Закупівлю оголошено - 17-06-2025, 10:34. Дата останніх змін - 24-06-2025, 09:29

Молоко сухе, 26%

Молоко сухе, 26%... Державна закупівля - UA-2025-06-17-002572-a Молоко сухе, 26% від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради від 6/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-17-002572-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-16-009001-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-06-2025, 10:34
по 20-06-2025, 11:00

згідно ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко сухе, 26 %) Вимоги щодо постачання та якості товару. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого повинна відповідати вимогам державних стандартів, санітарно-гігієничним вимогам та вимогам безпечності. Якість та безпечність товару повинна підтверджуватися відповідними документами: сертифікатом якості на кожну партію товару, якісним посвідченням тощо. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. Молоко сухе, 26 %, 1кг (15511700-0 Сухе молоко). Молоко сухе повинно бути виготовленим з пастеризованого, нормалізованого коров’ячого молока методом згущення та випаровування. Смак та запах повинні бути притаманні свіжому пастеризованому молоку, без сторонніх присмаків та запахів, зовнішній вигляд - сухий розчинний порошок, що складається із агломерованих часточок. Допустима наявність незначної кількості легкорозсипчастих грудочок. Колір - однорідний, білий або з кремовим відтінком. Жирність – не менше 26 %. Молоко сухе повинно бути розфасоване в пакети або мішки, вагою від 500 г до 5 кг, на розсуд Постачальника. Загальна вага всього паковання молока сухого, що постачається, повинна становити не менше 200 кг. Термін споживання при постачанні партії товару повинен становити – не менше 80 % від його загального терміну споживання. На кожній одиниці товару повинно бути зазначено: назва товару, вага, його склад, виробник (країна виробника), умови зберігання та кінцевий термін споживання. Постачання здійснюється на адресу Замовника: м. Харків, вул. Каденюка, 43, 61099, партіями згідно заявок замовника за рахунок Постачальника у термін до 25 грудня 2025 року. Розрахунок за товар здійснюється Замовником шляхом оплати за фактично поставлені товари на підставі належним чином оформлених накладних та рахунків наданих Постачальником не пізніше 10-ти днів після отримання товару.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
50000
50 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради
ЄДРПОУ:02003528 Досьє YouControl
Контактна особа:ОЗЕРОВА Тетяна
Телефон:380577250682
E-mail:hmdl-5@ukr.net
Місцезнаходження:
61099, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Каденюка, будинок 43
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко сухе, 26%

200
кілограм
61099 , Україна , Харківська область , Харків , вул.Каденюка, буд.43 ,
по 25-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вміст жиру26.0відсотокАктивна17-06-2025, 10:32
Відповідність ДСТУ 4273ТакАктивна17-06-2025, 10:32
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 10:34:09
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 10:33:05
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Спосіб розрахунків – безготівковий. 4.2. Розрахунок за товар здійснюється Замовником шляхом оплати за фактично поставлені товари на підставі належним чином оформлених накладних та рахунків наданих Постачальником не пізніше 10-ти днів після отримання товару. 4.3. Ціна одиниці товару встановлюється в національній валюті України та не може бути змінена в односторонньому порядку до повного виконання сторонами зобов’язань за договором. 4.4. До рахунка додаються: накладна, сертифікати якості.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНИСЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ КАЗАКЕВИЧА, будинок 1, квартира 24, 49033, Денисенко Наталія
          Остаточна пропозиція:
          36 000 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          20-06-2025, 13:28
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-06-17-002572-a-a1
          Номер договору:
          334
          Дата підписання договору:
          24-06-2025, 09:00
          Строк дії договору:
          з 24-06-2025 по 31-12-2025
          Опис договору:
          Молоко сухе, 26%, ДСТУ 4273, 1 кг
          36 000 UAH
          Ціна договору
          36 000 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНИСЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          36 000 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          17-06-2025, 18:21:23
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП Новіков Дмитро Вікторович   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          36 000 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          18-06-2025, 15:22:04
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ