| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 485 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 858 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 08610502 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://nangu.edu.ua/ |
| Контактна особа: | Богдан Патрик |
| Телефон: | +380577323766 |
| E-mail: | zakupyvli1nangu@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Перевіривши пропозицію від Учасника та прийшовши до висновку, що дана пропозиція від Учасника не відповідає вимогам оголошення, так як відповідно до частини 2 пункту 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», проводиться розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника та відповідно до частини 3 пункту 10 статті 14 Закону обов’язково зазначаються перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. При розгляді наступної найбільш економічно вигідної пропозиції було виявлено наступні невідповідності пропозиції від Учасника до умов визначених оголошенням: Відповідно до Додатку 1 до оголошення Інформація, що підтверджує відповідність учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, пункту 1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* підпункт 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Оскільки в пропозиції учасника відсутні документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном дана вимога в цій частині не виконана. підпункт 1.2. Наявність автотранспорту для перевезення вантажу – учаснику необхідно надати у складі пропозиції підтвердження права користування або права власності. Автотранспорт повинен відповідати вимогам для перевезення відповідного обсягу товару відповідно до стандартів зберігання кожної номенклатурної позиції та Додатку 2 до Оголошення. Оскільки в пропозиції учасника відсутнє підтвердження права користування або права власності на автотранспорт дана вимога в цій частині не виконана. Відповідно до Додатку 1 до оголошення, частиною 2. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Інші документи від Учасника вимагалось надати: Пункт 4. Скановане з оригіналу свідоцтво про реєстрацію платника податку на прибуток та/або свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі наявності) У складі пропозиції учасника вказані документи відсутні. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. Пункт 5. Інформація від Учасника про право підписання договору У складі пропозиції учасника вказана інформація відсутня. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. Пункт 8. Інформаційна довідка з Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) (у разі відсутності загального доступу до такого реєстру) У складі пропозиції учасника довідка з Єдиного реєстру боржників відсутні. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. Пункт 9. Належним чином оформлена довідка щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів) У складі пропозиції учасника довідка відсутня. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. Відповідно до Додатку 2 до оголошення в частині Вимоги щодо підтвердження якості предмета закупівлі: Для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи: Пункт 1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа, в якому учасник гарантує що: зможе належним чином забезпечити своєчасну поставку товару в необхідній кількості та якості; забезпечить доставку товару до пункту відвантаження відповідно до заявки Замовника, транспортні засоби будуть відповідати вимогам статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами). Також у гарантійному листі необхідно зробити посилання на номер оголошення, відповідно до якого проводиться постачання харчових продуктів, та дату його оприлюднення. У складі пропозиції учасника лист відсутній. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. Пункт 3. Сканований оригінал в кольоровому вигляді правовстановлюючого документа на потужності (об’єкти), які будуть використовуватися для виробництва та/або обігу предмету закупівлі (якщо потужності належать учаснику). У складі пропозиції учасника вказані документи відсутні. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. Пункт 4. Сканований оригінал в кольоровому вигляді свідоцтва про реєстрацію автотранспортного засобу, якими буде здійснюватися поставка. У складі пропозиції учасника вказані документи відсутні. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. Пункт 6. Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді гарантійного листа в довільній формі, в якому має бути зазначено, що оператор ринку - (Учасник або суб’єкт господарювання, який залучається Учасником) гарантує: - що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та окремі показники якості харчового продукту, відповідно до вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів; - що харчовий продукт буде належної якості і відповідатиме своїм якісним характеристикам; - тара і упаковка будуть виготовлені з матеріалів, які дозволені для використання в Україні; - своєчасне проходження персоналом медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927. У складі пропозиції учасника вказаний лист відсутній. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. Пункт 8. Сканований оригінал в кольоровому вигляді договору про дезінфекцію транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка та скановані оригінали в кольоровому вигляді актів виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі. Акти виконаних робіт надаються за останніх три місяці до дати подання тендерної пропозиції (періодичність здійснення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але не рідше ніж один раз на десять днів)). Суб’єкт господарювання, який залучається Учасником для проведення дезінфекції транспортних засобів повинен мати сертифікат на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на діяльність з дезінфекції. У складі пропозиції учасника надано договір про надання послуг від 04.12.2018р. № 437/18 (файл: Договір з дератизації.pdf), але не надано актів виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі та сертифікат дезінфектора на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на діяльність з дезінфекції. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. Пункт 9. Сканований оригінал в кольоровому вигляді документ, що підтверджує проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортного засобу, якими буде здійснюватися поставка (змивів з автотранспорту): - договір на проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортного засобу вказаного в довідці, який буде використовуватися для перевезення продукції (змивів з автотранспорту: БГКП, S. аureus, бактерії родини сальмонел), термін дії якого має бути дійсним на період не менш як до 31.12.2025 року. - акти виконаних робіт з виявлення бактеріологічного забруднення та протокол випробування (на змиви кузову(ів) автотранспорту з середини; підлоги автотранспорту; бокової лівої стінки автотранспорту; бокової правої стінки автотранспорту, стелі автотранспорту; дверей автотранспорту, що виданий не більше тридцятиденної давнини від дати оголошення запиту пропозицій постачальників та не пізніше укладання договору про закупівлю. - протокол перевірки технічного стану транспортного засобу вказаного в довідці, який буде використовуватися для перевезення продукції. У складі пропозиції учасника вказані документи відсутні. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. Пункт 10. Сканований оригінал в кольоровому вигляді документ що підтверджує результат санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного та вантажника, що виданий не більше тридцятиденної давнини від дати оголошення запиту пропозицій постачальників та не пізніше укладання договору про закупівлю. У складі пропозиції учасника вказані документи відсутні. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. Пункт 11. З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник надає документи, що підтверджують те, що учасник або особа, яка фактично використовує (використовуватиме) потужності та спеціалізований автотранспорт для обігу предмету закупівлі, зазначений у довідці на вимогу пп 1.1. - 1.2. додатку 1 тендерної документації (далі – особа) запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: - сертифікат, відповідно, учасника або особи, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”. У складі своєї пропозиції Учасник завантажив сканований оригінал в кольоровому вигляді PDF файл «Сертифікати якості». На аркуші 2 у зазначеному файлі розміщено сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікат ISO 22000:2018 «Cистема менеджменту безпечності продуктів харчування – Вимоги до організації ланцюга виробництва та поставки» № сертифікату: UA.OДС-369/QS Зазначений сертифікат ISO 22000:2018 «Cистема менеджменту безпечності продуктів харчування – Вимоги до організації ланцюга виробництва та поставки» дійсний до: 23 червня 2024 р. У складі своєї пропозиції Учасник завантажив сканований оригінал в кольоровому вигляді PDF файл «Сертифікати якості». На аркуші 3 у зазначеному файлі розміщено сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікат ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» № сертифікату: UA.ODS-369 / QS Зазначений сертифікат ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» дійсний до: 23 June 2024 р. Учаснику необхідно надати Замовнику діючий сканований сертифікат, відповідно, учасника або особи, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”. За відсутності вищезазначеного(-них) сертифікатів, учасник надає наступні документи для підтвердження, відповідно, учасником або особою запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: наказ про створення групи безпечності (групи НАССР) та документальне підтвердження знань, досвіду групи безпечності, права здійснювати відповідне навчання, дати (факту) проведеного навчання; політику щодо безпечності харчових продуктів; план(и) НАССР, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; програми-передумови, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; звіти про результати внутрішніх аудитів; журнали, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003. У складі своєї пропозиції Учасник завантажив сканований оригінал в кольоровому вигляді PDF файл «Наказ №8 від 02.01.25р. Про признач. НАССР групи ХБКВ. В зазначеному файлі розміщено інформацію про призначення групи безпеки харчової продукції (групи НАССР) хлібобулочного та кондитерського виробництва. Учаснику необхідно надати Замовнику документальне підтвердження знань, досвіду групи безпечності, права здійснювати відповідне навчання, дати (факту) проведеного навчання; політику щодо безпечності харчових продуктів; план(и) НАССР, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; програми-передумови, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; звіти про результати внутрішніх аудитів; журнали, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003. Пункт 12. Сканований оригінал в кольоровому вигляді трудових книжок всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки, вони подають інший рівнозначний документ – витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Якщо Учасник і роботодавець вказаних працівників є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин Учасника та роботодавця. У складі пропозиції учасника вказані документи відсутні. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. Пункт 13. Сканований оригінал в кольоровому вигляді особистих медичних книжок працівників (водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника); У складі пропозиції учасника вказані документи відсутні. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. Пункт 14. Сканований оригінал в кольоровому вигляді посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом водія, який буде залучений для доставки предмета закупівлі. У складі пропозиції учасника вказані документи відсутні. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. Пункт 15. Сканований оригінал в кольоровому вигляді договору про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного, який укладений з його роботодавцем У складі пропозиції учасника вказані документи відсутні. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. Пункт 16. Сканований оригінал в кольоровому вигляді документів, що підтверджують проходження навчання працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації Учасника, з питань гігієни персоналу, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Даний документ має містити інформацію про дату такого навчання. У складі пропозиції учасника вказані документи відсутні. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. Пункт 17. Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі. У складі своєї пропозиції Учасник завантажив PDF файл «Сертифікати якості». На аркуші 5 у зазначеному файлі розміщено сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікат ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості – Вимоги» № сертифікату: ОДС-380/QS Зазначений сертифікат ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості – Вимоги» дійсний до: 15 Листопада 2021 р. Учаснику необхідно надати Замовнику діючий сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі. Пункт 18. Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ITD) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі. У складі пропозиції учасника вказані документи відсутні. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. Пункт 19. Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, ITD) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.» виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі. У складі пропозиції учасника вказані документи відсутні. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. Пункт 20. Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) виданий на Учасника або особи яка фактично використовує (використовуватиме) спеціалізований автотранспорт для обігу предмету закупівлі. У складі пропозиції учасника вказані документи відсутні. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. Відповідно до положень пункту 8 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 та пункту 3 розділу 5. Оцінка пропозиції оголошення про проведення закупівлі, а саме: Замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Замовник вважає за доцільне надати Учаснику 24 години на виправлення зазначених невідповідностей.
Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Перевіривши пропозицію від Учасника та прийшовши до висновку, що дана пропозиція від Учасника не відповідає вимогам оголошення, так як відповідно до частини 2 пункту 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», проводиться розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника та відповідно до частини 3 пункту 10 статті 14 Закону обов’язково зазначаються перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. При розгляді найбільш економічно вигідної пропозиції було виявлено наступні невідповідності пропозиції від Учасника до умов визначених оголошенням: Відповідно до Додатку 1 до оголошення Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), підпункту 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі (код класифікатора) договору (договорів) Уасник має надати: - підпункт 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі (код класифікатора) договору (договорів) (не менше одного договору). - підпункт 3.1.2. сканований з оригіналу договір, який зазначений в довідці в повному обсязі. Оскільки в пропозиції учасника відсутня довідка в довільній формі та сканований з оригіналу договір, який зазначений в довідці в повному обсязі дана вимога в цій частині не виконана. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. Частиною 2 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Інші документи від Учасника: пункт 9 Належним чином оформлена довідка щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів) У складі тендерної пропозиції Учасник надав фал в ПДФ форматі під назвою «Довідка податкова» про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справляння з яких покладено на контролюючі органи видану від 25.06.2025 р. та дійсну до 04.07.2025 р. Тобто станом на дату подання пропозиції учасника зазначена довідка не дійсна. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справляння з яких покладено на контролюючі органи, дійсну на дату її подання. Відповідно до Дотатку 2 до оголошення в частині Вимоги щодо підтвердження якості предмета закупівлі: Для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи: пункт 8 Сканований оригінал в кольоровому вигляді договору про дезінфекцію транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка та скановані оригінали в кольоровому вигляді актів виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі. Акти виконаних робіт надаються за останніх три місяці до дати подання тендерної пропозиції (періодичність здійснення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але не рідше ніж один раз на десять днів)). Суб’єкт господарювання, який залучається Учасником для проведення дезінфекції транспортних засобів повинен мати сертифікат на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на діяльність з дезінфекції. У складі тендерної пропозиції Учасник надав ПДФ файл під назвою «Сканований оригінал договору про дезінфекцію» в кольоровому вигляді транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка від 11.02.2025 р. № 080/25, договір укладено між ФОП Жировим Артемом Володимировичем та ТОВ «Формула чистоти плюс». Проте акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів за договором від 11.02.2025 р. № 080/25 підписані ФОП Волковим Р.О., який не є стороною вказаного договору, а відтак акти виконаних робіт з дезінфекції надані у складі пропозиції, не можуть бути доказом її проведення. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати скановані оригінали в кольоровому вигляді актів виконаних робіт за останні три місяці до дати подання тендерної пропозиції (періодичність здійснення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але не рідше ніж один раз на десять днів). У складі тендерної пропозиції учасника відсутній сертифікат суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для проведення дезінфекції транспортних засобів, на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на діяльність з дезінфекції. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. пункт 9 Сканований оригінал в кольоровому вигляді документ, що підтверджує проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортного засобу, якими буде здійснюватися поставка (змивів з автотранспорту): - договір на проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортного засобу вказаного в довідці, який буде використовуватися для перевезення продукції (змивів з автотранспорту: БГКП, S. аureus, бактерії родини сальмонел), термін дії якого має бути дійсним на період не менш як до 31.12.2025 року. - акти виконаних робіт з виявлення бактеріологічного забруднення та протокол випробування (на змиви кузову(ів) автотранспорту з середини; підлоги автотранспорту; бокової лівої стінки автотранспорту; бокової правої стінки автотранспорту, стелі автотранспорту; дверей автотранспорту, що виданий не більше тридцятиденної давнини від дати оголошення запиту пропозицій постачальників та не пізніше укладання договору про закупівлю. - протокол перевірки технічного стану транспортного засобу вказаного в довідці, який буде використовуватися для перевезення продукції. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній сканований оригінал в кольоровому вигляді документ на проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортного засобу вказаного в довідці, який буде використовуватися для перевезення продукції (змивів з автотранспорту: БГКП, S. аureus, бактерії родини сальмонел), термін дії якого має бути дійсним на період не менш як до 31.12.2025 року. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні скановані оригінали в кольоровому вигляді актів виконаних робіт з виявлення бактеріологічного забруднення. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. У складі тендерної пропозиції Учасник надав ПДФ файл під назвою «змивів з автотранспорту працівників" в якому прикріпив скановані протоколи випробування (змивів з автотранспорту: БГКП, S. аureus, бактерії родини сальмонел), замовник проведення даного дослідження ФОП Волков Р.О. Учасник використовує для здійснення поставок товарів автотранспорт: Спеціалізований вантажний фургон рефрижератор: MERCEDES-BENZ (Модель: SPRINTER 313CDI), в кількості 1 шт., згідно договору оренди транспортного засобу без екіпажу № 39 від "04" червня 2024 р. Пунктом 6.2.2. договору оренди передбачено, що орендар за договором оренди несе витрати, що виникають у зв’язку з комерційною експлуатацією автомобіля. Пунктом 6.2.4. договору оренди передбачено, що орендар за договором оренди зобов’язується протягом строку дії цього договору підтримувати автомобіль в належному стані, включаючи проведення поточного та капітального ремонту і надання необхідного приладдя. Таким чином всі дії пов’язані з експлуатацією автомобіля несе орендар, а саме ФОП Жиров Артем Володимирович. Тобто ФОП Волков Р.О. не може виступати замовником проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортного засобу вказаного в довідці, який буде використовуватися для перевезення продукції та який є предметом оренди. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати скановані оригінали в кольоровому вигляді протоколу випробування (на змиви кузову) автотранспорту з середини, що виданий не більше тридцяти денної давнини від дати оголошення запиту пропозицій постачальників та не пізніше укладання договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції Учасник надав ПДФ файл під назвою «змивів з автотранспорту працівників" в якому прикріпив сканований протокол випробовування дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників ФОП Жиров А.В., ФОП Сенчук С.І., ФОП Волков Р.О., ), замовник проведення даного дослідження ФОП Волков Р.О. Відповідно до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник використовує працівників Жирова Крістіна Юріївна – експедитор транспортний та Жиров Артем Володимирович - водій –вантажник. Учасник використовує для здійснення поставок товарів автотранспорт згідно договору оренди транспортного засобу без екіпажу, тобто працівники мають мати трудові відносини з учасником, а відтак ФОП Волков Р.О. не може виступати замовником проведення дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників. Крім того даний протокол не включає в себе всіх працівників, зазначених в довідці про наявність працівників. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати сканований оригінал в кольоровому вигляді документа що підтверджує результат санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного та вантажника, що виданий не більше тридцятиденної давнини від дати оголошення запиту пропозицій постачальників та не пізніше укладання договору про закупівлю. пункт 12 - Сканований оригінал в кольоровому вигляді трудових книжок всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки, вони подають інший рівнозначний документ – витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Якщо Учасник і роботодавець вказаних працівників є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин Учасника та роботодавця. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні скановані оригінали в кольоровому вигляді трудових книжок всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки, вони подають інший рівнозначний документ – витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. . Якщо Учасник і роботодавець вказаних працівників є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин Учасника та роботодавця. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. пункт 13 - Сканований оригінал в кольоровому вигляді особистих медичних книжок працівників (водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника); У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні скановані оригінали в кольоровому вигляді особистих медичних книжок працівників (водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника). Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. пункт 14 - Сканований оригінал в кольоровому вигляді посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом водія, який буде залучений для доставки предмета закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній сканований оригінал в кольоровому вигляді посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом водія, який буде залучений для доставки предмета закупівлі. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документ зазначений цим пунктом. пункт 15 - Сканований оригінал в кольоровому вигляді договору про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного, який укладений з його роботодавцем У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній сканований оригінал в кольоровому вигляді договору про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного, який укладений з його роботодавцем Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документ зазначений цим пунктом. пункт 16 - Сканований оригінал в кольоровому вигляді документів, що підтверджують проходження навчання працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації Учасника, з питань гігієни персоналу, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Даний документ має містити інформацію про дату такого навчання. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні скановані оригінали в кольоровому вигляді документів, що підтверджують проходження навчання працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації Учасника, з питань гігієни персоналу, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Даний документ має містити інформацію про дату такого навчання. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документи зазначені цим пунктом. пункт 19 - Сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, ITD) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.» виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній сканований оригінал в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, ITD) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.» виданий на Учасника. Для усунення встановлених невідповідностей учаснику необхідно надати документ зазначений цим пунктом. Відповідно до положень пункту 8 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 та пункту 6 розділу III. Інструкція з підготовки пропозицій оголошення про проведення закупівлі, а саме: Замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Замовник вважає за доцільне надати Учаснику 24 години на виправлення певної невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.