Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 34 750 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 173,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 03191259 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чумакова Соф'я |
| Телефон: | 380950789879 |
| E-mail: | szaprudnaya@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 70404, Україна, Запорізька область,Запорізький район с. Зоряне, вул. Бойко, буд. 4 |
7 |
Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "СТАЛКЕР ХАУС" код ЄДРПОУ 45144060, яку визначено найбільш економічно вигідною пропозицією, виявлено невідповідність документів учасника умовам тендерної документації по процедурі відкриті торги з особливостями на закупівлю код ДК 021:2015 15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів (печиво в асортименті) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-22-002700-a), а саме: 1. Абзацем 2 пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації встановлена вимога Замовника, а саме: «надати інформаційний лист (виданий на ім’я учасника не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі) від виробника товару щодо можливості безперебійного постачання предмету закупівлі, у строки встановлені тендерною документацією, яким підтверджується співпраця з учасником та забезпечується простежуваність походження харчової продукції, що є предметом закупівлі». Учасник не надав відповідний інформаційний лист у складі своєї Тендерної пропозиції. У строк визначений Особливостями Учаснику необхідно надати відповідні документи. 2. Абзацем 3 пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації, встановлена вимога Замовника, а саме: «надати інформаційний лист (виданий на ім’я учасника не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі) від офіційного представника виробника товару щодо можливості безперебійного постачання предмету закупівлі, у строки встановлені тендерною документацією, яким підтверджується співпраця з учасником та забезпечується простежуваність походження харчової продукції, що є предметом закупівлі». Учасник не надав відповідний інформаційний лист у складі своєї Тендерної пропозиції. У строк визначений Особливостями Учаснику необхідно надати відповідні документи. 3. Пунктом 2.2. Додатку 3 до тендерної документації, встановлена вимога Замовника, а саме: «Надати гарантійний лист про наявність декларацій виробника та про надання їх на кожну окрему партію товару безпосередньо при доставці». Учасник не надав відповідний гарантійний лист у складі своєї Тендерної пропозиції. У строк визначений Особливостями Учаснику необхідно надати відповідні документи. 4. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації, встановлена вимога Замовника, а саме: «…надати викопіровку з технічного паспорту об’єкта (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025р.);». Учасник не надав відповідний документ у складі своєї Тендерної пропозиції. У строк визначений Особливостями Учаснику необхідно надати відповідні документи. 5. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації, встановлена вимога Замовника, а саме: «…надати -документи, видані на ім’я учасника, що підтверджують державну реєстрацію потужностей, проведену уповноваженими органами (надається на складські приміщення), а саме рішення про реєстрацію потужностей та експлуатаційний дозвіл;». Учасник не надав відповідні документи у складі своєї Тендерної пропозиції. У строк визначений Особливостями Учаснику необхідно надати відповідні документи. 6. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації, встановлена вимога Замовника, а саме: «…надати скановану копію оригіналу договору на проведення комплексу з дератизації, дезінсекції, дезінфекції потужностей для зберігання продуктів харчування, інформація про які надавалась відповідно форми 1 цього додатку (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025р);». Учасник не надав відповідні документи у складі своєї Тендерної пропозиції. У строк визначений Особливостями Учаснику необхідно надати відповідні документи. 7. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації, встановлена вимога Замовника, а саме: «… надати документи, що підтверджують проведення робіт з дератизації, дезінсекції та дезінфекції зазначених складських приміщень за останній звітний період, що передує строку подання тендерних пропозицій та експертний висновок про підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення методом змивів складського приміщення (бактеріологічні дослідження щодо виявлення бактерій групи кишкової палички (БГКП) та бактерій роду Salmonella), проведеного у поточному місяці;». Учасник не надав відповідні документи у складі своєї Тендерної пропозиції. У строк визначений Особливостями Учаснику необхідно надати відповідні документи. 8. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації, встановлена вимога Замовника, а саме: «… надати документами, що підтверджують право власності орендодавця або перевізника на зазначені транспортні засоби (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025р.); ». Учасник не надав відповідні документи у складі своєї Тендерної пропозиції. У строк визначений Особливостями Учаснику необхідно надати відповідні документи. 9. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації, встановлена вимога Замовника, а саме: «… надати документи, видані на ім’я учасника, що підтверджують державну реєстрацію потужностей, проведену уповноваженими органами, пов’язану з постачанням (транспортуванням) продуктів харчування; ». Учасник не надав відповідні документи у складі своєї Тендерної пропозиції. У строк визначений Особливостями Учаснику необхідно надати відповідні документи. 10. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації, встановлена вимога Замовника, а саме: «… надати договори на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів (строком дії не менше ніж до 31.12.2025р.); ». Учасник не надав відповідні документи у складі своєї Тендерної пропозиції. У строк визначений Особливостями Учаснику необхідно надати відповідні документи. 11. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації, встановлена вимога Замовника, а саме: «… надати документи, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у поточному місяці та експертний висновок про підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення методом змивів з кузова зазначеного автотранспорту (бактеріологічні дослідження щодо виявлення бактерій групи кишкової палички (БГКП) та бактерій роду Salmonella), проведеного у поточному місяці. ». Учасник не надав відповідні документи у складі своєї Тендерної пропозиції. У строк визначений Особливостями Учаснику необхідно надати відповідні документи. 12. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації, встановлена вимога Замовника, а саме: «… надати документи: - акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, яким підтверджується дотримання учасником (оператором ринку) вимог нормативно-правових актів діючого законодавства стосовно потужностей, зазначених Учасником у довідці про наявність матеріально-технічної бази (складські приміщення та транспортні засоби), виданого(их) компетентним органом не раніше 2024р.; - акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, яким підтверджується дотримання оператором ринку вимог нормативно-правових актів та без наявних невідповідностей та порушень діючого законодавства стосовно потужностей, зазначених Учасником у довідці про наявність матеріально-технічної бази (складські приміщення та транспортні засоби) та виданого компетентним органом не раніше 2023р.; - надати документи, що підтверджують впровадження учасником - оператором ринку системи НАССР з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» а саме: чинний сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) та атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат; чинний сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009, ISO 9001:2008) та атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат; чинний сертифікат, виданий Учаснику торгів, стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами, відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», та атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат; чинний сертифікат, виданий Учаснику торгів, стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами, відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови до застосування», та атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат». Учасник не надав відповідні документи у складі своєї Тендерної пропозиції. У строк визначений Особливостями Учаснику необхідно надати відповідні документи. 13. Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації, встановлена вимога Замовника, а саме: «… надати документи: - чинний документ, що підтверджує проходження навчання працівниками учасника (не менше одного) стосовно вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; вимог стандартів ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ЕN ISO 9001:2018); ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT); ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) та порядку проведення аудитів згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT), з отриманням практичних навичок проводити внутрішні аудити відповідно до вимог зазначених стандартів; - документи, що підтверджують проходження навчання, не раніше 2023 року, з питань чинного законодавства про охорону праці, організації роботи з охорони праці, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних отруєнь і захворювань, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці в галузі, для працівників об’єктів з обігу харчових продуктів, що видані на всіх працівників, інформація про яких надавалася у довідці щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору (протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, та посвідчення про перевірку знань, за формою встановленою відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005р.).». Учасник не надав відповідні документи у складі своєї Тендерної пропозиції. У строк визначений Особливостями Учаснику необхідно надати відповідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.