Закупівлю оголошено - 21-07-2025, 14:18. Дата останніх змін - 06-08-2025, 14:19

Томатна паста

Томатна паста... Державна закупівля - UA-2025-07-21-006011-a Томатна паста від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3024 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ від 7/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-21-006011-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-07-2025, 14:18
по 25-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-07-2025, 00:00
по 29-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 29-07-2025, 13:09
по 29-07-2025, 13:32

Закупівля проводиться керуючись п. 8 Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями) , а саме в порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі», в електронній системі закупівель.

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
342000
342 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 710 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3024 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:08803617 Досьє YouControl
Контактна особа:Шевченко Михайло Сергійович
Телефон:380990393263
E-mail:mikhail.sh1003@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Томатна паста
342 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 29-07-2025, 13:09
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Томатна паста

3 000
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 30-08-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПРОДСЕРВІС М"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-08-2025 по 09-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ Героїв Харкова, будинок 259, 61044, Марія Савінова
Остаточна пропозиція:
338 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
338 400 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-08-2025, 10:49
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-21-006011-a-a1
Номер договору:
285
Дата підписання договору:
06-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 06-08-2025 по 10-12-2025
338 400 UAH
Ціна договору
282 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТД "ФРЕШ МАРКЕТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 29-07-2025 по 06-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Самарського Якова, будинок 5, 49000, Ломакіна Олена
Остаточна пропозиція:
334 080 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
335 880 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 30-07-25, 15:47:00
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до Додатку №2 пункту 9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось: - Належним чином оформлену довідку щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату розкриття пропозицій, також повинна бути надана та чинна на дату укладення договору закупівлі). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано зазначеного документу. 2. Відповідно до Додатку №3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ п. 2 Учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції наступні документи, що підтверджують відповідність товару державним стандартам, походження, безпечність і якість, про проведення спрощеної закупівлі вимагалось: - Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний на момент подання пропозицій. Зазначений сертифікат повинен бути діючим до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його дії менше терміну постачання харчових продуктів, Учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. - Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний на момент подання пропозицій. Зазначений сертифікат повинен бути діючим до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його дії менше терміну постачання харчових продуктів, Учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. - Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний на момент подання пропозицій. Зазначений сертифікат повинен бути діючим до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його дії менше терміну постачання харчових продуктів, Учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. - Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату на систему управління щодо протидії корупції, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний на момент подання пропозицій. Зазначений сертифікат повинен бути діючим до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його дії менше терміну постачання харчових продуктів, Учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікатуз терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. - Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, якщо учасник буде перевозити товар власними силами, або перевізника, при залученні такого, дійсний на момент подання пропозицій. Зазначений сертифікат повинен бути діючим до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його дії менше терміну постачання харчових продуктів, Учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікатуз терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. - Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надати сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автотранспортних засобів, пристосованих для перевезення предмету закупівлі, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано зазначеного документу. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275: - Належним чином оформлену довідку щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату розкриття пропозицій, також повинна бути надана та чинна на дату укладення договору закупівлі). - Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний на момент подання пропозицій. Зазначений сертифікат повинен бути діючим до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його дії менше терміну постачання харчових продуктів, Учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. - Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний на момент подання пропозицій. Зазначений сертифікат повинен бути діючим до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його дії менше терміну постачання харчових продуктів, Учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. - Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний на момент подання пропозицій. Зазначений сертифікат повинен бути діючим до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його дії менше терміну постачання харчових продуктів, Учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. - Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату на систему управління щодо протидії корупції, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний на момент подання пропозицій. Зазначений сертифікат повинен бути діючим до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його дії менше терміну постачання харчових продуктів, Учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікатуз терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. - Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, якщо учасник буде перевозити товар власними силами, або перевізника, при залученні такого, дійсний на момент подання пропозицій. Зазначений сертифікат повинен бути діючим до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його дії менше терміну постачання харчових продуктів, Учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікатуз терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. - Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надати сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автотранспортних засобів, пристосованих для перевезення предмету закупівлі, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 31-07-25, 15:47:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТД "ФРЕШ МАРКЕТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
334 080 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
335 880 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-07-2025, 15:48:29
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ПРОДСЕРВІС М"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
338 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
338 400 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-07-2025, 10:32:34
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено21-07-2025, 14:19:02
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 14:20:01
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 14:18:56
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:21-07-2025, 14:18:56
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ