Постачання Товару здійснюється Постачальником 1 раз в неділю з 7:00 год. до 12:00 год. згідно заявок Замовника за місцезнаходженням Замовника. Місце поставки Товару: склад харчоблоку Замовника за адресою: 50002 м. Кривий Ріг, вул. Гірничих інженерів,13К. Оплата Товару здійснюється Покупцем в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 30 робочих днів, згідно рахунку-фактури та накладної на Товар. У разі затримки фінансування оплата здійснюється протягом 10 робочих днів з дня надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 50 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01986173 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Волкова Алла Анатоліївна |
| Телефон: | 380564938333 |
| E-mail: | ECONOM-BYX3@UKR.NET |
| Місцезнаходження: | 50002, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 13К |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.