконання договору. Предмет договору, рік виконання договору не відповідає вимогам замовника, а саме п. 2.1. Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору), укладеного (укладених) протягом 2021-2024 років, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону, предмет закупівлі договору, рік виконання договору, сума договору та сума виконання договору. Також надати копію(ї) не менше одного виконаного аналогічного(их) договору(ів), зазначеного в наданій Учасником довідці. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід’ємними частинами договору та документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (копія(ї) акту(ів) приймання-передавання товару та/або видаткова(і) накладна(і) та інше). 7. Відповідно пункту Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям мав надати у складі пропозиції копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець, то такий учасник повинен надати у складі пропозиції податкову декларацію про майновий стан та доходи або податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітний рік. Зазначені документи повинні підтверджувати обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітний період. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати податкову декларацію про майновий стан та доходи або податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітний рік. Зазначені документи повинні підтверджувати обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. 8. Відповідно пункту 1.8. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати інформаційну довідку, підписану керівником або уповноваженою особою Учасника, завірений печаткою (у разі наявності) (Додаток №1). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано відомості про учасника Вих.№2 від 03.08.2025, в якій не зазначено , код банку (МФО). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати інформаційну довідку заповнену згідно Додатку №1, підписану керівником або уповноваженою особою Учасника, завірений печаткою (у разі наявності). 9. Відповідно пункту 1.9. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Цінову пропозицію за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) (Додаток №2). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Цінову пропозицію вих. №9 від 03.08.2025, проте не вказано державний стандарт та виробника. Також не вказано юридичну та фактичну адресу учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Цінова пропозиція заповнену згідно Додатку №2 за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності). 10. Відповідно пункту 1.10. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати дозвіл або ліцензію або лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності. У разі якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. Учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією ненадання вказаного дозволу. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано дозвіл або ліцензію або лист з відповідним обґрунтуванням або довідку в довільній формі з інформацією ненадання вказаного дозволу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати дозвіл або ліцензію або лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності. У разі якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. Учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією ненадання вказаного дозволу.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-08-25, 12:37:58

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Скидан Марія Тарасівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 707 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 772 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-08-2025, 19:48:52
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1.0
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 739 840 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 908 320 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-08-2025, 17:04:46
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1
Доказ:
Документ
Гарантія ТОВ ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС UA-2025-07-29-002549-a.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 750 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 350 400 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-08-2025, 18:05:18
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1
Доказ:
Документ
BH_16-1301-21826-2025.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Dovirenist_1251_vid_18.12.2024.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
витяг з Державного реєстру банків (7).zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
завірена копія ліцензії з КЕП (7).zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ПРОДСЕРВІС М"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 235 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 235 200 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-08-2025, 21:04:16
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1
Доказ:
Документ
3786_ПРОДСЕРВІС_М_Гарантія_07_08_2025.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Витяг_Денисенко_В_А_завірена_копія.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Довіреність_Денисенко_В_А_№_33_від_17_04_2025_копія_завірена_Світек.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Ліцензія_Денисенко_В_А_завірена_копія.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Рейтинг_UaAAA_Денисенко_В_А_завірена_копія.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено29-07-2025, 10:42:53
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:30-07-2025, 16:05:32
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:29-07-2025, 10:42:37
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічний Видалено29-07-2025, 10:42:37
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:30-07-2025, 16:05:24
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:30-07-2025, 16:05:24

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Ковбаса сирокопчена вищого сорту
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  30
                  Пошук... день
                  день
                  Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-07-2025, 10:42:37
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  1
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ДКСУ м. Києві Гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. Сума гарантії зменшується на суму виконаних принципалом зобов’язань за договором або на суму виконаних гарантом платіжних зобов’язань за наданою гарантією. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) порушення переможцем, строків поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем, умов договору про закупівлю щодо якості (комплектності) поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 3) за порушення переможцем своїх зобов’язань, передбачених Договором; 4) за порушення переможцем інших умов Договору та чинного законодавства України. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, відповідно до умов договору про закупівлю, забезпеченого гарантією. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-07-2025, 10:42:37
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення договору
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Ковбаса сирокопчена вищого сорту
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  1
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-07-2025, 10:42:37
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. 11.2. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції: Забезпечення пропозиції відповідно до частини 4 статті 25 Закону повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ