| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 368 681 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 843,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 71 060,43 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
5 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно п.12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Учасник повинен у складі тендерної пропозиції подати засвідчене ним зобов’язання про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у визначеному Замовником розміри та не пізніше дати укладення договору про закупівлю.» Встановлено, що Учасник не надав засвідчене ним зобов’язання про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у визначеному Замовником розміри та не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару, країну походження товару, фасування, код УКТЗЕД).» Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію, Вих. №25/06/2025/02 від 25.06.2025р. (файл: «Цінова пропозиція.PDF»), в якій не вірно вказаний код УКТЗЕД по наступним товарам: морква гарнірна; буряк гарнірний; перець солодкий у заливці. Також в Ціновій пропозиції не вірно вказана назва виробника. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.14. Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей за видом діяльності транспортування відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам». Документ повинен бути виданий управлінням Держпродспоживслужби на ім’я та потужності Учасника (або орендодавця транспортних засобів, або перевізника з додатком наданням документів на підтвердження договірних відносин між Учасником та орендодавцем транспортних засобів або перевізником). 15.15. Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей за видом діяльності зберігання відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам». Документ повинен бути виданий управлінням Держпродспоживслужби на ім’я та потужності Учасника. 15.16. Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника та Виробника (якщо товар імпортований, то на офіційного представника виробника чи імпортера продукції на території України).» Встановлено, що Учасник надав Експлуатаційний дозвіл, № а-UA-04-23-36-XVI-SP,PS від 19 травня 2017 року (файл «Експ доз»), на ім’я та потужності Учасника, але ці потужності зі зберігання, реалізації «Інші харчові продукти тваринного походження.». Предметом закупівлі є консерви овочеві і салати, перероблені продукти рослинного походження. Таким чином наданий експлуатаційний дозвіл не підходить до предмету закупівлі. Також Учасник надав Експлуатаційний дозвіл, № a-UA-05-02-19- IХ-РP від 14.12.2022 р. (файл «Експ дозвіл М»), на потужності Виробника, ПП «МЕДЕСА», але ці потужності з виробництва (IХ-РP), Молозиво, сире молоко, молочні продукти та продукти на основі молозива це харчові продукти тваринного походження. Предметом закупівлі є консерви овочеві і салати, перероблені продукти рослинного походження. Таким чином наданий експлуатаційний дозвіл не підходить до предмету закупівлі. Також Учасник надав Експлуатаційний дозвіл, № а-UA-19-01-04-VІ-РР-VIII-PP-XII-PP від 30 квітня 2020 р. (файл «Експлуатаційний дозвіл ПП Агроспецгосп»), на потужності виробника ПП "Агроспецгосп+", але ці потужності з виробництва м'ясних продуктів, у тому числі продукти крові та екстракти м’яса (секція VI, категорія РР), потужність з переробки рибних продуктів (секція VIII, категорія РР), потужність з виробництва топлених тваринних жирів та шкварків (секція XII, категорія РР) це харчові продукти тваринного походження. Предметом закупівлі є консерви овочеві і салати, перероблені продукти рослинного походження. Таким чином наданий експлуатаційний дозвіл не підходить до предмету закупівлі. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.