Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 279 840 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 399,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" |
| ЄДРПОУ: | 39787008 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://nais.gov.ua |
| Контактна особа: | Марина Загородня |
| Телефон: | +380631473437 |
| E-mail: | m.zahorodnia@nais.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,місто Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 4 |
10 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ромус-Поліграф» (далі – Учасник) виявлено наступні невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно пункту 3.1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання ним аналогічного (-их)* договору (-ів). Учасник зазначає у такій довідці інформацію про наявність не менше 1 (одного) повністю виконаного ним аналогічного договору. * Під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є поставка кави/кави в зернах або договір за кодом 15860000-4 за ДК 021:2015 «Кава, чай та супутня продукція» Учасник надає Довідку за формою Таблиці 1. Учасник може надати довідку в довільній формі за умови, що така довідка міститиме усю необхідну інформацію, визначену замовником у зразку. Довідка складається учасником на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) та завіряється підписом уповноваженої особи на підпис документів пропозиції та печаткою (печаткою у разі її використання). Довідка щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) У складі тендерної пропозиції Учасником не надано Довідку про наявність досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), у відповідності до Таблиці 1. З метою усунення виявлених невідповідностей просимо надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання ним аналогічного (-их) договору (-ів), згідно з вимогами пункту 3.1 Додатку 1 Тендерної документації. 2. Відповідно пункту 3.2 Додатку 1 Тендерної документації Учасник в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці, має надати наступні документи: а) один повністю виконаний договір (з додатками до нього за наявності таких), вказаний у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (далі у цьому пункті – Договір). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»); б) документ (на вибір Учасника), який підтверджує повне виконання Учасником Договору: • акт (акти) прийому-передачі товарів за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору; • видаткова накладна (видаткові накладні) за цим Договором, якщо така (такі) передбачено умовами Договору; • інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий (такі) передбачено умовами цього Договору. При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані); в) У разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.3.2. а) і п.3.2. б) без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає лист-відгук (листи-відгуки) від підприємства – замовника за Договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання учасником аналогічного (-их) договору (-ів). Відгук до аналогічного договору має містити наступну інформацію: 1) дату видачi, 2) вихiдний номер, 3) посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, 4) інформацію про повне виконання договору учасником. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.3.2. а) і п.3.2. б) із зазначенням вартісних показників та із зазначенням інших даних, які не визначені учасником як комерційна таємниця, замовник не вимагає надання Відгуку. В такому випадку Учасник надає Відгук за бажанням. г) Замість надання в складі пропозиції документів, визначених п. 3.2. а) і п. 3.2. б), учасник може надати лист-відгук від підприємства – замовника за Договором, який надається для підтвердження повного виконання учасником аналогічного (-их) договору (-ів). Відгук до аналогічного договору має містити наступну інформацію: 1) дату видачi, 2) вихiдний номер, 3) посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, 4) інформацію про повне виконання договору учасником. У складі тендерної пропозиції, відповідно до підпункту б) пункту 3.2. тендерної пропозиції, Учасником надано договір від 10.03.2023 № 10/03/23-1 та акт виконаних робіт від 12.07.2023 № 12 (файл – «1586 ДН 2023 Елеос Україна.pdf») до зазначеного договору, які містять розбіжності у загальній вартості вказаного договору та акту, що унеможливлює підтвердження факту повного виконання договору у визначеному обсязі. У складі тендерної пропозиції, відповідно до пункту 3.2. тендерної пропозиції, Учасником було надано Лист-відгук від б/д № 50/2601 (файл – «Лист-відгук ГО Елеос-Україна.pdf»), який не містить дати його видачі. Крім того, у Листі-відгуку зазначено загальну суму договору, яка не відповідає сумі договорі від 10.03.2023 № 10/03/23-1 (файл – «1586 ДН 2023 Елеос Україна.pdf»), що було надано Учасником в складі своєї пропозиції. З метою усунення виявлених невідповідностей просимо надати належним чином оформлений документ, на виконання пункту 3.2. Додатку 1 Тендерної документації, що підтверджує повне виконання договору. Також, надати Лист-відгук із зазначенням дати його видачі та коректною інформацією щодо загальної вартості договору.
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АРОМАТ КАВИ» (далі – Учасник) виявлено наступні невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно пункту 1.1. Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати відомості про учасника за Формою 3 наведеною в Додатку 1 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасником надано Відомості про учасника від 09.07.25 №090725-4 (файл «Відомості про учасника закупівлі»), проте вона містить не повну інформацію, а саме: - Номер свідоцтва платника ПДВ зазначено не вірно; - Не подана повна інформація відповідно до пункту «Особа відповідальна здійснювати зв'язок з Замовником» (не вказано - ПІБ, посада, контактний телефон); - Пункт «Статус Учасника» - необхідно було вказати лише одну позицію з передбаченого переліку (учасник зазначає «виробник, дилер, посередник», що приводить до протиріч та різночитання). З метою усунення виявлених невідповідностей просимо надати оновлені відомості про учасника за Формою 3 наведеною в Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно пункту 1.5. Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати Довідку за підписом уповноваженої особи учасника, що учасник не здійснює господарську діяльність та/або його місцезнаходження (місце проживання для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано Довідку передбачену пунктом 1.5. Додатку 1 Тендерної документації. З метою усунення виявлених невідповідностей просимо надати Довідку передбачену пунктом 1.5. Додатку 1 Тендерної документації. 3. Відповідно пункту 3.1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання ним аналогічного (-их)* договору (-ів). Учасник зазначає у такій довідці інформацію про наявність не менше 1 (одного) повністю виконаного ним аналогічного договору. * Під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є поставка кави/кави в зернах або договір за кодом 15860000-4 за ДК 021:2015 «Кава, чай та супутня продукція» Учасник надає Довідку за формою Таблиці 1. Учасник може надати довідку в довільній формі за умови, що така довідка міститиме усю необхідну інформацію, визначену замовником у зразку. Довідка складається учасником на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) та завіряється підписом уповноваженої особи на підпис документів пропозиції та печаткою (печаткою у разі її використання). Довідка складається учасником на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) та завіряється підписом уповноваженої особи на підпис документів пропозиції та печаткою (печаткою у разі її використання). Довідка щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). У складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку про наявність досвіду про виконання аналогічних договорів від 09.07.25 №090725-5 (файл «Довідка»), не містить інформації про код ЄДРПОУ контрагента, з яким було укладено договір та відсутня відмітка про виконання договору Учасником. З метою усунення виявлених невідповідностей просимо надати оновлену довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання ним аналогічного (-их) договору (-ів), згідно з вимогами пункту 3.1 Додатку 1 Тендерної документації. 4. Відповідно пункту 4.1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: - підтвердження наявності у власності або користуванні/оренді 2 одиниць кавомашин, що безоплатно передаватимуться в користування Замовнику на строк дії договору поставки товару, у відповідності до технічних характеристик, які передбачено Додатком 2 до Тендерної документації; - гарантійний лист на підтвердження зобов’язань щодо обслуговування та заміни кавомашини на нову, у разі її поломки. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано зазначені документи передбачені пунктом 4.1 Додатку 1 Тендерної документації. З метою усунення виявлених невідповідностей просимо надати: - підтвердження наявності у власності або користуванні/оренді 2 одиниць кавомашин, що безоплатно передаватимуться в користування Замовнику на строк дії договору поставки товару, у відповідності до технічних характеристик, які передбачено Додатком 2 до Тендерної документації; - гарантійний лист на підтвердження зобов’язань щодо обслуговування та заміни кавомашини на нову, у разі її поломки. 5. Відповідно пункту 6.2 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист на підтвердження, що вся продукція, яка буде поставлена є якісною, з терміном придатності не менше ніж 6 місяців з дати поставки. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано зазначений документ передбачений пунктом 6.2 Додатку 1 Тендерної документації. З метою усунення виявлених невідповідностей просимо надати гарантійний лист передбачений пунктом 6.2. Додатку 1 Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.