Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2025, 00:00
п.10 Особливостей
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 267 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 339,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Шосткинської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04057994 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Белявська Ганна Борисівна |
| Телефон: | +380544973266 |
| E-mail: | torgy-shostka@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 41100, Україна, Сумська область,Шостка, вул.Садовий бульвар, 14 |
0 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАНОЮ ОСОБОЮ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «29» липня 2025 року № 64-у.о. Керуючись Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості), вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням виконавчого комітету Шосткинської міської ради від 29.12.2021 № 407, уповноваженою особою виконавчого комітету Шосткинської міської ради було оголошено відкриті торги на закупівлю Деревини дров’яної непромислового використання, код ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина, деталізований код 03413000-8 Паливна деревина, ідентифікатор закупівлі в системі prozorro UA-2025-07-11-001649-a. Участь в закупівлі прийнято двома учасниками. Пропозицію учасника ФОП ОВСЮК О.М. відхилено (протокол № 60-у.о. від 24.07.2025). Наступна пропозиція ФІЛІЯ "ПІВНІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" (ЄДРПОУ 4545619) (далі по тексту – Учасник). Розглядом документів, наданих даним Учасником в складі його пропозиції виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, а саме: - не надано копію сертифікату та/або протоколу радіологічного дослідження (випробування) деревини чинного протягом дії договору (до 31.12.2025), чим недотримано вимоги Додатку 2 тендерної документації «Документи, що подаються Учасником у складі тендерної пропозиції». ВИРІШИЛА: Керуючись п.43 Особливостей, надати учаснику закупівлі право на виправлення помилок протягом 24 годин, оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей викладених в даному протоколі. Уповноважена особа – завідувач сектору публічних закупівель Г.Б.Белявська
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАНОЮ ОСОБОЮ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ШОСТКИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «23» липня 2025 року № 59-у.о. Керуючись Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості), вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням виконавчого комітету Шосткинської міської ради від 29.12.2021 № 407, уповноваженою особою виконавчого комітету Шосткинської міської ради було оголошено відкриті торги на закупівлю Деревини дров’яної непромислового використання, код ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина, деталізований код 03413000-8 Паливна деревина, ідентифікатор закупівлі в системі prozorro UA-2025-07-11-001649-a. Участь в закупівлі прийнято двома учасниками. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною виявилась тендерна пропозиція учасника ФОП ОВСЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ (іпн 3185909599) (далі по тексту – Учасник). Розглядом документів, наданих даним Учасником в складі його пропозиції виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, а саме: - у складі тендерної пропозиції Учасник надав Договір купівлі-продажу деревини укладений між ФОП Овсюк О.М. та ПП «Завод «САТЕЛ» (договір № 15 а від 11.07.2025 строком дії до 31.12.2025), договір купівлі – продажу необробленої деревини укладений між ПП «Завод «САТЕЛ» та Державним спеціалізованим господарським підприємством «Ліси України» (договір № UUB-18738-3 від 28.01.2025 строком дії до 31.03.2025 включно), таким чином Учасником не наданий чинний договір з постійним лісокористувачем та/або з іншим постачальником та не підтверджено легальність походження всього обсягу товару – деревини дров’яної непромислового використання, що пропонується для постачання Замовнику, чим недотримано вимоги Додатку 2 тендерної документації «Документи, що подаються Учасником у складі тендерної пропозиції»; - у складі тендерної пропозиції Учасник надав радіаційний сертифікат № 20 та протокол № 77/1484 від 24.02.2025 виданий Державною установою «Сумський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» результати випробувань стосуються тільки зразка, що пройшов випробування, таким чином Учасником не надано копії сертифікату та/або протоколу радіологічного дослідження (випробування деревини чинного протягом дії договору (до 31.12.2025), чим недотримано вимоги Додатку 2 тендерної документації «Документи, що подаються Учасником у складі тендерної пропозиції». ВИРІШИЛА: Керуючись п.43 Особливостей, надати учаснику закупівлі право на виправлення помилок протягом 24 годин, оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей викладених в даному протоколі. Уповноважена особа – завідувач сектору публічних закупівель Г.Б.Белявська
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.