Закупівлю оголошено - 17-07-2025, 13:25. Дата останніх змін - 28-07-2025, 13:55

Круглі лісоматеріали

Круглі лісоматеріали... Державна закупівля - UA-2025-07-17-005726-a Круглі лісоматеріали від замовника ФІЛІЯ "СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ШПАЛ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 7/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-17-005726-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-17-007165-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-07-2025, 13:25
по 22-07-2025, 15:00

ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовахDDP (за рахунок та транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА на склад ПОКУПЦЯ) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору, на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ,Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ Оплата на 14 (чотирнадцятий) календарний день з дати постачання товару.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
778500
778 500 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ФІЛІЯ "СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ШПАЛ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:40081331 Досьє YouControl
Контактна особа:Стахурська Ольга Андріївна
Телефон:380987154346
E-mail:stahurskaolga@gmail.com
Місцезнаходження:
31103, Україна, Хмельницька область,Старокостянтинів, ВУЛИЦЯ ГОНЧАРА, будинок 22
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Круглі лісоматеріали

180
метр кубічний
31103 , Україна , Хмельницька область , Старокостянтинів , ВУЛИЦЯ ГОНЧАРА, будинок 22 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Довжинавід 4000 до 6000міліметрАктивна17-07-2025, 13:25
Відповідність стандартуДСТУ EN 1927-2:2019Активна17-07-2025, 13:25
Група діаметрівD3a (30-34)Активна17-07-2025, 13:25
Клас якостіBАктивна17-07-2025, 13:25
Порода деревинисоснаАктивна17-07-2025, 13:25
ПродукціясКруглі лісоматеріалиАктивна17-07-2025, 13:25
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 13:25:35
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 13:25:20
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          14.к.д.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          14
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ФОП РЕЧИЧ ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Київська область, Київ, Україна, 04208, місто Київ, ПР-Т ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 3А, квартира 125, 04208, Валерій Речич
          Остаточна пропозиція:
          777 600 UAH,без ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          23-07-2025, 13:39
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-07-17-005726-a-a1
          Номер договору:
          78/2025-ЗЗБШ
          Дата підписання договору:
          24-07-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 24-07-2025 по 31-12-2025
          933 120 UAH
          Ціна договору
          777 600 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП РЕЧИЧ ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          777 600 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          17-07-2025, 14:44:46
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
          30
          сосна
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5.0

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Електронні тендерні вимоги

          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          30
          Пошук... день
          день
          строк дії гарантії повинен бути дійсним з дня укладання договору про закупівлю та обов’язково повинен перевищувати строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 1 (один) календарний місяць
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-07-2025, 13:25:20
          Способи підтвердження:
          Документ
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Вимоги до гарантії, яка надається Учасником-Переможцем процедури закупівлі (Принципалом) як забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає Фінансова установа (Гарант): 1. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається Принципалом не пізніше дати укладення договору про закупівлю в електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF або Word з накладенням УЕП (у тому числі КЕП) Гаранта шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді гарантії повинен бути дійсним з дня укладання договору про закупівлю та обов’язково повинен перевищувати строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 1 (один) календарний місяць. 2. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно містити такі суттєві умови: • назву документа – «Гарантія» або «Банківська гарантія»; • номер, дату та місце складання; • строк дії гарантії повинен бути дійсним з дня укладання договору про закупівлю та обов’язково повинен перевищувати строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 1 (один) календарний місяць; • повну або скорочену назву Гаранта; • повну або скорочену назву Принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; • повну або скорочену назву Замовника (Бенефіціара); • платіжні реквізити Бенефіціара: Адреса 31103, Хмельницька обл., м. Старокостянтинів, вул. Гончара, 22 МФО 315784, Філія - Хмельницьке обласне управління АТ 'Ощадбанк' Адреса банку м.Хмельницький, вул. Кам'янецька, 46 IBAN: UA623157840000026005300800130 код ЄДРПОУ 40081331 ФІЛІЯ "СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ШПАЛ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" Філія "Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал" АТ "Укрзалізниця" Або: Платіжні реквізити для здійснення переказів у іноземній валюті: BRANCH STAROKOSTANTYNIV REINFORCED CONCRETE SLEEPER PLANT OF JOINT STOCK COMPANY «UKRAINIAN RAILWAYS» 31103, Khmelnytsky region, m. Starokostantiniv, st. Honchara, 22 Beneficiary bank Branch: BRANCH OF THE KHMELNYTSK REGIONAL OFFICE OF THE STATE SAVINGS BANK OF UKRAINE JOINT STOCK COMPANY Address bank: Khmelnytskyi, st. Kamianetska, 46 SWIFT: COSBUAUKXXX IBAN: UA623157840000026005300800130 • посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі; • суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу ; • умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Гарантом: за письмовою згодою із Бенефіціаром. • обов’язок Гаранта безвідклично та безумовно сплатити Бенефіціару повну суму гарантії протягом 5 робочих днів з дня одержання першої письмової вимоги Бенефіціара. Така оплата здійснюється без необхідності для Бенефіціара обґрунтувати свою вимогу, подавати будь-які інші документи, крім вимоги, або виконувати будь-які інші умови. У вимозі Бенефіціара повинно бути зазначено, що сума, яка вимагається, має бути сплачена у зв’язку з невиконанням/неналежним виконанням Принципалом зобов’язань, передбачених договором про закупівлю. Вимога Бенефіціара може бути оформлена у вигляді паперового оригіналу вимоги, оформленого належним чином (підписи уповноважених осіб, печатка Бенефіціара (якщо передбачено)), або автентичного SWIFT-повідомлення через банк Бенефіціара на SWIFT адресу Гаранта; • інші умови. Примітка (до відома): без згоди Бенефіціара допускається вносити зміни до гарантії щодо збільшення суми гарантії та продовження терміну дії гарантії. 3. Текст гарантії не може містити: • інших умов про припинення зобов’язання Гаранта за гарантією, крім тих, що передбачені Положенням про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, зі змінами; • умов про ускладнення процедури сплати Бенефіціару суми гарантії.
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-07-2025, 13:25:20
          Способи підтвердження:
          Документ
          Банківська гарантія забезпечення договору
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ