Закупівлю оголошено - 14-07-2025, 11:02. Дата останніх змін - 30-07-2025, 13:30

Кефір 2,5%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417,Сметана 20%, фасування 350г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418

Кефір 2,5%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417,Сметана 20%, фасування 350г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418... Державна закупівля - UA-2025-07-14-002557-a Кефір 2,5%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417,Сметана 20%, фасування 350г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418 від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" від 7/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-14-002557-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-14-003178-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-07-2025, 11:02
по 17-07-2025, 01:10

Кефір ВОЛОШКОВЕ ПОЛЕ 2,5%, 400г., плівка поліетиленова - 2000 кг, Сметана 20% жиру 350гр плівка ВОЛОШКОВЕ ПОЛЕ - 249,9 кг.. Поставка Товару здійснюється за адресою Замовника, по заявці (замовленні). Поставка: три рази на тиждень до 08-00 год. Залишковий термін придатності Товару на момент постачання: згідно з технічними даними виробника, але не менше, ніж 90% загального терміну його зберігання від визначеного виробником для даної продукції. Постачальник повинен засвідчити якість Товару, що постачається, належним чином оформленими документами, які надаються разом із Товаром Якість товару, що поставляється Постачальником повинна відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів на цей вид товару. Разом з товаром Постачальник в обов’язковому порядку повинен передати Замовнику документи на кожну партію, що підтверджують безпечність та якість товару, у тому числі забезпечують їх простежуваність, відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, а саме: - оригінал, або належним чином завірену копію декларації виробника (якісне посвідчення); - оригінал, або належним чином завірену копію сертифікату виробника на систему управління безпечністю харчових продуктів. Документи мають бути завірені Постачальником, відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 “Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів”.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
161112.22
161 112,22 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ"
ЄДРПОУ:02003617 Досьє YouControl
Сайт:http://www.hospital.kh.ua
Контактна особа:Рождественська Вікторія Григорівна
Телефон:380573760370
E-mail:rogdestvinska@i.ua
Місцезнаходження:
61019, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ ВРУБЕЛЯ, будинок 42-А
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кефір 2,5%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417

2 000
кілограм
61019 , Україна , Харківська область , Харків , ВУЛИЦЯ ВРУБЕЛЯ, будинок 42-А ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БезлактознийНіАктивна14-07-2025, 11:02
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5відсотокАктивна14-07-2025, 11:02
Характеристики не суперечать ДСТУ 4417такАктивна14-07-2025, 11:02
Маса неттовід 400 до 400грамАктивна14-07-2025, 11:02
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна14-07-2025, 11:02
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сметана 20%, фасування 350г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418

249,90
кілограм
61019 , Україна , Харківська область , Харків , ВУЛИЦЯ ВРУБЕЛЯ, будинок 42-А ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БезлактознаНіАктивна14-07-2025, 11:02
Характеристики не суперечать ДСТУ 4418такАктивна14-07-2025, 11:02
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна14-07-2025, 11:02
Маса неттовід 350 до 350грамАктивна14-07-2025, 11:02
Масова частка жирувід 20 до 20відсотокАктивна14-07-2025, 11:02
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-07-2025, 11:02:34
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-07-2025, 11:02:10
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Учасника
          Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ФОП "КОВАЛЬЧУК РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ "   Досьє YouControl
          Статус:
          кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
          Причина дискваліфікації:
          Контактна інформація:
          Україна, Полтавська область, Кобеляцький р-н, місто Кобеляки, ВУЛИЦЯ ФРАНКА, будинок 28 А, 39200, Руслан Ковальчук
          Остаточна пропозиція:
          141 485 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Інформація про Учасника
          Ім'я:
          ТОВ "ОПТІТРЕЙД"   Досьє YouControl
          Статус:
          рішення анульовано замовником або органом оскарження
          Контактна інформація:
          Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Робоча (Чечелівський район), будинок 23В, 49008, Ірина Сафронова
          Остаточна пропозиція:
          148 483,80 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          23-07-2025, 15:20
          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          Фізична особа-підприємець Козирєв Олег Вікторович   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ВАЛЕНТИНІВСЬКА, будинок 18, квартира 147, 61170, Козирєв Олег
          Остаточна пропозиція:
          148 734,10 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          29-07-2025, 14:10
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-07-14-002557-a-a3
          Номер договору:
          Pm-48/25
          Дата підписання договору:
          30-07-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 30-07-2025 по 31-12-2025
          148 734,10 UAH
          Ціна договору
          148 734,10 UAH
          Ціна договору без ПДВ
          Інформація про Учасника
          Ім'я:
          ФОП "КОВАЛЬЧУК РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ "   Досьє YouControl
          Статус:
          рішення анульовано замовником або органом оскарження
          Контактна інформація:
          Україна, Полтавська область, Кобеляцький р-н, місто Кобеляки, ВУЛИЦЯ ФРАНКА, будинок 28 А, 39200, Руслан Ковальчук
          Остаточна пропозиція:
          141 485 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          17-07-2025, 16:35
          Інформація про Учасника
          Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ТОВ "ОПТІТРЕЙД"   Досьє YouControl
          Статус:
          кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
          Причина дискваліфікації:
          Контактна інформація:
          Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Робоча (Чечелівський район), будинок 23В, 49008, Ірина Сафронова
          Остаточна пропозиція:
          148 483,80 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП "КОВАЛЬЧУК РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ "   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          141 485 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          16-07-2025, 13:59:34
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5
          так
          Забезпечення виконання договору про закупівлю

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ОПТІТРЕЙД"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          148 483,80 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          15-07-2025, 18:24:33
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5
          так
          Забезпечення виконання договору про закупівлю

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          Фізична особа-підприємець Козирєв Олег Вікторович   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          148 734,10 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          16-07-2025, 11:31:02
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5
          так
          Забезпечення виконання договору про закупівлю

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Електронні тендерні вимоги

          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-07-2025, 11:02:11
          Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Під час укладання Договору Постачальник надає Замовнику забезпечення виконання Договору у розмірі 5 % ціни цього Договору у сумі __________________ шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника IBAN UA043052990000026008045911706 в АТКБ «ПРИВАТБАНК», код ЄДРПОУ – 02003617, Призначення платежу: Забезпечення виконання договору про закупівлю – код ДК 021-2015: : 15550000-8 Молочні продукти різні. Отримувач: КНП ХОР «ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ»
          Статус: Активна
          Дата створення: 14-07-2025, 11:02:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          Забезпечення виконання договору про закупівлю , 14.1. Під час укладання Договору Постачальник надає Замовнику забезпечення виконання Договору у розмірі 5 % ціни цього Договору у сумі __________________ шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника IBAN UA043052990000026008045911706 в АТКБ «ПРИВАТБАНК», код ЄДРПОУ – 02003617, Призначення платежу: Забезпечення виконання договору про закупівлю – код ДК 021-2015: : 15550000-8 Молочні продукти різні. Отримувач: КНП ХОР «ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ» 14.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у строк 5 робочих днів у разі настання однієї або декількох обставин, а саме: — протягом 5 (п’яти) банківських днів після належного виконання Постачальником своїх зобов’язань у розмірі 50% (п’ятдесяти) від обсягу Договору. — після повного виконання Постачальником своїх зобов’язань по договору про закупівлю без порушень; — після розірвання договору про закупівлю, за умови відсутності претензій у Сторін; — за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору у випадку визнання результатів закупівлі недійсними або цього Договору про закупівлю нікчемним; 14.3. Забезпечення виконання цього Договору не повертається Замовником Постачальнику у разі порушення Постачальником умов договору щодо строків поставки товару, порушення Постачальником умов договору щодо якості поставки товару, невиконання (часткового виконання) умов договору Постачальником. 14.4. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання зобов’язань за договором, здійснюються за рахунок коштів Постачальника. 14.5. У разі невнесення Постачальником забезпечення виконання Договору, такий Договір вважається неукладеним з усіма правовими наслідками.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ