Закупівлю оголошено - 08-07-2025, 14:43. Дата останніх змін - 17-07-2025, 10:22

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Джем полуничний, стерилізований, ґатунок вищий, ДСТУ 4900)

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Джем полуничний, стерилізований, ґатунок вищий, ДСТУ 4900)... Державна закупівля - UA-2025-07-08-007477-a ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Джем полуничний, стерилізований, ґатунок вищий, ДСТУ 4900) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" від 7/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-08-007477-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-08-008049-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-07-2025, 14:43
по 14-07-2025, 00:00

УМОВИ ПОСТАВКИ: Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 31 грудня 2025 року. Місце поставки товару: 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Поставка товарів здійснюється дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну адресу Постачальника або за допомогою телефонного зв’язку чи в месенджері за телефонним номером (через Viber, WhatsApp, Telegram тощо)), зазначену в цьому Договорі. Заявка вважається отриманою Постачальником через дві години з моменту відправки Замовником електронного повідомлення. ОРІЄНТОВНИЙ ГРАФІК ПОСТАВКИ – ОДИН-ДВА РАЗИ НА МІСЯЦЬ. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник проводить доставку товару до місць використання транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами. Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, що забезпечує збереження товару цього роду за звичайних умов зберігання і транспортування та відповідає встановленим вимогам, встановленим актами цивільного законодавства, стандартам. Маркування згідно діючих ТУ і ГОСТів. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності. Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника, та мати супроводжувальні документи, що підтверджують кількість та якість. УМОВИ ОПЛАТИ: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
12263
12 263 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
ЄДРПОУ:02003563 Досьє YouControl
Контактна особа:Гриненко Наталія Георгіївна
Телефон:0577050223
E-mail:tk_okb@ukr.net
Місцезнаходження:
61058, Україна, Харківська область,Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Джем полуничний, стерилізований, ґатунок вищий, ДСТУ 4900

100
кілограм
61058 , Україна , Харківська область , Харків , ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидджемАктивна08-07-2025, 14:43
Фруктово-ягідна основаполуницяАктивна08-07-2025, 14:43
СтерилізованоТакАктивна08-07-2025, 14:43
ҐатуноквищийАктивна08-07-2025, 14:43
Відповідність ДСТУДСТУ 4900Активна08-07-2025, 14:43
+ -
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 14:43:22
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 14:43:41
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          14
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУСЄВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ГОВОРОВА, будинок 1А, 49000, ГУСЄВ ВЛАДИСЛАВ
          Остаточна пропозиція:
          8 500 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          14-07-2025, 08:57
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-07-08-007477-a-b1
          Номер договору:
          04/07-ЗПП-25
          Дата підписання договору:
          17-07-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 17-07-2025 по 31-12-2025
          8 500 UAH
          Ціна договору
          8 500 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУСЄВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          8 500 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          09-07-2025, 17:09:58
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ