Період оскарження умов закупівлі - по 28-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 189 333 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 946,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37498536 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Джулай Карина Юріївна |
| Телефон: | +380931185310 |
| E-mail: | tender.uos@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
6 |
Затверджено Протокол уповноваженої особи № 158 від 01.07.2025 Уповноважена особа __________________ К.Ю.Джулай Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги на закупівлю - «ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03222330-5 «Кісточкові фрукти»: сливи, вишні, персики, черешня)», Ідентифікатор закупівлі: №UA-2025-06-18-007386-a Замовник: управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: Фізична особа-підприємець Сергієнко Аліна Михайлівна, код за ЄДРПОУ/ІПН 3157914766 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна, щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - «ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03222330-5 «Кісточкові фрукти»: сливи, вишні, персики, черешня)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-06-18-007386-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до пп. 3.2. та пп.3.4. Таблиці 3. Частини І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «3.2. Кольорова скан-копія/копії оригіналів аналогічних договорів в повному обсязі, що наведені в довідці про виконання аналогічного/аналогічних договорів (аналогічними є договори стосовно предмету закупівлі).» «3.4. Надати оригінали актів-прийому передачі або видаткових накладних, або інші документи, що підтверджують виконання вище зазначених договору (ів) (можна не в повному обсязі).» Учасник ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна, у складі тендерної пропозиції надано файл «2.3.1. Аналогічний договір 2.PDF», що містить договір №17/01/2022 від 17.01.2022 р., як підтвердження виконання аналогічного договору та видаткові накладні до даного договору. Проте, надані документи не відповідають до вимог пп.3.2. та 3.4. Таблиці 3. Частини І Додатку 1 Тендерної документації та надані у чорно-білому вигляді, замість Кольорова скан-копія/копії оригіналів. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Кольорова скан-копія/копії оригіналу аналогічного договору №17/01/2022 від 17.01.2022 р., та видаткові накладні до даного договору. 2. Відповідно до пп. 3.3.11. Частини ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: • «3.3.11. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Договору, укладеного з учасником процедури закупівлі на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ваги та/або інша вимірювальна техніка) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національного агентством з акредитації України.» Учасником ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна, у складі тендерної пропозиції надано файл «3.3.11. Атестат метрологія.pdf», що містить договір про надання послуг №350054 від 23.01.25 р. заключений між ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» та ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна та файл «3.3.11. Атестат метрологія.pdf», що містить Атестат про акредитацію зареєстрований у Реєстрі 04.04.2021 року за №40004 виданий ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ», де зазначено: «Сфера акредитації визначена додатками до цього атестату. Додатки є невід’ємною частиною цього атестату і складається з 123 аркушів». Тобто, Атестат про акредитацію надано не в повному обсязі. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Атестат про акредитацію в повному обсязі. 3. Відповідно до пп. 4.1. Частина ІV Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: • «Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажні – розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат і рукавиці) (надати письмове гарантію)». Учасником ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна, у складі тендерної пропозиції НЕ надано письмову гарантію. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Письмову гарантію щодо зобов’язання виконати вимогу: «Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажні – розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат і рукавиці)» 4. Відповідно до пп. 4.2. Частина ІV Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: • «4.2.2. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Протоколу випробувань або експертні висновки на запропонований товар щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними ознаками: органолептичних, фізико-хімічних, пестициди (відповідно до Регламенту (ЄС) 396/2005 про максимальні рівні залишків пестицидів у харчових продуктах і кормах рослинного і тваринного походження(з доповненнями за 2019), видані не пізніше трьох місячної давнини, відносно кінцевої дати подання пропозиції акредитованої незалежної лабораторією або експертизою. Також надати скан-копію оригіналу договору та акту наданих послуг, укладеного з підприємством/ установою/ організацією, яке видало вищенаведений (і) документ (и).» Учасником ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна, у складі тендерної пропозиції надано файл «4.2.2. Експертний висновок дослідження.pdf», що містить Експертний висновок №011462 п/25 від 16.06.2025 р. виданий Державним науково-дослідним інститутом з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи, як підтвердження оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними ознаками: органолептичних, фізико-хімічних, пестициди, та надано файл «4.2.2. Договір та акт Дослідження.PDF», що містить, зокрема: Акт наданих послуг№8006 від 13 червня 2025 р. складеного на підставі договору №448 від 03.06.2025 р. Проте договір №448 від 03.06.2025 р. заключений між ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна та Державним науково-дослідним інститутом з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи не надано у складі тендерної пропозиції. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Договір №448 від 03.06.2025 р. заключеного між ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна та Державним науково-дослідним інститутом з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.