Закупівлю оголошено - 18-06-2025, 14:28. Дата останніх змін - 08-07-2025, 14:43

«ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03222330-5 «Кісточкові фрукти»: сливи, вишні, персики, черешня)»

«ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03222330-5 «Кісточкові фрукти»: сливи, вишні, персики, черешня)»... Державна закупівля - UA-2025-06-18-007386-a «ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03222330-5 «Кісточкові фрукти»: сливи, вишні, персики, черешня)» від замовника Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації від 6/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-18-007386-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-18-009558-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-06-2025, 14:28
по 28-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-06-2025, 14:28
по 01-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 28-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3189333
3 189 333 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:15 946,67 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37498536 Досьє YouControl
Контактна особа:Джулай Карина Юріївна
Телефон:+380931185310
E-mail:tender.uos@gmail.com
Місцезнаходження:
03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«ДК 021:2015 - 03220000-9 Овоч ...
3 189 333 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Слива свіжа

11 000
кілограм
03148 Україна м. Київ навчальні заклади підпорядковані Управлінню освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації згідно з Додатком 2 до Договору.
по 31-12-2025
03222334-3
Сливи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вишня свіжа

3 000
кілограм
03148 Україна м. Київ навчальні заклади підпорядковані Управлінню освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації згідно з Додатком 2 до Договору.
по 31-12-2025
03222333-6
Вишні та черешні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Персик свіжий

15 000
кілограм
03148 Україна м. Київ навчальні заклади підпорядковані Управлінню освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації згідно з Додатком 2 до Договору.
по 31-12-2025
03222332-9
Персики


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Черешня свіжа

3 000
кілограм
03148 Україна м. Київ навчальні заклади підпорядковані Управлінню освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації згідно з Додатком 2 до Договору.
по 31-12-2025
03222333-6
Вишні та черешні


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Сергієнко Аліна Михайлівна   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 01-07-2025 по 09-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул.Кульженків Сім'ї, будинок 37, квартира 243, 04159, Сергієнко Аліна Михайлівно
Остаточна пропозиція:
2 855 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
02-07-2025, 17:00
Період подачі оскарження:
по 08-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 01-07-25, 16:55:03
24

Затверджено Протокол уповноваженої особи № 158 від 01.07.2025 Уповноважена особа __________________ К.Ю.Джулай Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги на закупівлю - «ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03222330-5 «Кісточкові фрукти»: сливи, вишні, персики, черешня)», Ідентифікатор закупівлі: №UA-2025-06-18-007386-a Замовник: управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: Фізична особа-підприємець Сергієнко Аліна Михайлівна, код за ЄДРПОУ/ІПН 3157914766 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна, щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - «ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03222330-5 «Кісточкові фрукти»: сливи, вишні, персики, черешня)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-06-18-007386-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до пп. 3.2. та пп.3.4. Таблиці 3. Частини І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «3.2. Кольорова скан-копія/копії оригіналів аналогічних договорів в повному обсязі, що наведені в довідці про виконання аналогічного/аналогічних договорів (аналогічними є договори стосовно предмету закупівлі).» «3.4. Надати оригінали актів-прийому передачі або видаткових накладних, або інші документи, що підтверджують виконання вище зазначених договору (ів) (можна не в повному обсязі).» Учасник ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна, у складі тендерної пропозиції надано файл «2.3.1. Аналогічний договір 2.PDF», що містить договір №17/01/2022 від 17.01.2022 р., як підтвердження виконання аналогічного договору та видаткові накладні до даного договору. Проте, надані документи не відповідають до вимог пп.3.2. та 3.4. Таблиці 3. Частини І Додатку 1 Тендерної документації та надані у чорно-білому вигляді, замість Кольорова скан-копія/копії оригіналів. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Кольорова скан-копія/копії оригіналу аналогічного договору №17/01/2022 від 17.01.2022 р., та видаткові накладні до даного договору. 2. Відповідно до пп. 3.3.11. Частини ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: • «3.3.11. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Договору, укладеного з учасником процедури закупівлі на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ваги та/або інша вимірювальна техніка) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національного агентством з акредитації України.» Учасником ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна, у складі тендерної пропозиції надано файл «3.3.11. Атестат метрологія.pdf», що містить договір про надання послуг №350054 від 23.01.25 р. заключений між ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» та ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна та файл «3.3.11. Атестат метрологія.pdf», що містить Атестат про акредитацію зареєстрований у Реєстрі 04.04.2021 року за №40004 виданий ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ», де зазначено: «Сфера акредитації визначена додатками до цього атестату. Додатки є невід’ємною частиною цього атестату і складається з 123 аркушів». Тобто, Атестат про акредитацію надано не в повному обсязі. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Атестат про акредитацію в повному обсязі. 3. Відповідно до пп. 4.1. Частина ІV Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: • «Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажні – розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат і рукавиці) (надати письмове гарантію)». Учасником ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна, у складі тендерної пропозиції НЕ надано письмову гарантію. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Письмову гарантію щодо зобов’язання виконати вимогу: «Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажні – розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат і рукавиці)» 4. Відповідно до пп. 4.2. Частина ІV Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: • «4.2.2. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Протоколу випробувань або експертні висновки на запропонований товар щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними ознаками: органолептичних, фізико-хімічних, пестициди (відповідно до Регламенту (ЄС) 396/2005 про максимальні рівні залишків пестицидів у харчових продуктах і кормах рослинного і тваринного походження(з доповненнями за 2019), видані не пізніше трьох місячної давнини, відносно кінцевої дати подання пропозиції акредитованої незалежної лабораторією або експертизою. Також надати скан-копію оригіналу договору та акту наданих послуг, укладеного з підприємством/ установою/ організацією, яке видало вищенаведений (і) документ (и).» Учасником ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна, у складі тендерної пропозиції надано файл «4.2.2. Експертний висновок дослідження.pdf», що містить Експертний висновок №011462 п/25 від 16.06.2025 р. виданий Державним науково-дослідним інститутом з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи, як підтвердження оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними ознаками: органолептичних, фізико-хімічних, пестициди, та надано файл «4.2.2. Договір та акт Дослідження.PDF», що містить, зокрема: Акт наданих послуг№8006 від 13 червня 2025 р. складеного на підставі договору №448 від 03.06.2025 р. Проте договір №448 від 03.06.2025 р. заключений між ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна та Державним науково-дослідним інститутом з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи не надано у складі тендерної пропозиції. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Договір №448 від 03.06.2025 р. заключеного між ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна та Державним науково-дослідним інститутом з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 02-07-25, 16:55:03
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-18-007386-a-b1
Номер договору:
662
Дата підписання договору:
08-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 08-07-2025 по 31-12-2025
2 855 000 UAH
Ціна договору
2 855 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Сергієнко Аліна Михайлівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 855 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-06-2025, 14:30:58
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання договору; 1.2. На підтвердження зазначеного у довідці орендованого обладнання, приміщень/будівлі/ складів тощо надати скановані копії відповідних договорів оренди. 1.3. Копію рішення (лист) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при реалізації харчових продуктів; Також надати Витяг з Державного реєстру потужностей операторів ринку. 1.4. Кольорові скан-копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника (не менше двох), на яких будуть здійснюватися постачання продукції. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника або Орендодавця (не менше двох), з яким у нього укладений договір, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі(ах) і належати перевізнику або Орендодавця та підтверджені документально, зокрема надати: 1.4.1 Кольорову скан-копію оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі (протягом 2025 року), про надання транспортних послуг (або договір оренди транспорту), в якому зазначено найменування автомобілю, яке буде використано учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі – в разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Довідка складена у довільній формі, завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність працівників (водії, вантажники, комірник) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.2. На підтвердження інформації викладеної в вищезазначеній довідці надати скан-копії оригіналів: - першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод) або наказів про призначення; 2.3. Надати копії оригіналів особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 – (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи), які будуть залучені до виконання предмету закупівлі з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу, в книжках повинно бути зазначено, що даний персонал працює у учасника або у перевізника (водії), з відміткою про допуск до роботи, та Форму № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я», а саме працівників що мають безпосередній контакт з продуктами харчування (водій, вантажник, комірник) в книжках повинно бути зазначено, що даний персонал працює у учасника або у перевізника.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) – договір на поставку продукції, що є предметом цієї закупівлі із зазначенням назви, адреси замовників; П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників, суму виконаних зобов’язань по договору яким постачався товар. * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір щодо поставку товару за предметом закупівлі. 3.2. Кольорова скан-копія/копії оригіналів аналогічних договорів в повному обсязі, що наведені в довідці про виконання аналогічного/аналогічних договорів (аналогічними є договори стосовно предмету закупівлі). 3.3. Лист(и) – відгуки на фірмовому бланку, належно оформлені, (повинні містити: вихідний номер та дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печаті (якщо печатка передбачена для даного підприємства)), про співпрацю з Учасником від Замовників на товари, що є предметом, що зазначені у п.п. 3.1. 3.4. Надати оригінали актів-прийому передачі або видаткових накладних, або інші документи, що підтверджують виконання вище зазначених договору (ів) (можна не в повному обсязі).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено18-06-2025, 14:29:25
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:25-06-2025, 18:43:17
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено18-06-2025, 14:02:43
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-06-2025, 14:02:43
        Тендерна документація
        публічний Видалено18-06-2025, 14:02:43
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-06-2025, 18:35:46
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-06-2025, 18:35:46
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:18-06-2025, 14:02:43
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:25-06-2025, 18:35:46

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання договору; 1.2. На підтвердження зазначеного у довідці орендованого обладнання, приміщень/будівлі/ складів тощо надати скановані копії відповідних договорів оренди. 1.3. Копію рішення (лист) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при реалізації харчових продуктів; Також надати Витяг з Державного реєстру потужностей операторів ринку. 1.4. Кольорові скан-копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів учасника (не менше двох), на яких будуть здійснюватися постачання продукції. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника або Орендодавця (не менше двох), з яким у нього укладений договір, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі(ах) і належати перевізнику або Орендодавця та підтверджені документально, зокрема надати: 1.4.1 Кольорову скан-копію оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі (протягом 2025 року), про надання транспортних послуг (або договір оренди транспорту), в якому зазначено найменування автомобілю, яке буде використано учасником для перевезення продукції, що є предметом закупівлі – в разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.1. Довідка складена у довільній формі, завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність працівників (водії, вантажники, комірник) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.2. На підтвердження інформації викладеної в вищезазначеній довідці надати скан-копії оригіналів: - першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод) або наказів про призначення; 2.3. Надати копії оригіналів особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 – (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи), які будуть залучені до виконання предмету закупівлі з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу, в книжках повинно бути зазначено, що даний персонал працює у учасника або у перевізника (водії), з відміткою про допуск до роботи, та Форму № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я», а саме працівників що мають безпосередній контакт з продуктами харчування (водій, вантажник, комірник) в книжках повинно бути зазначено, що даний персонал працює у учасника або у перевізника.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 3.1. Довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) – договір на поставку продукції, що є предметом цієї закупівлі із зазначенням назви, адреси замовників; П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників, суму виконаних зобов’язань по договору яким постачався товар. * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір щодо поставку товару за предметом закупівлі. 3.2. Кольорова скан-копія/копії оригіналів аналогічних договорів в повному обсязі, що наведені в довідці про виконання аналогічного/аналогічних договорів (аналогічними є договори стосовно предмету закупівлі). 3.3. Лист(и) – відгуки на фірмовому бланку, належно оформлені, (повинні містити: вихідний номер та дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печаті (якщо печатка передбачена для даного підприємства)), про співпрацю з Учасником від Замовників на товари, що є предметом, що зазначені у п.п. 3.1. 3.4. Надати оригінали актів-прийому передачі або видаткових накладних, або інші документи, що підтверджують виконання вище зазначених договору (ів) (можна не в повному обсязі).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-06-2025, 14:02:40
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ