Період оскарження умов закупівлі - по 03-08-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 540 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колеснік Лариса Петрівна |
| Телефон: | 380661525326 |
| E-mail: | bkzkor@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ'Я |
6 |
Замовником-ЦЗО під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: п.п. 2 п. 3 частини ІІ Додатком 2 до тендерної документації вимагається в складі пропозиції надати саме «Сертифікат, виданий на ім’я Учасника, діючий на дату подання пропозиції на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника та дійсні на момент подання пропозиції, що має включати такі сфери акредитації, як складське зберігання (код КВЕД 52.10) та транспортування (код КВЕД 49.41) сушених продуктів та продуктів харчування ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT).». Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником-ЦЗО після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовником-ЦЗО під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: п.п. 2 п. 3 частини ІІ Додатком 2 до тендерної документації вимагається в складі пропозиції надати саме «Сертифікат, виданий на ім’я Учасника, діючий на дату подання пропозиції на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника та дійсні на момент подання пропозиції, що має включати такі сфери акредитації, як складське зберігання (код КВЕД 52.10) та транспортування (код КВЕД 49.41) сушених продуктів та продуктів харчування ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT).». Учасник в складі пропозиції надав: сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів стосовно перероблення молока, виробництва масла вершкового, продуктів кисломолочних, сиру кисломолочного, сиркових виробів (коди ДКПП 10.51.11, 10.51.30, 10.51.12, 10.51.52, 10.51.40); сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) Системи управління якістю. Вимоги стосовно перероблення молока, виробництва масла вершкового, продуктів кисломолочних, сиру кисломолочного, сиркових виробів (коди ДКПП 10.51.11, 10.51.30, 10.51.12, 10.51.52, 10.51.40). За такого просим усунути невідповідність та надати документи відповідно до вимог : п.п. 2 п. 3 частини ІІ Додатком 2 до тендерної документації та надати сертифікати на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника та дійсні на момент подання пропозиції, що має включати такі сфери акредитації, як складське зберігання (код КВЕД 52.10) та транспортування (код КВЕД 49.41) сушених продуктів та продуктів харчування ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT).» Просим надати відповідно до вимог п. 6 ч. 2 Додатку 1 до тендерної документації інформацію видану Центральним депозитарієм або депозитарною установою у формі інформаційної довідки, або у формі виписки чи довідки з рахунку в цінних паперах, яка містить інформацію про акціонерів, які володіють більш ніж 25% акцій Учасника (сканована копія з оригіналу документу). Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником-ЦЗО після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.