Поставка товару здійснюється за адресою Замовника: 27341, Україна, Кіровоградська обл., Кропивницький р-н, смт. Єлизаветградка, вул. Центральна, 108 (комора інтернату). Товар має бути поставлений протягом липня - серпня 2025 року один раз на тиждень (з понеділка по четвер) за додатково погодженими партіями (відповідно до заявок Замовника) обов’язково в період з 8.00 до 12.00 години. Кількість товару в межах кожної окремої партії визначається Замовником в залежності від фактичної потреби, та вказується в заявці на поставку товару.Товар повинен надходити до інтернату разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, товарно-транспортні накладні, посвідчення якості/декларація виробника тощо). Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 7 (семи) робочих днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 13 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Гайдамацький психоневрологічний інтернат |
| ЄДРПОУ: | 03190337 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Пархоменко |
| Телефон: | +380982289664 |
| E-mail: | egradpni@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 27341, Україна, Кіровоградська область,с - ще Гайдамацьке, вул. Центральна, буд. 108 |
0 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.