Закупівлю оголошено - 17-07-2025, 16:54. Дата останніх змін - 15-08-2025, 16:01

Ковбаса напівкопчена вищого сорту

Ковбаса напівкопчена вищого сорту... Державна закупівля - UA-2025-07-17-010679-a Ковбаса напівкопчена вищого сорту від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 7/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-17-010679-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-07-2025, 16:54
по 23-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-07-2025, 00:00
по 28-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 28-07-2025, 12:42
по 28-07-2025, 13:23

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
7813520
7 813 520 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:78 135,20 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:78 135,20 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Баранівська Ірина Олександрівна
Телефон:380445276644
E-mail:IBaranivska@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
8



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Ковбаса напівкопчена вищого со ...
7 813 520 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 28-07-2025, 12:42
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ковбаса напівкопчена вищого сорту

52 000
кілограм
Україна Відповідно до документації
з 01-08-2025 по 20-12-2025
15130000-8
М’ясопродукти


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП ПОМ'ЯНОВСЬКА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-07-2025 по 08-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Рівненська область, Рівненський р-н, село Чудниця, вулиця Новоселів, будинок 7, квартира 1, 35425, Пом'яновська Наталія
Остаточна пропозиція:
5 200 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 268 600 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
07-08-2025, 10:32

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 05-08-25, 16:43:30
24

1. Пунктом 11.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено надання Учасником забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Банківську гарантію № 4966-25 від 24 липня 2025 року, в пункті 2 якої вказано, що дія цієї гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції учасника процедури закупівлі / спрощеної закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі — Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Водночас, пунктом 16.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії. 2. Пунктом 11.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. 3. Відповідно пункту 12 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати у складі пропозиції гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. 4. Відповідно пункту 1 Додатку № 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку. Такий гарантійний лист повинен містити конкретне найменування запропонованого Учасником товару, підтвердження того, що запропонований товар відповідає ДСТУ 4435:2005 «Ковбаси напівкопчені. Загальні технічні умови», підтвердження відповідності визначеним характеристикам, а також повне найменування виробника та країну походження такого товару. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано гарантійний лист вих.№4 від 22.07.2025 про відповідність запропонованого товару, в якому зазначено, що ковбаса напівкопчена «Львівська» вищого гатунку відповідає ДСТУ 4435:2005 «Ковбаси напівкопчені. Загальні технічні умови». Водночас, під час детального розгляду пропозиції Учасника, а саме документів: цінова пропозиція вих.№2 від 22.07.2025, гарантійний лист вих.№5 від 22.07.2025, експертний висновок № 003225 п/25 від 24 липня 2025 року, декларація виробника №29965 від 24.07.2025, в яких зазначено назву ковбаса напівкопчена «Львівська» вищого сорту, виявлено формальну невідповідність, яка стосується неточності в описі предмета закупівлі, зроблену учасником закупівлі під час оформлення тексту документів, і яка не впливає на ціну пропозиції учасника закупівлі та не стосується характеристики предмета закупівлі, та не впливає на зміст та суть пропозиції учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати гарантійний лист, привівши найменування у відповідність до умов Оголошення. 5. Відповідно пункту 4 Додатку № 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати копія документа чи іншого розпорядчого документа, який підтверджує, що оператор ринку відповідає вимогам законодавства України щодо постійно діючих процедур, що ґрунтуються на принципах HACCP відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 №590 (чинного на дату розкриття пропозицій) на Учасника та виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано наказ № 1 від 02 жовтня 2023 року Про створення групи безпечності та наказ № 1 від 02 жовтня 2023 року Про затвердження та впровадження Документації системи НАСРР. Проте надані документи не підтверджують, що оператор ринку відповідає вимогам законодавства України щодо постійно діючих процедур, що ґрунтуються на принципах HACCP відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 №590. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копія документа чи іншого розпорядчого документа, який підтверджує, що оператор ринку відповідає вимогам законодавства України щодо постійно діючих процедур, що ґрунтуються на принципах HACCP відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 №590 (чинного на дату розкриття пропозицій) на Учасника та виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України). 6. Відповідно пункту 2.1. Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям мав надати у складі пропозиції довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору), укладеного (укладених) протягом 2021-2024 років, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону, предмет закупівлі договору, рік виконання договору, сума договору та сума виконання договору. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Довідку №1 від 07.07.2025 про виконання аналогічного договору, в якій не зазначено сума договору та сума виконання договору, не зазначено код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника та невірно вказано предмет договору відповідно до наданої копії договору згідно вимоги пункту 2.2. Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору), укладеного (укладених) протягом 2021-2024 років, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону, предмет закупівлі договору, рік виконання договору, сума договору та сума виконання договору. 7. Відповідно пункту 1.5. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати копію паспорту (1-6 сторінки та місце проживання). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано копію паспорту (1-5 сторінки та місце проживання). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію паспорту (1-6 сторінки та місце проживання). 8. Відповідно пункту 1.7. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати лист-згоду про те, що Учасник погоджується та приймає до виконання (у випадку визначення його Переможцем спрощеної закупівлі) проєкт договору про закупівлю, який визначений Додатком № 6 до Оголошення. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано такий лист-згоду про те, що Учасник погоджується та приймає до виконання (у випадку визначення його Переможцем спрощеної закупівлі) проєкт договору про закупівлю, який визначений Додатком № 6 до Оголошення. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати лист-згоду про те, що Учасник погоджується та приймає до виконання (у випадку визначення його Переможцем спрощеної закупівлі) проєкт договору про закупівлю, який визначений Додатком № 6 до Оголошення. 9. Відповідно пункту 1.9. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Цінову пропозицію за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) (Додаток №2). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Цінову пропозицію вих. №2 від 22.07.2025, проте не вказано ціну за одиницю. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Цінову пропозицію за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) заповнену згідно Додатку №2. 10. Відповідно пункту 1.10. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати дозвіл або ліцензію або лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності. У разі якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. Учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією ненадання вказаного дозволу. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано дозвіл або ліцензію або лист з відповідним обґрунтуванням або довідку в довільній формі з інформацією ненадання вказаного дозволу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати дозвіл або ліцензію або лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності. У разі якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. Учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією ненадання вказаного дозволу. 11. Відповідно пункту 1.12. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати гарантійний лист про дійсність пропозиції учасника протягом строку дії пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано такий гарантійний лист про дійсність пропозиції учасника протягом строку дії пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати гарантійний лист про дійсність пропозиції учасника протягом строку дії пропозиції.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 06-08-25, 16:43:30
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-17-010679-a-a1
Номер договору:
421-25
Дата підписання договору:
15-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 15-08-2025 по 31-12-2025
5 200 000 UAH
Ціна договору
5 200 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-07-2025 по 05-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, ВУЛИЦЯ ЛУЦЬКА будинок 3, 45400, Руслан Остропольський
Остаточна пропозиція:
5 122 900 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 201 040 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 122 900 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 201 040 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-07-2025, 15:30:35
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1
Доказ:
Документ
Кредит Рейтинг 30 04 2025.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
завірена копія ліцензії з КЕП.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
довіреність Бондаренко В.О.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
витяг з Державного реєстру банків.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Bankivska harantiia 16-001-20798-2025.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП ПОМ'ЯНОВСЬКА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 200 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 268 600 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
26-07-2025, 09:20:06
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1.0
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-КОМЕРС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 304 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
7 254 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-07-2025, 18:29:08
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1.0
Доказ:
Документ
011.1 - Банківська гарантія.7z, Забезпечення тендерних пропозицій , Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. 11.2. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції: Забезпечення пропозиції відповідно до частини 4 статті 25 Закону повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОЯ КОВБАСКА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 000 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
7 488 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
26-07-2025, 11:48:43
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1.0
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "МАГРОК"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
7 100 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
7 584 720 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-07-2025, 15:25:36
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1
Доказ:
Документ
Підписаний 250711_Dovirenist_Ovdiy_11670-K-O.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Підписаний 250711_Dovirenist_Ovdiy_11670-K-O_Zavirena.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Підписаний 250711_Lyst_NBU_Vytyag_210816.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Підписаний 250711_Vytyag_NBU_PrivatBank_231212.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Підписаний G0725-2697-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Підписаний G0725-2697-GL_tender_PROZORRO_2628.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 16:54:19
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 16:54:12
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 16:54:12

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Ковбаса напівкопчена вищого сорту
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              30
              Пошук... день
              день
              Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів.
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 16:54:12
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              1
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ДКСУ м. Києві Гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. Сума гарантії зменшується на суму виконаних принципалом зобов’язань за договором або на суму виконаних гарантом платіжних зобов’язань за наданою гарантією. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) порушення переможцем, строків поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем, умов договору про закупівлю щодо якості (комплектності) поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 3) за порушення переможцем своїх зобов’язань, передбачених Договором; 4) за порушення переможцем інших умов Договору та чинного законодавства України. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, відповідно до умов договору про закупівлю, забезпеченого гарантією. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону.
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 16:54:12
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення договору
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Ковбаса напівкопчена вищого сорту
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              1
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-07-2025, 16:54:12
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. 11.2. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції: Забезпечення пропозиції відповідно до частини 4 статті 25 Закону повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ