| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 360 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 63 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 63 600 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 23311317 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Баранівська Ірина Олександрівна |
| Телефон: | 380445276644 |
| E-mail: | IBaranivska@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
7 |
1. Пунктом 11.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено надання Учасником забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії, а також з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Учасником на виконання цієї вимоги надано Банківську гарантію № 16/1301/21826/2025 від 05.08.2025 разом з накладеним відповідним КЕП Гіріної Наталії Юріївни. Також, надано Довіреність № 1251 від 18.12.2024, вчинена від імені ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «ПІВДЕННИЙ» в особі виконуючого обов’язки Голови Правління Чичкаленка Дмитра Петровича про уповноваження заступника начальника Управління правового супроводження кредитних операцій Юридичного департаменту Акціонерного банку «ПІВДЕННИЙ» Гіріну Наталію Юріївну представляти інтереси банку в межах повноважень, визначених довіреністю, з накладеним КЕП Гіріної Наталії Юріївни як заступника начальника управління. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. 2. Відповідно пункту 1 Додатку № 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку. Такий гарантійний лист повинен містити конкретне найменування запропонованого Учасником товару, підтвердження того, що запропонований товар відповідає ДСТУ 4427:2005 «Ковбаси сирокопчені та сиров'ялені. Загальні технічні умови», підтвердження відповідності визначеним характеристикам, а також повне найменування виробника та країну походження такого товару. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано гарантійний лист вих.№661 від 07.08.2025, в якому зазначено, що учасник гарантує відповідність запропонованого товару «Ковбаса сирокопчена вищого сорту» технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у Додатку №3 до Оголошення та підтверджує, що запропонований товар відповідає вимогам ДСТУ 4427:2005 «Ковбаси сирокопчені та сиров'ялені. Загальні технічні умови». Водночас, під час детального розгляду пропозиції Учасника, а саме документів: файл «Цінова пропозиція (Додаток 2).pdf», експертний висновок № 003245 п/25 від 07 серпня 2025 року, декларація виробника №00000004 від 07.08.2025, в яких зазначено назву ковбаса сирокопчена вищого сорту «Святкова», виявлено формальну невідповідність, яка стосується неточності в описі предмета закупівлі, зроблену учасником закупівлі під час оформлення тексту документів, і яка не впливає на ціну пропозиції учасника закупівлі та не стосується характеристики предмета закупівлі, та не впливає на зміст та суть пропозиції учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати гарантійний лист, привівши найменування у відповідність до умов Оголошення.
1. Пунктом 11.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Довіреність № 05-1/05-120 від 25 червня 2025 року, видана від імені АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» в особі виконуючого обов’язки Голови Правління Шиянюка Миколи Васильовича про уповноваження Директора Департаменту корпоративного бізнесу АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» Гонтаря Миколу Миколайовича представляти інтереси банку в межах повноважень, визначених довіреністю, з накладеним КЕП Гонтаря Миколи Миколайовича як Директора Департаменту корпоративного бізнесу АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. 2. Відповідно пункту 2.1. Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям мав надати у складі пропозиції довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору), укладеного (укладених) протягом 2021-2024 років, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону, предмет закупівлі договору, рік виконання договору, сума договору та сума виконання договору. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Довідку Вих.06/08/06 від 06.08.2025 про виконання аналогічного договору, в якій не зазначено сума виконання договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору), укладеного (укладених) протягом 2021-2024 років, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону, предмет закупівлі договору, рік виконання договору, сума договору та сума виконання договору. 3. Відповідно пункту Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям мав надати у складі пропозиції копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано такі документи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. 4. Відповідно пункту 1.4. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій. У випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину.
1. Пунктом 11.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Довіреність від 07.04.2025, вчинена від імені АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК АЛЬЯНС» в особі виконуючого обов’язки Голови Правління АТ «БАНК АЛЬЯНС» Чумака Олександра Олександровича про уповноваження першого заступника Голови Правління АТ «БАНК АЛЬЯНС» Букрицю Віктора Григоровича представляти інтереси банку в межах повноважень, визначених довіреністю, з накладеним КЕП Букриці Віктора Григоровича як першого заступника Голови Правління АТ «БАНК АЛЬЯНС». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. 2. Відповідно пункту 12 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати у складі пропозиції гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. 3. Відповідно пункту 1 Додатку № 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку. Такий гарантійний лист повинен містити конкретне найменування запропонованого Учасником товару, підтвердження того, що запропонований товар відповідає ДСТУ 4427:2005 «Ковбаси сирокопчені та сиров'ялені. Загальні технічні умови», підтвердження відповідності визначеним характеристикам, а також повне найменування виробника та країну походження такого товару. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано гарантійний лист вих.№4 від 22.07.2025 про відповідність запропонованого товару, в якому зазначено, що ковбаса сирокопчена «Зерниста» вищого гатунку відповідає ДСТУ 4427:2005 «Ковбаси сирокопчені та сиров'ялені. Загальні технічні умови». Водночас, під час детального розгляду пропозиції Учасника, а саме документів: цінова пропозиція вих.№9 від 03.08.2025, експертний висновок № 003404 п/25 від 04 серпня 2025 року, декларація виробника №29965 від 04.08.2025, в яких зазначено назву ковбаса сирокопчена «Зерниста» вищого сорту, виявлено формальну невідповідність, яка стосується неточності в описі предмета закупівлі, зроблену учасником закупівлі під час оформлення тексту документів, і яка не впливає на ціну пропозиції учасника закупівлі та не стосується характеристики предмета закупівлі, та не впливає на зміст та суть пропозиції учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати гарантійний лист, привівши найменування у відповідність до умов Оголошення. 4. Відповідно пункту 3 Додатку № 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати копію експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей Учасника, що будуть використовуватися чи використані при виробництві та/або переробці та/або реалізації харчових продуктів (чинного на дату розкриття пропозицій), оформленого відповідно до вимог законодавства. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано копію тимчасового експлуатаційного дозволу від 09 липня 2025 року зі строком дії експлуатаційного дозволу на потужність до 04 жовтня 2025 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей Учасника, що будуть використовуватися чи використані при виробництві та/або переробці та/або реалізації харчових продуктів (чинного на дату розкриття пропозицій), оформленого відповідно до вимог законодавства. 5. Відповідно пункту 4 Додатку № 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати копія документа чи іншого розпорядчого документа, який підтверджує, що оператор ринку відповідає вимогам законодавства України щодо постійно діючих процедур, що ґрунтуються на принципах HACCP відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 №590 (чинного на дату розкриття пропозицій) на Учасника та виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано наказ № 1 від 01 травня 2025 року Про створення групи безпечності та наказ № 2 від 01 травня 2025 року Про затвердження та впровадження Документації системи НАСРР. Проте надані документи не підтверджують, що оператор ринку відповідає вимогам законодавства України щодо постійно діючих процедур, що ґрунтуються на принципах HACCP відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 №590. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію документа чи іншого розпорядчого документа, який підтверджує, що оператор ринку відповідає вимогам законодавства України щодо постійно діючих процедур, що ґрунтуються на принципах HACCP відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 №590 (чинного на дату розкриття пропозицій) на Учасника та виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України). 6. Відповідно пункту 2.1. Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям мав надати у складі пропозиції довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору), укладеного (укладених) протягом 2021-2024 років, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону, предмет закупівлі договору, рік виконання договору, сума договору та сума виконання договору. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Довідку №4 від 03.08.2025 про виконання аналогічного договору, в якій не зазначено сума договору та сума виконання договору. Предмет договору, рік виконання договору не відповідає вимогам замовника, а саме п. 2.1. Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору), укладеного (укладених) протягом 2021-2024 років, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону, предмет закупівлі договору, рік виконання договору, сума договору та сума виконання договору. Також надати копію(ї) не менше одного виконаного аналогічного(их) договору(ів), зазначеного в наданій Учасником довідці. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід’ємними частинами договору та документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (копія(ї) акту(ів) приймання-передавання товару та/або видаткова(і) накладна(і) та інше). 7. Відповідно пункту Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям мав надати у складі пропозиції копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець, то такий учасник повинен надати у складі пропозиції податкову декларацію про майновий стан та доходи або податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітний рік. Зазначені документи повинні підтверджувати обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітний період. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати податкову декларацію про майновий стан та доходи або податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітний рік. Зазначені документи повинні підтверджувати обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. 8. Відповідно пункту 1.8. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати інформаційну довідку, підписану керівником або уповноваженою особою Учасника, завірений печаткою (у разі наявності) (Додаток №1). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано відомості про учасника Вих.№2 від 03.08.2025, в якій не зазначено , код банку (МФО). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати інформаційну довідку заповнену згідно Додатку №1, підписану керівником або уповноваженою особою Учасника, завірений печаткою (у разі наявності). 9. Відповідно пункту 1.9. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Цінову пропозицію за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) (Додаток №2). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Цінову пропозицію вих. №9 від 03.08.2025, проте не вказано державний стандарт та виробника. Також не вказано юридичну та фактичну адресу учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Цінова пропозиція заповнену згідно Додатку №2 за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності). 10. Відповідно пункту 1.10. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати дозвіл або ліцензію або лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності. У разі якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. Учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією ненадання вказаного дозволу. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано дозвіл або ліцензію або лист з відповідним обґрунтуванням або довідку в довільній формі з інформацією ненадання вказаного дозволу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати дозвіл або ліцензію або лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності. У разі якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. Учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією ненадання вказаного дозволу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.