Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2025, 00:00
гідно коду ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердих порід дерев колоті) (03413000-8 Паливна деревина) відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 715 316,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 576,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 37830936 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Рожественний Владислав Ігорович |
| Телефон: | +380617879468 |
| E-mail: | v.rozhestvennyi@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 70002, Україна, Запорізька область,місто ВІльнянськ, Запорізька обл, Запорізький р-н, місто Вільнянськ, вулиця Шевченка, будинок 7Б |
4 |
Розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Сидоренко Іван Олександрович та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зазначеним у оголошенні Закупівлі в електронній формі за предметом закупівлі код ДК 021:2015 — 03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердих порід дерев колоті) ( UA-2025-07-16-010043-a ). Щодо порядку денного: 13.05.2025 р. на електронному майданчику dzo.com.ua оголошено відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за предметом закупівлі Деревина (код ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердих порід дерев колоті) ( UA-2025-07-16-010043-a ). Подання пропозицій відбулося у період до 25.07.2025 р. 04.08.2025 р. на електронному майданчику dzo.com.ua розпочалась кваліфікація четвертого учасника – ФОП Сидоренко Іван Олександрович Зокрема цінова пропозиція становила 565 400,00 грн. (п'ятсот шістдесят п'ять тисяч чотириста гривень 00 копійок) з ПДВ. За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ФОП Сидоренко Іван Олександрович встановлено наступне: Згідно 1.1.1 довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо), предмета закупівлі договору та/або код ДК 021:2015, суми виконаних зобов’язань та терміном дії договору за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору), складену учасником, як приклад згідно з Таблицею 1: За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі 03410000-7 та / або дрова паливні твердих порід та/або дрова паливні. 1.1.2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Виконаним вважається договір, що був в повному обсязі виконаний учасником до початку даної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за аналогічним предметом закупівлі. У складі своєї тендерної пропозиції учасник – ФОП Сидоренко Іван Олександрович – надав скан договору № 0312 від 05.12.2024р. року Державною установою “ Камʼянська районна державна лікарня ветеринарної медицини ” та ФОП Сидоренко Іван Олександрович предмет договору згідно коду ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (03413000-8 Паливна деревина), у Специфікація до договору Додатку №1 зазначена дата 03.12.2024 р. що не відповідає реєстрації договору, а саме 05.12.2024р. Таким чином, наданий договір не може бути розцінений як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, що суперечить встановленій вимозі Замовника. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: - надати не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП "ДАРАГАН ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зазначеним у оголошенні Закупівлі в електронній формі за предметом закупівлі код ДК 021:2015 — 03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердих порід дерев колоті) ( UA-2025-07-16-010043-a ). Щодо порядку денного: 13.05.2025 р. на електронному майданчику dzo.com.ua оголошено відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за предметом закупівлі Деревина (код ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердих порід дерев колоті) ( UA-2025-07-16-010043-a ). Подання пропозицій відбулося у період до 25.07.2025 р. 31.07.2025 р. на електронному майданчику dzo.com.ua розпочалась кваліфікація третього учасника – ФОП "ДАРАГАН ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" Зокрема цінова пропозиція становила 565 000,00 грн. (п'ятсот шістдесят п'ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ФОП "ДАРАГАН ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" встановлено наступне: Згідно пп. 1.1.1. п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації, Замовником зазначена вимога про те, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції, Учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо) та суми виконаних зобов’язань за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичний коду закупівлі (03410000-7), та/або Деревина. За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі 03410000-7 та / або дрова паливні твердих порід та/або дрова паливні. У складі своєї тендерної пропозиції учасник – ФОП "ДАРАГАН ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" – надав скан довідки № 60 від 22.07.2025 року про наявність досвіду виконання аналогічних договорів в якій зазначено термін договору 30.12.2025 року але в договорі № Д-11 від 05.01.2025 року зазначений термін дії договору 31.12.2024 року. Таким чином, надана довідка не може бути розцінений як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, що суперечить встановленій вимозі Замовника. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: - надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного (або аналогічних) договору(-ів) за предметом закупівлі; Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ФОП "ГУЗЕНКО МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" встановлено наступне: Згідно п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації, Замовником зазначена вимога про те, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції, Учасник надає пп. 1.1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо) та суми виконаних зобов’язань за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичний коду закупівлі (03410000-7), та/або Деревина. 1.1.2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Виконаним вважається договір, що був в повному обсязі виконаний учасником до початку даної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за аналогічним предметом закупівлі. У складі своєї тендерної пропозиції учасник – фізична особа-підприємець Гузенко Марія Володимирівна – надав скан-копію договору №9 від 02 квітня 2024 року, укладеного між ТОВ "Укрмегатек" та ФОП Гузенко М.В. У вказаному договорі зазначено, що він набирає чинності з моменту його підписання та має термін дії до 31 березня 2024 року включно, тобто договір є недійсним, так як строк дії договору закінчився до його укладення. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: - довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо), предмета закупівлі договору та/або код ДК 021:2015, суми виконаних зобов’язань та терміном дії договору за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору), складену учасником, як приклад згідно з Таблицею 1 пп.1.1.1 додатку 1 до тендерної документації; За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі 03410000-7 та / або дрова паливні твердих порід та/або дрова паливні. - не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Виконаним вважається договір, що був в повному обсязі виконаний учасником до початку даної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за аналогічним предметом закупівлі Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.