ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Рибна консерва: сардина натуральна в олії - 920,00 кг. Консерва рибна: сардина натуральна в олії повинна бути в ж/банках по 0,230гр. Банки чисті, без деформації, етикетка – ціла, міцно приклеєна, без забруднень з чітким текстом. На поверхні банок не повинно бути темних плям, здуттів. Куски чи тушки риб цілі, не розварені, правильної форми, консистенція – щільна. При обережному перекладанні шматки риби повинні зберігати форму. Недопустиме часткове розламування шматків риби чи тушок дрібних риб. Смак і запах приємний, властиві вареній рибі цього виду з присмаком і ароматом прянощів та інших добавок, без сторонніх присмаків і запахів. Їстівна частина рибної консерви повинна бути більшою ніж весь інший вміст консерви у банці. Строк придатності не повинен перевищувати 80 % від загального строку придатності. Загальний строк придатності - 36 місяців від дати виробництва. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО). На кожній одиниці повинна бути наступна інформація: Назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, маса та відповідність ДСТУ. Вимоги до предмету закупівлі: 1. Якість продукції повинна відповідати вимогам ДСТУ. 2. При поставці товару копії супровідних документів надаються на кожну партію товару. 3. При виявленні Замовником дефектів упаковки товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника. Умови поставки: Поставка товару невеликими партіями згідно заявок Замовника до 31 грудня 2025 року. При перевезенні предмету закупівлі Учасник зобов’язаний дотримуватися умов транспортування відповідно до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. Термін поставки: поставка предмету закупівлі здійснюється невеликими партіями згідно заявки Замовника з 8:30 до 14:00 години. Місце поставки: 12420, Житомирська обл., Житомирський р-н., с. Тетерівка, вул. Шкільна 56 Доставка товарів транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи - за рахунок постачальника. Якість та безпечність: предмет закупівлі за органолептичними, фізико-хімічними та мікробіологічними показниками повинен відповідати вимогам діючих на території України державним стандартам. Предмет закупівлі не повинен містити ГМО. Кожна партія предмету закупівлі має супроводжуватися документами (накладними, рахунками, документами, які засвідчують якість, безпеку та походження продукції). Ціна на товар має бути визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт і тари, та інших витрат, визначених законодавством. Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.Посада, прізвище, ініціали, власноручний підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою(за наявності)
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 276 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Тетерівський психоневрологічний інтернат Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 03188501 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://tdetdom.ucoz.com |
| Контактна особа: | Ілона Серденюк |
| Телефон: | +380977362640 |
| E-mail: | ztdetdomprozorro@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 12420, Україна, Житомирська область,Житомирський р-н., с.Тетерівка, вул. Шкільна 56 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
протокол № 105 від 15.07.2025р. скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-07-2025, 09:51
Документи: