Якість товару при поставці повинна бути підтверджена якісними посвідченнями, які додаються до кожної видаткової накладної. Постачання товару повинно здійснюватися партіями протягом трьох робочих днів з моменту подання замовником заявки на поставку товару. Товар повинен постачатися з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують завантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів. Замовник має право перевіряти наявність санітарного паспорту та санітарну книжку водія. В разі поставки товару неналежної якості (в тому числі невідповідності супровідної документації, недотримання умов зберігання, транспортування чи будь-чого іншого, що може вплинути на якість) термін заміни товару Учасником становить 1 день з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 120 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Черешський психоневрологічний будинок-інтернат |
| ЄДРПОУ: | 03190001 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Holubiak Iryna |
| Телефон: | +380955515999 |
| E-mail: | budintern@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 59031, Україна, Чернівецька область,с. Череш, вул. Банилівська,5 |
1 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.