Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 993 309 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 933,09 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
| ЄДРПОУ: | 39606435 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Антонюк Ірина |
| Телефон: | 380445174827 |
| E-mail: | zakupivli-kp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02002, Україна, Київська область,Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г |
5 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до абзацу першого п. 1.1. розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1 про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), щодо виконання робіт або послуг, які є предметом закупівлі та копію аналогічного договору, що зазначений в довідці.» Учасник, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надав довідку про досвід виконання аналогічного договору, проте дана довідка не відповідає формі 1, зокрема в довідці відсутня інформація про номер договору. Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.