| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 813 520 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 78 135,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 78 135,20 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 23311317 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Баранівська Ірина Олександрівна |
| Телефон: | 380445276644 |
| E-mail: | IBaranivska@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
8 |
1. Пунктом 11.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено надання Учасником забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Банківську гарантію № 4966-25 від 24 липня 2025 року, в пункті 2 якої вказано, що дія цієї гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції учасника процедури закупівлі / спрощеної закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі — Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Водночас, пунктом 16.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії. 2. Пунктом 11.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. 3. Відповідно пункту 12 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати у складі пропозиції гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. 4. Відповідно пункту 1 Додатку № 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про відповідність запропонованого ним товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку. Такий гарантійний лист повинен містити конкретне найменування запропонованого Учасником товару, підтвердження того, що запропонований товар відповідає ДСТУ 4435:2005 «Ковбаси напівкопчені. Загальні технічні умови», підтвердження відповідності визначеним характеристикам, а також повне найменування виробника та країну походження такого товару. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано гарантійний лист вих.№4 від 22.07.2025 про відповідність запропонованого товару, в якому зазначено, що ковбаса напівкопчена «Львівська» вищого гатунку відповідає ДСТУ 4435:2005 «Ковбаси напівкопчені. Загальні технічні умови». Водночас, під час детального розгляду пропозиції Учасника, а саме документів: цінова пропозиція вих.№2 від 22.07.2025, гарантійний лист вих.№5 від 22.07.2025, експертний висновок № 003225 п/25 від 24 липня 2025 року, декларація виробника №29965 від 24.07.2025, в яких зазначено назву ковбаса напівкопчена «Львівська» вищого сорту, виявлено формальну невідповідність, яка стосується неточності в описі предмета закупівлі, зроблену учасником закупівлі під час оформлення тексту документів, і яка не впливає на ціну пропозиції учасника закупівлі та не стосується характеристики предмета закупівлі, та не впливає на зміст та суть пропозиції учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати гарантійний лист, привівши найменування у відповідність до умов Оголошення. 5. Відповідно пункту 4 Додатку № 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати копія документа чи іншого розпорядчого документа, який підтверджує, що оператор ринку відповідає вимогам законодавства України щодо постійно діючих процедур, що ґрунтуються на принципах HACCP відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 №590 (чинного на дату розкриття пропозицій) на Учасника та виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано наказ № 1 від 02 жовтня 2023 року Про створення групи безпечності та наказ № 1 від 02 жовтня 2023 року Про затвердження та впровадження Документації системи НАСРР. Проте надані документи не підтверджують, що оператор ринку відповідає вимогам законодавства України щодо постійно діючих процедур, що ґрунтуються на принципах HACCP відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 №590. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копія документа чи іншого розпорядчого документа, який підтверджує, що оператор ринку відповідає вимогам законодавства України щодо постійно діючих процедур, що ґрунтуються на принципах HACCP відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 №590 (чинного на дату розкриття пропозицій) на Учасника та виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України). 6. Відповідно пункту 2.1. Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям мав надати у складі пропозиції довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору), укладеного (укладених) протягом 2021-2024 років, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону, предмет закупівлі договору, рік виконання договору, сума договору та сума виконання договору. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Довідку №1 від 07.07.2025 про виконання аналогічного договору, в якій не зазначено сума договору та сума виконання договору, не зазначено код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника та невірно вказано предмет договору відповідно до наданої копії договору згідно вимоги пункту 2.2. Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору), укладеного (укладених) протягом 2021-2024 років, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону, предмет закупівлі договору, рік виконання договору, сума договору та сума виконання договору. 7. Відповідно пункту 1.5. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати копію паспорту (1-6 сторінки та місце проживання). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано копію паспорту (1-5 сторінки та місце проживання). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію паспорту (1-6 сторінки та місце проживання). 8. Відповідно пункту 1.7. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати лист-згоду про те, що Учасник погоджується та приймає до виконання (у випадку визначення його Переможцем спрощеної закупівлі) проєкт договору про закупівлю, який визначений Додатком № 6 до Оголошення. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано такий лист-згоду про те, що Учасник погоджується та приймає до виконання (у випадку визначення його Переможцем спрощеної закупівлі) проєкт договору про закупівлю, який визначений Додатком № 6 до Оголошення. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати лист-згоду про те, що Учасник погоджується та приймає до виконання (у випадку визначення його Переможцем спрощеної закупівлі) проєкт договору про закупівлю, який визначений Додатком № 6 до Оголошення. 9. Відповідно пункту 1.9. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати Цінову пропозицію за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) (Додаток №2). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Цінову пропозицію вих. №2 від 22.07.2025, проте не вказано ціну за одиницю. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Цінову пропозицію за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) заповнену згідно Додатку №2. 10. Відповідно пункту 1.10. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати дозвіл або ліцензію або лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності. У разі якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. Учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією ненадання вказаного дозволу. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано дозвіл або ліцензію або лист з відповідним обґрунтуванням або довідку в довільній формі з інформацією ненадання вказаного дозволу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати дозвіл або ліцензію або лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство України щодо відсутності такої законодавчої необхідності. У разі якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. Учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією ненадання вказаного дозволу. 11. Відповідно пункту 1.12. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати гарантійний лист про дійсність пропозиції учасника протягом строку дії пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано такий гарантійний лист про дійсність пропозиції учасника протягом строку дії пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати гарантійний лист про дійсність пропозиції учасника протягом строку дії пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.